Çöp Çatanlık

854 52 133
                                    

Hellloooooo aşkolarım nasılsınız umarım iyisinizdir dün bölüm atamadım onun yerine başka bir kitaba başladım neyse bölüme geçelim o kitabı okuyabilirsiniz bu arada.

Sabah uyandığında kenma yanında oyun oynuyordu.

Y/N: Günaydın kenma.

Bekledin ama cevap gelmedi. Belki duymamıştır diye yeniden seslendin.

Y/N: Kenma ..... sevgilim.

Yine ses gelmeyince oyuna iyice daldığını anladın.

Y/N: LOOOOOOO SANA DİYORUM !
Kenma: Oh uyanmışsın da niye kulağımın dibinde bağırdın.
Y/N: Kaç kez seslendim ama duymadın. Son çare olarak da bağırdım. Pardon.
Kenma: Ah özür dilerim tatlım duymadım. İyi uyudun mu ?
Y/N: Şuna bak şuna hemen nasıl da konuyu değiştiriyo neyse iyi uyudum da hiç okula gidesim yok ya.
Kenma: Hadi hazırlan kalkıp yemek yiyip çıkarız.
Y/N: Tamaaam.

Birlikte yataktam kalktınız. Sen kendi odana geçtin kenmada elini yüzünü yıkayıp mutfağa gitti. Sen hemen okul kıyafetlerini giydin ve mutfağa geçtin. Mutfakta kenma nekonun yemeğini koyuyordu. Sen de masaya oturup yemeye başladın. Kenma da oturdu ve birlikte yemeğinizi yemeye başladınız. Yemeğiniz bitince masadan kalktınız ve evden çıktınız.

Metroya gelince ayrıldınız. Sen metroda herhangi bi yere oturdun ve gitmeye başladın. Durağına gelince metrodan indin ve okuluna yürümeye başladın. Bir yandan da telefonuna bakıyordun. Okuluna gelince lunayı aradın. Her zamanki bankta değildi. Okuldakilere bir göz gezdirdin ama bulamadın. Son çare olarak mesaj attın.

Luna nerdesin seni bulamadım ?

Sabah uyuya kalmışım beş dakikaya orda olurum.
Tamam bekliyorum.

Sen bi banka oturdun ve telefonuna bakmaya başladın. Yaklaşık beş dakika sonra da luna gelmişti zaten.

Luna: Günaydın nasılsın bugün ?
Y/N: Günaydın iyiyim ya geçti artık.
Luna: Güzel neyse hadi sınıfa geçelim artık.
Y/N: Tamam.

Birlikte sınıfa geçtiniz ve yerinize oturdunuz. Öğretmen gelince dersleri işlediniz ve öğle arasına girdiniz. Luna kuroo ile birlikte öğle yemeği yiyecekti. Kenma da odun seni yemeğe bile götürmedi. Sen de gariban gariban her zamanki yerine oturdun ve yemeğini yemeye başladın.

Yemeğin bitince telefonunu aldın ve bakmaya başladın. Telefona bakarken okulun üçlüsünün başı geldi. Kim bilir bu sefer ne diyecekti.

Grubun Başı: Özür dilerim.

Sen şaşkın şaşkın kıza bakıyordun. Bide kız o kadar içten söylüyor gibi gelmişti ki sana. 

Y/N: Özür dilemene gerek yok.
Grubun Başı: Peki senden küçük bir şey isteyebilir miyim ? Bu arada adım akane.

Sen ilk başta bi duraksadın ama merak da ettin.

Y/N: Memnun oldum da ne ki ?
Akane: Şeyy ... biz kavga ederken araya baykuşa benzer biri girmişti ya adı bokuto.
Y/N: Evet yanlışlıkla kafa atmıştım hatta.
Akane: Evet şey onun yanında okuldaki zorbalık yaptığım herkesten özür diledim. O da yanımdan hiç ayrılmadı ve bıkkınlık da göstermedi. Gerçekten iyi biri onla aramı yapar mısın acaba ?

Sen biraz şaşırmıştın ama kabul edicektin büyük ihtimalle. Sana zorbalık da yapsa değişti gibine gidiyordu. Ama nasıl yapıcaktın.

Y/N: Peki yaparım. 

Sen yaklaşık iki dakika boyunca düşündün ve aklına bir fikir geldi.

Y/N: Bak şimdi ............ nasıl fikir ?
Akane: Gayet güzel beğendim işe yarar bence.
Y/N: Tamam ben şimdi bi kenmayla konuşiyim.

Telefonu eline aldın ve aradın. Telefonunu açınca hopörlere alıp konuşmaya başladın.

Y/N: Kenma tatlım puding kafam nasılsın bakalım.
Kenma: İyiyim de söyle bakalım ne isteyeceksin ?
Y/N: O kadar belli ettim mi ya neyse. Sen bugün  bokutoyu ikna edip bizim eve getirir misin ?
Kenma: Olur da neden ?
Y/N: Sen yap sadece önemli bi iş var şuan.
Kenma: Tamam ikna edince ararım.
Y/N: Tamam sen ikna et ben sana elmalı turta da yaparım.
Kenma: Olur ama bana daha güzel bir şekilde de ödeyebilirsin mesela yat-
Y/N: Öhöm tamam kenma benim işim var görüşürüz.

Telefonu kapattın ve masaya koydun.

Y/N: Son söylediğini duymamış gibi yap.
Akane: Tamam çok teşekkür ederim bu arada. 
Y/N: Tamam şimdi eve birlikte gidicez kenma da bokutoyu alıp gelicek biz de kenmayla birlikte mutafağa geçicez o sırada da sen halledersin.
Akane: Tamam teşekkür ederim.
Y/N: Ne demek.

Zil çaldı ve sınıflara gittiniz. Dersler bitince çıkışta bekleyen akaneyi gördün. Ona doğru gittin birlikte metroya bindiniz. Evine gelince biraz tırsmadın değildi akaneye hayla güvenmiyordun. Ama bir şey olmaz diyerek evine aldın. Büyük ihtimalle değişmişti. Ah aşkın gücü ah. Ne saçmalıyom ben be diye düşündün ve eve geçtiniz.

Ellerinizi yıkayıp mutfağa geçtiniz. Kenma ve bokuto için yemek hazırlamaya başladınız. Elmalı turta, kurabiye, kek ve puding yaptınız. Yemekler bitince ikinizde hızlı hızlı yatığınız için yorulmuştunuz. Kendinizi sandalyelere attınız.

Akane: Bana güvendiğin için bile teşekkür ederim.
Y/N: Lafı mı olur canım hem belki bokuto da seni seviyordur.
Akane: Umarım.

Dedi ve zil çaldı. Siz de ayağa kalkıp kapıyı açtınız. Kenma ve bokuto gelmişti. Kenma ilk başta akaneyi görünce şaşırdı ama bi şey demedi.

Bokuto: Oh akane sen de mi burdaydın ?
Akane: Evet.
Y/N: İçeri geçsenize.

Bokuto ve akane içeri geçtiler. Sen de kenmayı mutfağa aldın.

Y/N: Bak şimdi o kız yani akane bokutoya aşık olmuş.
Kenma: O zaman şanslı kız çünkü bokuto da sanırım o kıza aşık olmuş o değilde bu ikisi nerden tanışıyo ?
Y/N: Şeyy .. o kız kavga ettiğim kız ama bi şey olmaz.
Kenma: Emin misin ?
Y/N: Evet eminim.

Kenma kokuyu almış olucak ki yemeklere göz attı. 

Kenma: Elmalı turtayı vermem.
Y/N: KENMA.
Kenma: Tamam ya öff.
Y/N: Açılmışmıdır ki acaba ?
Kenma: İçerden hey hey hey sesi gelmediyse hayır.
Y/N: Beklicez ar-

Bokuto: Hey hey hey şuan çok mutlu oldum be.

Kenma: İçeri geçelim mi ?
Y/N: Geçelim.

Birlikte içeri geçecekken bokuto ve akane sarılıyorlardı. Bokuto ayrıldı ve konuşmaya başladı.

Bokuto: Y/n kenma biz artık çıkalım.

Siz içeri geçtiniz ve kenma konuşmaya başladı.

Kenma: Yemekleri yeseydiniz.
Bokuto: Woah yemek mi var o zaman oturmaya devam dimi sevgilim.

Akane başını evet anlamında salladı. Kenma içeri geçti ve oturdu. Akane ve sende tabakları hazırlamaya başladınız. 

Akane: Ben değil o teklifi atti var ya.
Y/N: Evet kenma az önce bokutonun da senden hoşlandığını söyledi.

Tabakları hazırlayınca içeri geçtiniz ve yemeye başladınız. Yemekler bitince birlikte bayağ bi sohbet ettiniz ve film izlediniz. Saat onda bokuto ve akane vedalaşıp gitti. Sen ve kenmada yorulmuştunuz. 

Kenma: Ben bugün yoruldum yatsak olur mu ?
Y/N: Olur.

Birlikte kenmanın yatağına gittiniz ve uyudunuz.

Bu bölümüde böyle yaptık.

Bu arada yazarınıza bir tebrik alırım şimdi ben leptoptan yazıyorum biraz müzik dinleyerek yazıyım dedim. Kulaklığı takarken taktığımız yer jag mıydı neydio leptobun içine kaçtı. Leptobu sallayınca ses çıkıyodu bi ara da şimdi çıkmıyo leptobun içinde bir yerlere takıldı herhalde. Artık kulaklık takamıyıcam maalesef en azından bluetoothlu kulaklığım var onu takarım artık yapcak bi şey yok.

989 kelime ile kapatıyorum iyi okumalar.

Kenma x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin