Kedi

1.2K 93 63
                                    

Sabah uyandığında kendini düne göre iyi hissediyordun. Saate baktın ve normalden yarım saat erken uyandığını gördün. Yataktan kalkıp elini yüzünü yıkamak için banyoya girdin ve yıkadın. Odana geçtiğinde uykun biraz da olsa açılmıştı. Eline telefonu aldın ve mutafağa gittin. Hayla aynı fotoğrafla birlikteseni etiketleyip duruyorlardı.

Telefonu masaya bıraktın ve kahvaltıyı hazırlamaya başladın. Yaklaşık on beş dakika sonra kenma da uyanıp banyoya girmişti. Sende çatalları koydun sen bunları yaparken kenma da mutfağa girmişti. 

Kenma: Günaydın.
Y/N: Günaydın.

İkinizde yemek yemeye başladınız ve birbirinize hiç bir şey demiyordunuz. Kenmanın ne düşündüğünü çok merak ediyordun. Yemeğin bitince sanırım konuşmak istemiyor diye düşündün ve odana geçtin. Okul kıyafetlerini giydin ve evden çıktın.

Metroya bindiğinde umarım dikkat çekmem diye düşünerek boş bir koltuğa oturdun. En azından metroda fazla kişi yoktu. Biraz rahatlamıştın ama okulda kesinlikle çok fazla dikkat çekicektin. Metrodan indin ve okula doğru yürümeye başladın. Yüzünü göstermek istemediğin için sadece telefona bakıyordun. Okula girdiğinde lunanın alttan alttan nerde olduğuna baktın. Her zamanki gibi aynı bankta oturuyordu. Yanına gittin ve konuşmaya başladın.

Y/N: Daha az insanın olduğu bir yere gitsek olur mu ?
Luna: Tamam.

Dedi ve okulun arkalarına doğru yürümeye başladınız. 

Luna: Sana onu yazan kişi yaydı kesin.
Y/N: Engellemiş beni zaten.
Luna: Ne yapıcaksınki şimdi ?
Y/N: Ne biliyim bugün yayın açıp arkadaşça dans ettik falan filan derim başka ne dicem. 
Luna: Kafana takma dicem de ben olsam bile kafama takardım.
Y/N: Benim için sıkıntı yok pek fazla takmam ama kenma da bu durumda keşke dans etmeseydik.
Luna: SAÇMALAMA Y/N. Hem belki ilerde gerçekten sevgili olursunuz.
Y/N: O benim ev arkadaşım luna.
Luna: Tabi canım şimdilik öyle olabilir ama geleceği bilemezsin değilmi?
Y/N: Offfffff öyle bir şey olmaz luna o benim arkadaşım sadece hadi derse gidelim artık.
Luna: Tamam tamam gidelim artık.

İkiniz beraber sınıfa girdiniz sen tabi elinde telefonla girdin hiç kimseye bakmak istemiyordun. Yine aynı şekilde oturdun ve telefonu cebine koyarken hoca geldi. Dersleri işlediniz ve öğle arasına girdiniz.

Yemek yemek için kantine indiniz ve bir şeyler aldınız. Bir masaya oturdunuz ve yemeğinizi yemeye başladınız. Yemeğiniz bitince ikinizde telefonları alıp bir şeylere bakmaya başladınız. Lunanın yüzünde birden endişeli bir ifade oluştu. Sende noldu be bakışları atıyordun.

Luna: Y/N şuna bir baksana.

Sen eline telefonu aldın ve baktın. Görünce şok olmuştun.

(Benden bence iyi magazinci olur heeee birazcık saçma mı oluyor bilmiyorum ama sonraki bölüm bunun sayesinde biraz yakınlaşabilirler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Benden bence iyi magazinci olur heeee birazcık saçma mı oluyor bilmiyorum ama sonraki bölüm bunun sayesinde biraz yakınlaşabilirler.)

En azından çok fazla takipçisi yoktu hemen o gönderiyi şikayet ettin. Umarım kimse görmemiştir diye düşündün.

Luna: Eğer ki o bir öğrenilsin sen net bittin biliyosun dimi ?
Y/N: Biliyorum da aman neyse boşver şuan bunlara bakmak bile istemiyorum.
Luna: İnşallah başka birisi fark etmemiştir amin.
Y/N: Ay inşallah fark etmemişlerdir valla o değilde kenma acaba şuan ne yaşıyor.
Luna: Bilmem ama kesinlikle kurooyla beraber hiç kimsenin olmadığı bir yerlerdedirler.
Y/N: O değil de bir yandan da iyi oldu valla baksana hiç bir erkek bana bakmıyo şuan.

Buna güldünüz ve kantinden çıktınız. Dersleri İşlediniz ve okuldan çıktınız.

Okuldan çıkınca beraber sohbet ederek yürüyordunuz. Metroya gelince luna seni yanlız bırakmak istemediği için senin evine gitmek istedi. Sende tabiki olur dedin. Hem kafan dağılırdı. Kenmaya mesaj atmak istedin belki müsait değildir diyerek.

Luna benimle eve gelmek istedi gelebilir mi senin için sıkıntı yoksa.

Gelebilir benim için sıkıntı olmaz. Zaten kuroo da benimle eve geldi.

Birlikte metroya bindiniz ve konuşmaya başladınız. Metrodan inince eve doğru yürümeye başladınız. Eve gelince kenma ve kuroo oyun oynuyorlardı. Oyuna o kadar dalmışlardı ki sizin geldiğinizi bile fark etmediler. Sizde sesizce mutfağa girdiniz ve sessizce buzluktan pizza alarak mikrodalgada ısıtmaya başladınız. Pizzalar ısınınca onları salona götürüyordunuz.

Kuroo: Bir yerden yemek kokusu mu geliyo ?
Luna: Pizza kokusu geliyor olabilir.
Kuroo: Siz ne zaman eve geldiniz ? dedi şaşırmış bir şekilde.
Luna: Siz o kadar dalmışsınız ki oyuna geldiğimizi bile fark etmediniz.
Kuroo: Yemekler madem sizden yemekleri yiyince de film izleriz artık.
Luna: Tamam hadi kenma az çekil de sevgilimin yanına oturiyim.
Kenma: Tamam be sevgiline göz dikmedik.
Y/N: Ben içecekleri alıp geliyorum.

Mutfağa gittin ve içecekleri aldın. Salona gittin ve lunanın yanına oturdun. Birlikte sohbet ederek pizzalarınızı yediniz ve film izlemeye başladınız. Tabii ki kuroo korku filmi izlemek istemişti. Sen bir çok kez izlemeyelim desende mecburen izlemeye başladınız. 

Gerçi sen çoğunlukla kafanı yastığa gömdüğün için filmi izleyemiyordun. Luna rahattı tabii o kurooya sarılıyordu. Film bitince kuroo, luna ve kenma hiç bir şey olmamış gibi rahatlardı. Sen de rahat olmak istiyordun ama olamıyordun. Hayatında daha önce hiç korku filmi izlememiştin nede olsa. 

Yaklaşık bir saat sonra kuroo ve luna gidince kenmayla yanlız kalmıştın. Sen hayla korku filminin etkisindeydin. Niye bu kadar korkuyorumki diye içinden düşündün. Tam o sırada mutfaktan bir ses geldi. Kenma sana sen kenmaya bakıyordun. Evde sizden başkası olmadığını biliyordunuz. İkinci bir ses gelince artık sen korkudan donmuştun. 

Kenma: Ben bir bakıp geliyorum.
Y/N: Bende geliyorum. Diyerek ayağa kalktın.

Kenma: Tamam arkamda dur o zaman.

Sen rahatladın çünkü eğer ki burda bıraksaydı büyük ihtimalle daha çok korkucaktın. Birlikte mutfağa girdiniz ve bir kedinin camdan girdiğini fark ettiniz. Sen derin bir ohhh çektin. Kenma da kediyi sevmeye başladı. Kedi de onu sevmişti. Bu yüzden yüzünde bir mutluluk vardı. Sende bir öneride bulundun.

Y/N: Kedi madem ki eve geldi ve seni sevdi istersen evde kalabilir.
Kenma: Sen sorun etmiceksen olur zaten tasması da yok. Yarın veterine de götürürüm hem.
Y/N: Tamam. Ben odama geçiyorum.
Kenma: Bende geçiyim yayın açmadım bir kaç gündür.

Dediniz ve odalarınıza gittiniz. Sen twitchi açıp yayını başlattın. Sana tabikide kenmayla olan durumu sordular. Sende onlara arkadaşça dans ettiğinizi söyledin. Sana inanmadılar ve sende eğer böyle yapıcaksanız yayını kapatırım bakın dedin. Onlarda direk U dönüşü yaparak full guys oynasana dediler. Takipçilerini gerçekten seviyordun.

Yaklaşık üç saat oynadıktan sonra oyunu kapattın biraz daha sohbet ettin ve yayını kapattın. Saat gece birdi. Kulaklığını çıkarıp yatağa yattın ve kendini uykunun kollarına bıraktın.

947 kelime uzun oldu bence yeni bir bölümle daha attım umarım beğenirsiniz aşkolarrr 

Kenma x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin