Mesaj

1.3K 97 46
                                    

Yeniden helloo aşkolar yeni bir bölüm daha atıyorum 

Uyandığınızda kenmayla böyleydiniz düşüncesi bile harikaaa

Sabah uyandığında üstünde bir yorgunluk vardı. Sağ tarafına baktığında. Kenma uyuyordu. Anlık bir şok geçirdin ve tam onu HÖÖÖSSTT diye yataktan atıcakken aklına dün gece geldi. Onun yanında yatmasını sen istemiştin. Ben tam bir aptalım diye düşündün içinden. Şimdi yataktan kalkarsan olmaz diye düşündün. Yataktan atsan bu seferde sana kırılırdı o yüzden yalandan uyku moduna geçtin. En azından bunu çok gerçekçi yapabiliyordun.

Gözlerin kenmaya gitti. Gerçekten çok yakışıklıydı. Ayrıca kokusu da çok hoştu. Bu düşünceleri o benim ev arkadaşım diye düşünerek attın. Ve uyku moduna geçtin. Yaklaşık On dakika sonra kenma uyandı. Sen uyumadığını çaktırmamak için her şeyi yapıyordun resmen. 

Kenma da sana baktı ve dün gece aklına geldi. Hafif bir gülümsedi ve yataktan sessizce kalktı. Kalktığında senin ona yaptığın tablo dikkatini çekti. İçinden eskisinin aynısı olmuş diye geçirdi. Ve banyoya gitti. Sende o sırada biraz daha uzandın çünkü başın hâlâ ağrıyordu. Yaklaşık on beş dakika sonra kenma odana geldi.

Kenma: Y/N uyan hadi yemek hazır.

Sen uykulu gözlerle kenmaya baktın yataktan kalktın ve banyoya doğru yürüdün. Elini yüzünü yıkadın ve mutfağa gittin. Kenma yumurta pişirmişti.

Kenma: Dün biraz yorulmuştun kahvaltıyı ben hazırlayım istedim.
Y/N: Evet dün gece dans ettikten sonrasını hatırlamıyorum ama.
Kenma: Konuşurken biraz fazla içtin sanırım bünyen kaldırmamış olabilir.
Y/N: Olabilir. Dün gece bir şey yapmadım umarım.

Kenma biraz düşündü ve cevapladı.

Kenma: Yok bir şey olmadı sadece yürürken zorlandın ve bana tutundun onun haricinde bir şey olmadı.

Kenma kötü bir şey demediğinde rahatlamıştın. Eğer söyleseydi yerin dibine girerdin zaten. Birlikte kahvaltınızı yaptınız ve evden çıktınız.

Birlikte metroya bindiniz ve durağınıza doğru gitmeye başladınız. Sen de instagrama girip mesajlara bakmaya başladın. Çoğu bugün yayın açar mısın gibi şeyler yazmıştı. Sende mutlu oldun. Bir kaç tanesini cevaplamaya başladın. Bir mesaj dikkatini çekti. Kenmayla çok yakışıyorsunuz yazıyordu. O mesajın üstünde de dans ederkenki haliniz vardı. Kenma çoktan metrodan inmişti. Sende onu yazan kişiye sadece arkadaşça dans ediyorduk özel bir şey yok yani diye yazdın. Umarım en kısa sürede cevap verir diye iç geçirdin. Sen mesajlara cevaplarken durağına gelmiştin. Biraz yürüdükten sonra okula gelmiştin. Yine her zamanki gibi luna bankta oturuyordu sen de onun yanına oturdun ve başını onun omzuna gömdün.

Luna: Noldu be ?
Y/N: Dün kenmaya sen kedimisin diye sordum arabaya binmemek için inat ettim beni kucağına aldı arabada bugün çok eğlendim teşekkür ederim dedim ve öptüm eve geldik yatağıma yatırdı ve ona benimle yatarmısın diye sordum o ilk başta kabul etmedi ama sonra etti normal sıradan bir şeydi işte.
Y/N: Luna ben kenmanın yüzüne nasıl bakıcağğğmm 😓.
Luna: Yapmadığın şey kalmamış ki zeki.
Y/N: Offffffffffffff.
Luna: Sana sabah bir şey dedimi ?
Y/N: Sabah dans ettiğimizden sonrasını hatırlamıyorum dedim o da biraz fazla içtin sanırım dedi. Bide bir şey yaptımmı diye sordum o da hayır dedi.
Y/N: Lan ben onun yüzüne nasıl bakıcağmmmm😓.
Luna: Sana bir şey demediyse takmamıştır kafasına y/n.
Y/N: Umarım. Ha bide biri bana instagramdan kenmayla çok yakışıyorsunuz yazıp fotoğraf göndermişti.
Luna: Sen ne yazdın ?
Y/N: Sadece arkadaşça dans ediyorduk yazdım.
Luna: Neyse hadi sınıfa geçelim.
Y/N: Tamam patroonn sen kurooya bir şey yaptınmı peki 😁 ?
Luna: Parti çıkışında ben yürüyemediğim için kucağına aldı ben kucağındayken onun yüzüyle oynadım ben arabaya binmediğimde kucağına alıp yan koltuğa oturttu ve kemerimi bağladı bağlarken onun yanağına bir öpücük kondurdum benim eve gelince yatağıma bıraktı ve yanağıma bir öpücük kondurdu.
Y/N: Tamam şimdi biz bunların hiç birini hatırlamıyoruz tamammı ?
Luna: Neyi hatırlamıyroduk ?

Buna güldünüz ve sınıfa geçtiniz. Öğle arası olunca kantine inip bir şeyler yediniz. Öğle arası bitti derslere geçtiniz. Dersler bitti ve okuldan çıktınız. Sen eve gelince kenma evde yoktu biraz rahatlamıştın saate baktığında saatin 7:30 olduğunu gördün. Bi sandviç aldın ve yedin. Odana geçip story attın 08:00da yayındayım diye. 

Twitchte yayın açtın ve sohbet etmeye başladın. Ne oynayacağını sordun ve herkes RESİDENT EVİL 7 oyna diyordu. Korkudan öleceğini bilsen de kabul ettin ve oynamaya başladın. Yaklaşık yarım saattir oynuyordun korkmuyordun ama fazlasıyla geriliyordun. Oyunu durdurup ben iki dakikaya geliyorum dedin ve balkona çıkıp nefes almaya gittin.

O sırada kenma geldi ve seni göremedi odanın kapısını çaldı ses gelmeyince içeri girdi olmadığını fark etti ve çıktı. Sende balkondan içeri geçtin mutfakta kenmayı gördün.

Y/N: Hoşgeldin.
Kenma: Oh hoşbuldum seni göremeyince merak ettim.
Y/N: Yok korku oyunu açtırdılar bana ondan biraz balkona çıkmıştım.
Kenma: Senden ses gelmeyince odana girmiştim bi şey olmaz dimi.
Y/N: Yok ya kamerayı kapatmıştım zaten. Ben odama geçiyorum.

Odana geçtin ve oyuna devam ettin yaklaşık bir saat daha devam ettin ve artık oyunu kapattın. Sonrada gelen videoları izlemeye başladın. Onlarla da yarım saat geçince sohbet ettin ve yayını kapattın. 

Mutafağa gidip bir kola aldın ve içmeye başladın. Kenmanın odasından sesler geliyordu yayındadır diye düşündün. Aklına birden sana yazan kişi geldi. Telefonuna baktın ve mesaj yazdığını gördün. Merak etme hiç kimseye söylemem yazıyordu. Umarım öyle yapardı. Duş almak için banyoya girdin ve banyo yapmaya başladın. Duştan çıktın ve bornozunu giyip odana geçicektin. Kenma mutfaktaydı seni görmüştü bir şey olmaz diyerek odana geçtin. Ve üstünü değiştirerek uykuya daldın.


Bu bölümde pek bir şey olmadı. Biraz sıkıcı oldu. Bir dahaki bölüm bir şeyler yaparım büyük ihtimalle öpüldünüz aşkolarrr  832 kelime iyi bence iyi okumalarrr

Kenma x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin