8.kapitola

1.3K 68 7
                                    

Pohled Dekua

Bál jsem se. Všichni se rozběhli jim pomoct kromě mě a Todorokiho. „Mám silný quirk musím pomoct. Jestli máš One For All tak budeš fakt užitečný! Pojď!" vzal mě za ruku a na chodbě už začali bojovat. Já na ně jenom kouknul z póza dveří. Vůdce útočil na žáky kteří se neměli jak bránit. Je můj čas. Nabil jsem se energií a rozběhl jsem se proti tomu padouchovi. „TŘÍSK!" vykřikl jsem a odpálil jsem ho z okna. Někdo mě čapnul zezadu a Pichl mi něco do krku. Nemohl jsem se hýbat. Sebral mě s sebou do té černé díry. Usnul jsem. Probudil jsem se ve sklepě na madračce. Můj quirk použít šel. Teď bych to nezkoušel. Udělám to až bude čas. Vrtěl jsem se. „Kdopak jsi koťátko?" zeptal se kluk s creepy výrazem. „T-Tomura Shigakari.." zatnul jsem pěsti. „Oh ano. Mám dalšího fandů jak vidím." Položil na můj krk čtyři prsty, ale pátý měl ve vzduchu. Na sucho jsem polknul. Usmál se a odešel. Usnul jsem. Celé dny mě týrali a chtěli ať se přidám k nim. „Nikdy!.." vykřikl jsem po týdnu s chraplavým hlasem a Shigakari mě kopnul do obličeje. „Kdykoliv tě můžu proměnit na prach Midoriyo" řekl a byl naštvaný. Něco mi přišlo do hlavy. „Deku! Spojil jsem se s tebou. Jsem kluk z 3-B. Umím se dostat do mysli. Todoroki a profi hrdinové jsou před vchodem kde jsou ukrytí padouši. Nachystej si quirk. Měj se" řekl mi do hlavy. Shigakari mi dal facku. „Poslouchej ty jedna zatracená kočko" neměl jsem co říct. Celý napuchlý od modřin jsem si nachystal ruku. Vtrhl tam Todoroki a já zasáhl. „TŘÍSK!!" zařval jsem a použil to proti Shigakarimu. On skončil nehybně na zemi a profi hrdinové se o něho začali starat. „T-Todoroki!..." došel jsem k němu a obejmul ho. „Uz mi tohle nedělej" silné mě obejmul. Ostatní týdny byli v pohodě. Čím dál víc kamarádů. Dneska jsme měli mít výcvik venku ve dvojicích. Proč ne. Se všema vycházím docela dobře. Až na...Kacchana...ten by mě nejradši zabil. No nevadí. Snad nebudu s ním. Převlékli jsme se a šli na naše takové herní pole dalo by se říct. „Takže!" řekl Aizawa. „Dneska vás na tohle bude učit sám Všemocný" usmál se a ustoupil. „Ahojte dečka! Žádné otázky nic jdeme rovnou na učení, mám tu rozřazení" koukl se do listu. „Todoroki Shoto a Uraraka Ochako, Denki Kaminari a Iida Tenya, nějakej Sero a Eijiro Kirishima a Izuku Midoriya s Katsukim Bakugoem" řekl a moje srdce se rozbušilo. S ním?! To zvládneš Deku. Todoroki si vedl skvěle. Dosáhli 97/100 trochu zaváhali ale jinak dobrý. Iida a Denki byli taky super 85/100 to je dobrý. Sero a Kiri 69/100 ale to je taky super. Teď jdu na řadu já. Jsou tu tři části. Prvně se musíme vyhnout překážkám. Poté zachránit lidi a nakonec porazit padouchy. Nevím jak to s Kacchanem zvládnem, ale snad to půjde. „3, 2, 1 teď! " Zakřičel Všemocný a Kacchan hned vyletěl do pryč s výbuchama. Já bez quirku běžel okolo těch překážek. To jsme zvládli docela v klidu. Teď záchrana  to už jsem použil svůj quirk dostání se do budov. Byl jsem rychlý. Zachránil jsem jich dost. Ale teď ta nejhorší část...boj...

Awoj! Slíbená kapitola! Zlatíčka moje! To co jste dneska předvedli tak já myslela, že se rozplynu na místě! Vy jste mi dávali takovou podporu! Já...nemám slov! Opravdu moc si toho vážím ani nevíte jak moc! Miluju vás strašně moc a vážím si každého komentáře, zhlédnutí nebo hvězdičky! Je to pro mě čest! Děkuji moc, miluju vás!❤️
Sayonara |•Vaše Brokolička•|🥺🥦❤️~

|•Plaché koťátko•| TodoDeku ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat