Dil (Smut)

1.5K 70 95
                                    

Helloooo aşkolarım umarım iyi bir gün geçiriyosunuzdur neyse bölüme geçelim

Rüyanda:

Kenma ve kavga ettiğin kızı öpüşürken yakalarsın.

Rüya Sonu:

Uyandığında hayla geceydi senin de aklına rüyan geldi kenmayı HÖÖÖSSST diye yataktan attın. Kenmada ne olduğunu anlamadığı için sana noldu be bakışları atıyordu.

Y/N: Sen niye benim kavga ettiğim kızla öpüşüyosun acaba söylesene şunu bi !
Kenma: Ne öpüşmesi ya.
Y/N: Diyorum ki beni ne hakla kavga ettiğim kızla aldatırsın !
Kenma: Sevgilim sen rüya mı gördün ?

Bunu diyince aklına onların bi rüya olduğu aklına geldi.

Y/N: Ayyy çok özür dilerim kenma.

Bunu dedin ve kenmaya elini uzattın o da elini tuttu ve yeniden yatağa girdi.

Kenma: Sorun değil bi tanem. Sen çok taktın bu kızı kafana sanırım .
Y/N: Olabilir.
Kenma: Sana bunları unutturabilirim tatlım.
Y/N: Nasıl yapıcaksin ki ?

Sen bunu dedikten hemen sonra kenma seni yavaşça öpmeye başladı sen karşılık vermeye başladın biraz daha öpüştükten sonra kıyafetlerinizi çıkarttınız. Kenma senin dilini bir anda ısırdı o ısırdığı yerde senin kavgada aldığın yerdi. Kenmayı ittin ve banyoya doğru koşmaya başladın. Kenmada ne olduğunu anlamaya çalıştı sonra o da senin arkandan banyoya geldi. Senin ağzından kan aktığını gördü ve direk yanına geldi.

Kenma: İyi misin ?

Sen konuşmaya çalıştın ama konuşamadın dilin o kadar çok acıyordu ki. Yaklaşık beş dakika daha yıkadıktan sonra artık kanamıyordu. Ama dilin o kadar çok acıyordu ki kendini direk kenmaya bıraktın. Kenmada konuşamayacağını anlamış olucakki bir şey demeden seni yatağına bıraktı o da yanına uzandı.

Kenma: Özür dilerim.

Sen parmağını onun dudağına koydun ve hayır anlamında başını salladın. Sonrada başını kenmanın göğsüne koydun. Kenmada başını okşamaya başladı. Dilin hayla çok fazla acıyordu o yüzden de uyuyamıyordun. 

Kenma: Yarın okula gitme bir günden bir şey olmaz.

Sende tamam anlamında başını salladın. Hepsi o kız yüzünden başına geldi. O kız rüyanda kenmayla öpüşmeseydi şuan mutlu mesut uyuyo olucaktın hem belki kavga etmeseydin de bu gece başka rüya görücektin ve kenmayla  daha güzel bi gece geçirecektin. 

Kenma: O kızla kavganda mı oldu bu yara ?

Sen yine evet anlamında başını salladın. Şuan başını sallamaktan başka bir şey yapamıyodun resmen.

Kenma: Üşüyomusun ?

Üstünde sadece sütyenin vardı daha yeni fark etmiştin. Yine evet anlamında başını salladın. Kenma ayağa kalktı ve senin dolabından bir tişört çıkardı ve sana giydirdi. 

Kenma: Ağzını açarmısın ?

Sen ağzını açtın kenma da diline baktı. Dilinin o yara aldığın yeri kızarmıştı.

Kenma: Ben bi eczaneye gidiyim belki bi ilaç bulurum.

Sen tamam anlamında kafanı salladın kenmada üstüne bi tişört giyerek evden çıktı. Yaklaşık yarım saat sonra kapının açılma sesi geldi. Sende yataktan bakıyordun. Kenma odana girince elinde bir şey vardı.

Kenma: Eczaneci bi şey verdi ama bunu kullanırken canın acıyabilirmiş.

Sen bir şey olmaz anlamında kafanı salladın. Kenma yanına oturarak bi iğne çıkardı. İğneyi görünce bi tırsmadın değil ama sonra bi şey olmaz bi anlık acı geçip gidicek diye düşündün. Kenmaya baktın kenmada anlamış olucak ki iğneyi yaptı. İğneyi yapınca dilin düzelmişti.(Kafamdan sallıyom ama bi kitap yani bi şey olmaz bence)

Kenma: Acıdı mı ?
Y/N: Yok fazla acımadı.

Kenma senin sesini duyunca rahatladı ve sana sarıldı.

Kenma: Bi daha asla dilini ısırmıcam.
Y/N: Ben ısırabilir miyim peki ?
Kenma: Birileri devam etmek istiyor sanırım.
Y/N: Kim bilir.

Dedin ve kenmayla yeniden öpüşmeye başladınız. Kenma yine senin üstündeki tişörtü çıkardı sende onunkini çıkardın. Kenma seni yatağa yatırdı ve sütyenini de çıkardı. Onları öpmeye ve ısırmaya başladı. Sende acıdan inliyordun. Kenma yavaş yavaş seni öperek aşağı indi. Ve şortunu çıkardı. Bacaklarını öpmeye başladı. Bi miktar zaman sonra kendi eşohmanını da çıkardı. Kenma senin külodunu çıkardı ve yere attı.

Sana dil darbeleri atıyordu. Kendini gerçekten iyi hissediyordun. Kenma da kendi boxerini çıkardı ve yere attı. Aletini sana sürtmeye başladı sen yine zevkten inliyordun. Kenma sana bakış attı ve sende onayladın yavaş yavaş içine girip çıkmaya başladı.

Bir zaman sonra artık acıdan değil zevkten inlemeye başladın. Sen artık sınırına gelmiştin. Bir miktar zaman daha sonra boşaldın. Kenmada boşaldı ve yanına yattı.

Kenma: Seni seviyorum sevgilim.
Y/N: Bende seni seviyorum pudingim.
Kenma: Başka şey mi yok ya.
Y/N: Sen eve ilk gelince ben sana içimden puding kafa diyodum bu sefer dışardan söyledim.
Kenma: Tamam o zaman diyebilirsin tatlım.

Ve birlikte sarılarak uyudunuz.

Kendimi nedense berbat hissediyorum. Neyse umarım beğenirsiniz aşkolarım utana utana yazdığım için yazımı uzun sürdü. Bir instagramda geziyodum bir buraya yazıyodum sonunda bitti neyse umarım beğenirsiniz. 

İsterseniz voteleyebilirsinizde aşkolarım


Kenma x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin