21.Kapitola

675 44 11
                                    

Pohled Todorokiho

Koukl jsem se výš, ale nebyl to Izuku. Už jsem si to všechno představoval. Už mi z toho začalo hrabat.

„Oh to jseš ty Bakugo..." koukl jsem zpátky do knížky.

„Tvářil ses divně. Jseš v poho?"

„Ty se o mě zajímáš jo? Jakoby jsem asi no..."

Pffft nezajímáš mě. Nejradši bych tě odbouchl.." odfrkl a přehodil nohu přes nohu. Pousmál jsem se a četl jsem tu knížku dál. Bakugou mi podal úkoly.

„Udělej si to nebo tě Aizawa zabije..." stoupl si a odešel.

Šel jsem po chodníku zpátky domů když do mě někdo narazil. Měl na sobě kapucu. Já jsem jenom cuknul on či ona spadl/a na zem.

„O-omlouvám se..." řeklo to hrubým hlasem rychle se zvednulo a běželo pryč. Nějaký scary týpek...pomyslel jsem si a šel jsem domů. Odložil jsem si věci a šel si lehnout. Cinknul mi mobil.

???:Ahoj Mami... promiň mi všechno...nejsem v takovém stavu jak si myslíš...

Huh?

❄️🔥Shoto🔥❄️: Omlouvám se, ale asi jste si spletl číslo.

Napsal jsem a čekal na odpověď.

???: strašně moc se omlouvám. Moje chyba.

❄️🔥Shoto🔥❄️:Počkejte, jak se jmenujete?

???:Ehm..no..Kuroko jo :)))

❄️🔥Shoto🔥❄️: já jsem Shoto ;)

???:Shoto?... Musím jít pardon...

❄️🔥Shoto🔥❄️:Hej počkej...

*??? blocked ❄️🔥Shoto🔥❄️*

❄️🔥Shoto🔥❄️: Prosím... počkej
❄️🔥Shoto🔥❄️: Haló...

„Nechám to být" odložil jsem mobil a šel jsem spát.

*6:30 ráno*

Vzbudil jsem se jako vždycky. Udělal snídani, oblékl se a koukal na sociální sítě. Uviděl jsem fotku a koukal jsem se na okolní lidi. Jeden týpek mi tam neseděl.

„Zelené vlasy a odlesk ze zelených oči...?*

Hoj hoj 😭 omlouvám se za mega mega odstup. Za 1.chtěla jsem vás nechat napnuté aby to bylo zajímavé a za 2.jsem se na něco učila, takže i tak nebyl čas. Viděla jsem obrovské ohlasy na ostatních kapitolách. Děkuji moc. Napadlo mě, že bych udělala takový příběh, kde by jste rozhodovali co má hlavní postava udělat. Uvidíme jestli jo nebo ne ;) Tak mějte se krásně a skládejte básně!

Sayonara |•Vaše Brokolička🥦💚•|~

|•Plaché koťátko•| TodoDeku ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat