Öncelikle hello bi başlayalım devam ettircem okunmasa bile can sıkıntısı malum.Y/N sizin adınız bu arada.
Geçen hafta yine ev arkadaşın evden çıkmıştı çünkü bir Twitch yayıncısıydın ve bunu ev sahibine evi kiralerken söylemiştin. Tabi eve gelenler sen gece çok fazla ses yaptığın için rahatsız olup evden çıkıyolardı .
Bugün evine yeni ev arkadaşın gelicekti acaba anlaşabilceğin birimi diye düşünüyordun pudingini yerken. Bi anda evin kapısının açılma sesini duydun ve bakmaya gittin saçları çok hoştu ve pudinge benziyordu. Umarım anlaşabilceğim bi kızdır diye düşündün ve önünü döndü anlık bir şok geçirdin çünkü erkekti ve senin de sevdiğin bi yayıncıydı çoğunlukla oyun oynayarak yayın yapıyordu. Ve gerçekten güzel oynuyordu .Sana baktı ve o da sanki bi şok geçirmiş gibiydi çünkü ikinizde ünlü yayıncılardandınız.
Y/N:Selam .Dedin.
Kenma:Selam sen Nemesis değilmisin? dedi (Nemesis yayıncı adımız olsun yaratıcı ad bulamadım maalesef)
Y/N:Evet sende kenmaydın değilmi .
Kenma:Evet umarım iyi anlaşırız.(Bunları birazcık sessiz söylüyo bu arada)
Y/N:Umarım bence iyi anlaşıcaz şu ana kadar gelen tüm herkes maalesef gece biraz ses çıkarttığım için çıktı umarım rahatsız olmazsın.
Kenma:Yok zaten ikimizde yayıncı olduğumuz için sorun çıkmaz bence .
Y/N:umarım. Sen eşyalarını yerleştir bende yemek hazırlayım acıkmışsındır.
Kenma :Peki ben odama geçiyim.Dedi ve odasına gitti. Sende neleri sevmediğini bilmiyodun umarım beğenir diyerek yemek yapmaya başladın.
Yemeği bitirdin ve kenmayı çağırmak için odasına gittin. Kapıyı çaldın.
Kenma: Efendim.
Y/N: Şey yemek hazır gelebilirsin.
Kenma:Oh teşekkür ederim birazdan gelirim.Dedi ve sende mutfağa gittin. Bi kola aldın ve yemek masasına oturdun. Kenma geldi ve yemek yemeye başladınız.
Kenmanın konuşmayı pek sevmediğini biliyordun o yüzden pek konuşmak istemedin ama en azında birazcık ısınsın diye bi konuşma başlattın.
Y/N: Bu arada sen hangi okula gidiyosun ?
Kenma: Nekoma Lisesi tabi ünlü olunca bir çok kız peşimden koşturuyor gerçekten sinir bozucu oluyorlar sen hangi okula gidiyosun .
Y/N: Fukurodani Akademisi gerçekten de peşinden insanların koşması kötü oluyo tabi bazı insanlardan da uzaklaştırıyo maalesef.Bunu buruk bi gülümsemeyle söylemiştin. Yemeğin bitmişti ve tabağını alıp tezgaha bırakmıştın mutfaktan çıktın. Gerçekten de sadece bir arkadaşının olması seni üzüyordu bir çok yakışıklı erkek senin peşinde olduğu için diğer kızlar seni pek sevmiyolardı tek arkadaşın luna hariç o olmasa ne yapardın kim bilir diye düşündün. Odana girdin ve yatağına uzandın.
O değilde şuan bir erkekle aynı evdeydin ve o da senin gibi ünlü bir yayıncı . Erkeklerle konuşmada pek iyi değildin ama kenmayla gayet rahat konuşuyordun. Büyük ihtimalle bana benzer olduğu içindir diye düşündün. İnstagrama girdin bugün yayın olmadığını söylemek için çünkü okulda biraz yorulmuştun storyni çektin ve attın.Sonra lunanın sana mesaj attığını fark ettin. Yeni ev arkadaşını sormuştu sen de kenma olduğunu söyledin ve telefonu bi kenara bıraktın. Bilgisayar başına oturdun tam kulaklığını takıcakken bi kırılma sesi gelmişti. Masadan kalktın ve kenmanın odasına doğru yürüdün.
Odasına bakınca logosunun kırılmış olduğunu fark ettin. Başında duran kenmayı gördün şaşırmış bi şekilde bakıyodu. Kenmaya ben süpürgeyi alıp geliyorum dedin ve gittin düpürgeyi alıp gelmiştin kenma yatağına oturmuştu. Yüzünde mutsuz bi ifade vardı. Sen süpürdün ve kenmanın yanına oturdun aranızda 1 metre falan vardı.
Y/N: O logo senin için özel miydi ? diye sordun.
Kenma: Aslında özel değildi ama beni ve takipçilerimi sembol ediyodu o ilk twitche başladığımdan beri benimleydi.
Y/N: İstersen onu çizebilirim. dedin.
Kenma: Resim yeteneğin olduğunu bilmiyodum.
Y/N: Hobi olarak sadece rahatlıyorum o işi yaparken.Dedin ve yataktan kalktın ben artık yatıyım bugün yorulmuştum sende yatarsın yorulmuşsundur dedin ve odadan çıktın. Yatağına yattın ve kendini uykuya bıraktın.
542 kelime ile başladık bence güzel oldu ilk yazım olduğu için umarım kötü yazmamışımdır.
İyi okumalar aşkolarrrr