Hellooo aşkolarım bir bölüm daha atıyorum umarım beğenirsiniz iyi okumalar aşkolarımmmm
Sabah uyandığında kenma senin saçlarınla oynuyordu.
Kenma: Günaydın.
Y/N: Günaydın.
Kenma: Hadi kalkalım artık kahvaltı yapıp çıkarız.
Y/N: Tamaaaamm.Beraber yataktan kalktınız. Kenma odadan çıktı sen de kıyafetlerini giydin ve hazırlandın. Odandan çıkınca elini yüzünü yıkamadığını hatırladın o yüzden banyoya girdin ve elini yüzünü yıkadın.
Elini yüzünü yıkayınca mutfağa girdin kenma sandviçleri hazırlıyordu. Sende bi sandalyeye oturdun ve telefonunu açtın. Aklına dün gece yaptıklarınız geldi. Kesin videoya çekilmişlerdir diye düşündün. Etiketlenenlerine baktığında gerçekten de çekmişlerdi. Hem de öpüşme anınızı bile çekmişlerdi. Sen oflayarak telefonu masaya koydun kenma da ne olduğunu sordu.
Kenma: Bir şey mi oldu ?
Y/N: Etiketlenenlerde sence ne gördüm ?Kenma senin ne demek istediğini anlamış olacak ki hemen telefonunu açtı. Açtıktan sonra yüzünü buruşturdu. Ve telefonu kapatıp elindeki sandviçleri tabaklara koyup yanına oturdu.
Kenma: Onları takmamaya çalış.
Y/N: Takmıyorum zaten benim özel hayatım istediğimi yaparım bir kere gelcez bu dünyaya zaten.
Kenma: Hadi sandviçleri yiyip hemen çıkalım.Birlikte sandviçlerini yediniz. Ve birlike evden çıktınız metroya gelince ayrıldınız. Sende metroya bindin ve instagrama girdin. İnceğin durağa gelince metrodan indin ve okula doğru yürümeye başladın.
Okuluna gelince yine insanlar sana bakıyordu. Sende lunayı arıyordun yine her zamanki banktaydı ona el sallayarak yanına geçtin.
Y/N: Selammm.
Luna: Seni böyle görmeyi beklemiyordum.
Y/N: Valla ben de beklemiyordum.Senin gözün lunanın boynundaki bir morluğa takıldı ve üstüne bazı yerlerinde de fondoten vardı. Dün gece bir şeyler olduğu kesindi. Sen kıkırdamaya başladın lunada sana noldu be bakışları atıyordu.
Y/N: Fondotenin yarıda bitti herhalde.
Luna bunu anlamış olucakki hemen boynunu kapattı.
Y/N: Lavaboya gidelim mi ben düzeltirim.
Luna: Tamam olur.Birlikte banktan kalktınız ve okula girdiniz. Okulda hemen tuvalete girdiniz. Luna sana fondoteni verdi sende sürmeye başladın.
Luna: Bu sefer sizin de öpüşmeniz ve dans yayıldı.
Y/N: Aman boş ver benim özel hayatım bu dünyaya bir sefer gelcez sonuçta. Bitti bu arada.
Luna: Sağol.Dedi ve tuvaletten çıkıp sınıfa girdiniz. Sınıfa girince herkes size bakıyordu ama siz takmayıp konuşmaya devam ettiniz. Hoca gelince dersleri işlediniz ve bitti.
Öğle arasına girince kantine gittiniz. Yemekleri aldınız ve her zamanki masanıza oturdunuz. Siz yemeklerinizi yerken okulun sinir bozucu üçlüsü yanınıza geldi. Grubun başı vardı üstüne iki tane de yancısı vardı.
Grubun Başı: Ooo kendini ünlü sanıp partilerde gezen üstüne başka bir yayıncıyla öpüşen kişi de bizimle aynı yemekhanede yemek yiyormuş.
Bunu bağırarak söylemişti. Sen de tam yemeğini ağzına alıcakken söylemişti. Sen yemeğini bıraktın ayağa kalkarken sandalyeyi de ittirdin. Ve aranızda yaklaşık bir metre olucak şekilde konuşmaya başladın.
Y/N: Canım peki bundan sanane ayrıca ben zaten ünlüyüm tabi bundan hiç bir zaman da övünmedim.
Sende bunu bağırarak söylemiştin. Kantindeki çoğu kişi masalarından kalktı ve yaklaşık beş metre uzaktan izlemeye başladılar.