Tablo

1.8K 144 76
                                    


Hellooo ilk bölüm henüz hiç okunmadı ama yeni bi bölüm yazıcam umarım gelecekte okunur. Haydi hikayeye geçelim aşkolarrr 


Sabah uyandığında üstünde bir mutluluk hissediyordun. Gerçi bugün pazar olduğu için mutluydun. Günün tamamen boştu. Yataktan kalktın ve elini yüzünü yıkamak için banyoya gittin.

Uykulu olduğun için direk banyoya girdin. Ancak gördüğün manzara karşısında şok olmuştun. Üstünde hiç bir şey olmayan kozumeyi gördün ve daha banyoya girmeden hızlıca kapıyı kapatmıştın.

 Üstünde hiç bir şey olmayan kozumeyi gördün ve daha banyoya girmeden hızlıca kapıyı kapatmıştın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kenmayı düşünün sadece.

Y/N: Çok çok özür dilerim pardon. Dedin hızlı hızlı konuşarak.
Kenma: Sorun değil panik yapmana gerek yok birazdan çıkıcam zaten.
Y/N: Tamam ben odama geçiyim.

Dedin ve hızlıca odana geçtin. Aynada yüzüne baktın ve kıpkırmızı olduğunu fark ettin. Hemen bir bardak su aldın ve içtin. Kırmızılığın geçmişti. Odadan adımını attın ve ufak adımlarla banyoya doğru yürüdün. Kapının önüne geldin ve kapıyı tıklattın ses gelmeyince yoktur diye iç geçirdi. Arkandan gelen sesle irkildin.

Kenma: Çıktım merak etme girebilirsin.

Arkandan gelen sesle arkanı döndün 32 diş sırıttın ve ona bakarak kapıyı açtın ve ona bakarak içine girdin ona bakarakda kapıyı kapattın.

Bi elini ve yüzünü yıkamak için böyle bir atraksiyona girmek ne ya diye düşündün. Resmen terlemiştin. Elini yüzünü yıkadın ama içinden girmişken bi duş alıyım dedin ve duşa girdin. Yaklaşık 10 dk sonra duştan çıktın. Bornozunu giydin ve banyodan çıktın. Odana girdiğinde biraz rahatlamış hissettin. Şimdi kenma ne düşünüyodur diye merak ettin. 

Daha fazla düşürüsem kafayı yicem diye mırıldandın ve üstünü değiştirdin. Odadan çıksamı diye düşündün ve ani bir hareketle çıktın. Umarım bi şey olmaz diyerek mutfağa gittin ve burnuna çok güzel kokular geliyordu.

Mutfağa gitmiştin ve masa gayet güzel görünüyordu. Sen girince kenma sana baktı ve gülümsedi sonrada konuşmaya başladı.

Kenma: Bugün kahvaltı benden olsun istedim. 
Y/N : Zahmet etmeseydin keşke ben hazırlardım daha dün taşındın hem.
Kenma: Sorun değil yemek yapmayı seviyorum zaten.

İkinizde masaya oturdunuz ve yemeye başladınız bir yandan da konuşmaya başladınız.

Y/N: Ben bugün markete gidicem istediğin bi şey varmı.
Kenma: Yok eğer istersen bende gelebilirim.
Y/N: gerek yok zaten resim malzemelerim bitmiş onları alıcam sadece.
Kenma: Oh peki.

Dedi ve masada sessizlik oluştu pek fazla konuşmadığını biliyordu zaten bide bu sabahki olylar aklına geldikçe kendini salak gibi hissediyordu.O bunları düşünmekle meşgulken kenma konuşmaya başladı.

Kenma: Bugün arkadaşım kuroo gelicek rahatsız olmazsın dimi?
Y/N: Yok gelebilir benim için sıkıntı yok. 

İkinizde yemeğinizi yediniz ve sofradan kalktınız. Sen mutfağı toplamaya başladın kenma da odasına gitmişiti.Mutfağı topladıktan sonra tam odana gidicekken kapı çaldı sende kapıyı açtın açtığında karşında siyah saçlı biri duruyordu sanırım kenmanın arkadaşı kuroo diye geçirdin içinden.

Y/N: Sen kuroo olmalısın sanırım içeri geç istersen.
Kuroo: Evet ben kuroo. Sende Y/Nydin değilmi.
Y/N: Evet ben birazdan çıkıcam zaten .
Kuroo: Peki. Kenmanının odası nerdeydi ?
Y/N: Sağdan ikinci oda.

Dedin ve o da o odaya gitti ve içeri girdi. Sende resim yapmak için malzemelerini aldın ve evden çıktın. Mağazadan bir tuval alıp çıktın ve lunanın evine gittin. Luna da seni bekliyordu zaten.

Y/N: Helloooo.
Luna: Hello içeri geçelim hadi.

Dedi ve elindekilerle birlikte içeri geçtin. Onları kenara bırakıp konuşmaya başladınız yaklaşık 5 dk sonra onun balkonunu kullanmak için izin isteyip balkona geçtin ve resmini yapmaya başladın. Yaklaşık 1 saati sadece çizmek için harcamıştın. Biraz yorulduğunu fark ettin ve mutfağa doğru ilerledin. Bi limonata alıp içtin gerçekten rahatlamıştın. Saate baktığında saatin 03:03 geçtiğini gördün. Balkona geçip boyama işlerini de yaptıktan sonra saatin 07:35 geçtiğini gördün. Salona geçip lunaya resmi gösterdin kuruması için 1 saat falan daha burda durması lazımdı. Lunayla 1 saat sohbet ettikten sonra resmin kuruduğunu gördün ve ben artık gidiyim dedin. Luna seni geçirdi ve evden çıktın.

Eve giderken telefonu açtın ve story çekip yayın olduğunu belirttin. Eve geldğinde saat 09:17 geçiyodu. Ve salonda kuroo ve kenma oyun oynuyolardı. Dikkatlerini dağıtmamak için sessizce içeri geçtin ve odana girdin. Tabloyu kamerada görünmeyen bir yere koydun ve üstünü değiştirdin. Saate baktığında 25 geçiyodu.

Hemen twitche girip yayını başlattın. Chatle sohbet ettikten sonra alt f4 oyununu açtın. Aslında kolaymış diye geçirdin içinden ama sen bunu düşünürken yanlış bir yere atladın ve chatten bitmesine çok az kala öldüğünü öğrendin. Neyse diyip bir daha o öldüğün yere geldin ve yine orda öldün. Chatin güldüğünü görünce istemsizce sende güldün bu haline. Yaklaşık 3 saat boyunca o oyunu oynadın ve artık bezmiştin oyunun daha çeyreğini falan bitirmiştin. Chate yarın okulum var bugünde yoruldum haydi bende yatıyım sizde yatın dedin ve yayını kapattın

. Yorgunluktan ve sinirden aşırı uykun vardı ama açtın da. Mutfağa gidip bi kola aldın ve içmeye başladın içerken gözün açık bile değildi ve çok uykuluydun. Bi anda kuroonun sesiyle irkildin 

Kuroo: Yayın zor geçti herhalde.
Y/N: Evet Allah o oyunu bildiği gibi yapsın. Kuroo bu dediğine gülmüştü. 
Kuroo: Ben çıkıyorum bu arada görüşürüz.
Y/N: Görüşürüz. 

Dedi ve gitti. Sende burda uyucam bu gidişle diyerek odana gittin. Ve kendini yatağa attın.



Helloooo tekrardan bir bölüm daha yazdım 784 kelime uzun yazıyomuyum bilmiyorum ama inşallah beğenirsiniz iyi okumalar aşkolarrrr

Kenma x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin