Helloooo aşkolar bir bölümle daha karşınızdayım umarım iyisinizdir bir de isterseniz bunla beraber ikinci bir ..........xreader kitabı yazabilirim neyse haydi bölüme geçelim iyi okumalar
Uyandığında hayla geceydi ve başın ağrıyordu. Saatin iki olduğunu gördün. Sonra en son banyoda olduğunu hatırladın ve kenmayla karşılaştığını hatırladın. Yatakta oturur pozisyona geçtin ve yaklaşık iki dakika öyle bekledin. Başın daha az ağrıyordu.
Ayağa kalktın ve üstünde bornozun olduğunu fark ettin. Hemen üstüne bir şort ve bi tişört giyip odadan çıktın. Banyoya girdin ve elini yüzünü yıkadın. Mutfağa gittin ve bardağa bir su koyup içtin. Sonrada aç olduğunu fark edip pizza çıkardın. Mikrodalgada pişirdin ve yemeye başlayacakken mutfağa kenma girdi.
Gözleri biraz kızarmıştı sanırım oyun oynuyordu.
Kenma: Başın ağrıyor mu ?
Y/N: Hayır da bana ne oldu banyodan çıkarken ?
Kenma: Şey senin banyoda olduğunu fark etmemiştim banyoya giricekken sen bir anda kapıyı açtın büyük ihtimalle sen zemin kaygan olduğu için düştün.
Y/N: Anladım sen düştün mü ?
Kenma: Yok tutmaya çalıştım seni ama tutamadım pardon.
Y/N: Sorun değil sana da bir pizza ısıtıyım mı ?
Kenma: Olur.Dedi ve bir sandalyeye oturdu. Sende pizzayı mikrodalgaya attın ve pişmeye başladı. Pişince bir tabağa koydun ve kenmanın önüne koydun. İkinizde pizzalarınızı yemeye başlamıştınız.
Kenmanın yüzü nedense biraz kızarıktı. Neden olduğunu anlamadın belki kedi bir şey yapmıştır diye düşündün. Pizzalarınızı yerken yine hiç bir şey konuşmuyordunuz. (ay canım herhalde pizza çekiyo oruçlu oruçlu valla canım çekti yazarken sizin çektiyse çok çok çok özür dilerim)
Pizzan bitince tabağını tezgahın üstüne koydun mutfaktan çıktın ve odana girdin. Uykun yoktu bu yüzden telefonun eline aldın. İnstagramda dolaşmaya başladın. Bir çok kişi hayla aynı fotoğrafı paylaşıyordu. Yani sadece bir resimdi neden bu kadar uzattınız ki. Aslında sen de kenmayı bi sevmeye başlamadın değildi. Gerçekten yakışıklıydı ve iyi biriydi. Saat iki buçuk olmuştu seninde uykun gelmişti ve yastığına sarılarak uyumaya başladın.
Sabah uyandığında kendini gayet iyi hissediyordun. E sonuçta bugün tatildi. Saate baktığında saat sekiz buçuktu. Yataktan kalkmayı şuan hiç istemiyordun. Yeniden yastığa sarılarak kendini dinlendirdin. Uyuyamayacağını biliyordun zaten. Yaklaşık yirmi dakika yatakta o şekilde durdun ve artık yataktan kalksam iyi olur diye düşündün.
Yataktan kalktığında yine her zamanki gibi banyoya girdin ve elini yüzünü yıkadın. Banyodan çıktın ve odana girdin. Telefonu eline aldın luna meaj atmıştı.
Saat on gibi bana gelsene kahvaltı yaparız.
Olur birazdan hazırlanıp yola çıkıyorum.
Tamam dikkatli gel görüşürüz.
Görüşürüz.
Kıyafetlerini giydin ve evden çıkacakken kenmanın uyandığını gördün.
Y/N: Luna beni kahvaltıya çağırdı ona gidicem ben.
Kenma: Tamam görüşürüz.Dedi ve banyoya girdi. Sende ayakkabılarınız giyip evden çıktın. Biraz yürüdükten sonra metroya bindin durağına gelince indin. Lunanın evine doğru yürümeye başladın. Lunanın evine gelince kapıyı çaldın o da hemen kapıyı açtı.
Luna: Hoşgeldin y/n içeri geçsene.
Y/N: İçerden güzel kokular alıyorum.
Luna: E tabiki alıcaksın ben yaptım sonuçta.Buna güldünüz ve mutfağa girdiniz. Kahvaltı masası hazırdı sandalyelere oturdunuz ve tam yemeye başlayacakken lunanın telefonu çaldı. Arayan kurooydu.