Kafe

1.5K 122 86
                                    

Helloooooo 1 bölüm daha atıcam can sıkıntısından dolayı bide LGS ye gircem ya neyse bölüme geçelim aşkolarrrr



Sabah alarmın sesiyle uyanmıştın aslında alarm kurmayı pek sevmiyordun çünkü zaten zamanında uyanabiliyordun. Alarmı kapatıp saate baktın. Keşke biraz daha uyusam yaaaaa. Diye iç geçirdin. Zor da olsa kalktın ve banyoya gittin. Bu sefer kapıyı tıklattın ses gelmeyince girdin ve elini yüzünü yıkadın. 

Mutfağa girince kenmanın uyanmış olduğunu gördün.

Kenma: Günaydın.
Y/N: Günaydın. Ben yemeği hazırlayım sende hazırlan istersen.
Kenma: Olur.

Kenma odasına hazırlanmak için gitti sende kahvaltıyı hazırladın. Kenma geldi ve kahvaltı yaptınız sen yemeğini bitirince ben hazırlanmaya gidiyorum diyerek mutfaktan çıktın. Hazırlandığında telefonu alıp evden çıktın. Kenma senden önce çıkmıştı. Okula gitmek için metroya bindin ve bi koltuğa oturdun. Telefonu açtın ve instagramdan sana gelen mesajları açtın. Nerdeyse hiç kötü mesaj yoktu ve mutlu oldun. Okula gidene kadar bazılarını cevaplayım bari dedin ve cevaplamaya başladın.

Okula vardığında yine erkekler sana bakıyordu. Bezmiştin artık lunayı aramaya başladın bi bankta oturuyordu seni gördü ve el salladı. Sende el salladın ve yanına doğru koştun. 

Y/N: Günaydın kankitoooommmm.
Luna: Günaydın da ne bu enerji daha dün gece o oyun yüzünden yayını kapatırken ölü gibi duruyodun.
Y/N: Oyun deme bana valla bi bunalma geliyo sinirim bozuldu ya üfff.
Luna: Sana söylemem gereken bi şey var.
Y/N: Noldu be.
Luna: Ben sanırım bi erkek arkadaş buldum kendime.
Y/N: Kim çabuk anlat bana niye haber vermedin yaaa 😭.
Luna: Kuroo diye biri bana instagramdan yazmıştı 1 ay önce 1 ay boyunca da hem yazıştık hemde buluştuk.
Y/N: Soy adı ne ?
Luna: Tetsuroydu sanırım.

Sen şok olmuş bi şekilde ona bakıyordun. O da ne ldu be bakışları atıyodu resmen. Konuşmaya başladın.

Y/N: O sanırım kenmanın arkadaşıydı hatta dün eve gelip oyun oynamışlardı.
Luna: İnanmam ciddi misin şu an
Y/N: E evet neyse hadi ders zili çaldı.
Luna: Tüm gün boyunca aynı evde miydiniz siz yani ?
Y/N: Beynin durdu herhalde o gün gün boyu sendeydim ben zeki.
Luna: Heeeee tamam bi daha gelirse bana haber ver tamam mı ?
Y/N: Tamam tamam hadi sınıfa geçelim artık.

Birlikte sınıfa girdiniz ve ders başladı. Öğle arasında kuroonun okula geliceğini söyledi seninde yanında olmasını istedi. Sende hayır diyemedin. Öğle arasında okulun önünde buluşcaktınız. Öğle arası olunca birlikte okulun önüne geldiniz.

Gelince kuroo ve kenmayı gördünüz. Kenmayı görünce biraz şaşırdın onun geliceğini söylememişti. Neyse sorun olmaz dedin ve yanlarına gittiniz.

Kuroo: Selam.
Luna: Selam.
Kenma: Selam.
Y/N: Selam. (niye gözüme saçma gözüktü burası ya neyse)

Kuroo: Yakınlarda bi kafe vardı oraya gidelim mi.
Luna: Bana uyar.
Kuroo: Sana uyarmı Y/N ?
Y/N: Luna patron ne derse o olur.

Güldünüz ve kafeye doğru konuşarak gittiniz.

Kuroo: İki ünlü yayıncının bir arada olması dikkat çekmez umarım.
Y/N: Çekmez ya arkadaşız sonuçta.
Kenma: İnsanlardan bizene. Ne düşünüyorlarsa kendilerine.
Kuroo: Hadi ama kenma biraz daha insanları önemsemelisin.

Kafeye geçince bi yere oturdunuz. Ve yemek sipariş verdiniz. Luna ve kuroo flörtleşiyolardı. Siz de resmen onları izliyordunuz. Yemekler gelince yemeye başladınız. 

Kuroo: Ben sana yediririm bitanem yorma kendini.
Luna: Bu cümleleri keşke ödevlerimi yaparken kullansan kuroo.
Kuroo: Hadi ama onlar senin ödevlerin hem senin ağzına birisinin yemek vermesi çok romantik değilmi.
Luna: Birazcık romantik işte. 

İkisi flörtleşirken sizde yemeğinizi bitirmiştiniz. Sen telefonu eline aldın ve öğle arasının bitmesine 15 dk kaldığını gördün.

Y/N: Sizin romantikliğinizi bozduğum için özür dilerim ama öğle arasının bitmesine 15 dk kalmış bizim gitmemiz lazım hadi luna.
Luna: Üfff tamam biz gidelim artık o zaman.
Kuroo: Bugün bi parti vardı bu arada gelmek istermisiniz.
Luna: Evet olur Y/N sende geliyosun hayır demek yok.
Y/N: Tamam patroooon.

Kafeden çıktınız ve okula doğru yürümeye başladınız. Siz yürürken luna da ne giysem diye düşünüyordu. Okula geldiniz derslere girdiniz ve okuldan çıktınız. 


Parti bölümünü bugün veya yarın atıcam 585 kelime ile kapatıyorum bölümümüzü öpüldünüz aşkolarrrr

Kenma x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin