18.kapitola

755 48 9
                                    

Pohled Dekua

„Kacchane... musím to udělat..." řekl jsem šeptem a zároveň chraplavým hlasem. Kývnul a natáhnul ke mě ruku. Natáhl jsem jí taky. Dotkl se moji ruky od krve a tu krev slíznul. (Omlouvám se, teď nevím jestli se ho musel jenom dotknout nebo slíznout i tu krev, aby se stalo to co se má stát.)

Je mi to líto tohle dělat. Můj sen bude v troskách. Už nikdy se nestanu ještě lepším hrdinou. Aspoň se mi sen vyplnil na chvíli. Nic není věčně. Kývnul jsem na něho ať jdeme na to. Rozcupovali jsme ty ruce a prali jsme se s padouchama. Najednou to šlo tak lehce. Zbyl poslední jeden. Shigaraki.

„To si říkáte hrdinové?" řekl.

Pohled Bakuga

Chtěl jsem ho zabít. Už konečně. Nevím co o nás tak mluví. Nemá si co dovolovat! Teď to uznám. Deku je lepší a nemá právo ho takhle urážet! Něco k nám mluvil, když jsem uslyšel zakňučení. Kouknul jsem se na Dekua.

„Nomu?..." Nomu držel Dekua a hlavu mu drtil v ruce.

Udělal jsem krok k tomu nerdovi.

„Pohni se a jeho hlava skončí na padrť" řekl Shigaraki.

„ZABIJU TĚ!" řval jsem po něm.

„Uvidimé kdo koho" zvolal. Nomu Dekuovi drtil hlavu ještě víc. Tekla mu krev po celé hlavě. Co mám teď dělat? Kurva co teď?! Zkusím to jako nerd. Přesunout se rychle. Povedlo jsem. Chytnul jsem Shigarakiho aby nemohl nic udělat.

„Pusť Dekua, nebo Shigaraki zemře!" řval jsem.

„Zabij ho Nomu" vyděsil jsem se. Drtil mu hlavu jak nikdy, ale pořád ne naplno. Shigarakiho jsem pustil a rozběhl se k Dekuovi. Nomu vyskočil do výšky a přistál na velkém stromě. Posadil Dekua na větev a držel ho tam. Deku kašlal krev a  jeho krev tekla po stromu a větvích. Nomu ho vzal a....zablesklo se mi v očích a začaly mi kapat slzy. Napíchl Dekua na větev a odskočil k nám. Chtěl nás všechny zabít. Uviděl jsem Dekua jak zvedl hlavu a natáhl ruku.

„California...SMASH!" zařval co nejvíc mohl a s urvanou větví v hrudi to napálil do Nomu. V ten den nám zachránil život...

Ahojte, pardon, že dva dny nevyšla kapitola, ale snažila jsem se. Čas nebyl. Škola a rodinné problémy. Znáte to. Snad se vám líbila kapitola. Mám vás moc ráda. Mějte se krásně a skládejte básně

Sayonara |•Vaše Brokolička 🥦💞•|~

|•Plaché koťátko•| TodoDeku ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat