Saçmalamasyon

669 52 60
                                    

Helloooo aşkolarım nasılsınız umarım iyisinizdir matematik testi çözerken on beş sorudan on beş yanlış sıfır doğru ile ayrıldım test de gerçi bizim daha yeni geçtiğimiz konunun testiydi sadece küçük bi giriş yapmıştık da neyse sinirimi burda atmayı düşünüyorum şimdiden iyi okumalar 

Sabah uyandığında kenma saçınla oynuyordu.

Y/N: Günaydın pudingim.
Kenma: Günaydın tatlım.
Y/N: Offff bugün de okul var dimi ?
Kenma: Var hadi kalk da hazırlan.
Y/N: Tamaaaammm.

Birlikte yataktan kalktınız sen banyoya girdin ve elini yüzünü yıkadın. Banyodan çıkıp odana girdin üstünü giyinip mutfağa geçtin. Pizza tost ısıtıp tabaklara koydun kenmada gelince yemeye başladınız.

Kenma: Bugün bi kafede buluşalım mı ?
Y/N: Olur öğle arası olur mu ?
Kenma: Öğlen hava sıcak oluyo okul çıkışı saat beşde sizin okulun yanındaki kafede olur mu ?
Y/N: Olur.

Birlikte yemeğinizi yediniz ve evden çıktınız. Kenma seni metroya bıraktı sende metroya bindin. Durağına gelince indin ve okula yürümeye başladın. Arkandan bi ses gelince arkana baktın arkadan akane geliyodu.

Akane: Günaydın.
Y/N: Günaydın.
Akane: Bokutoyla sevgiliyim artık çok sağol.
Y/N: Ne demek.

Mesaj sesi gelince telefona baktın. Luna mesaj atmıştı mesajda bugün gelemiycem hastaneye gidicem yazıyodu.

Akane: Bi şey mi oldu ?
Y/N: Yok luna bugün hastaneye gidicekmiş.
Akane: Önemli değildir umarım.
Y/N: Yok ya dişini çektircek büyük ihtimalle.

Birlikte okula kadar sohbet ederek yürüdünüz. Okula gelince birlikte sınıflarınıza gittiniz. Dersleri işlediniz öğle arasını akane ile beraber geçirdin yeniden sınıflara geçtiniz dersleri işlediniz ve çıktınız.

Çıkışta akane seni bekliyordu.

Y/N: Kenmayla buluşucam ben şimdi bi kafede sende gel istersen.
Akane: Olur.

Birlikte kafeye gittiniz ve beklemeye başladınız. Tam yarım saat geçmesine rağmen kenma ortalıkta yoktu. Sen kenmayı aradın.

Y/N: Kenma nerdesin ?
Kenma: Oyundayım şu an.
Y/N: Biz bugün bu saatte buluşucaktık kenmacım.
Kenma: Ah özür dilerim y/n gerçekten özür dilerim.
Y/N: Yarım saattir burda bekliyorum kenma.
Kenma: Üzgünüm gelemiyceğimi haber vermem gerikirdi.
Y/N: Ha bide gelmicektin yani seni affetmem zor bilesin.

Dedin ve telefonu kapadın.

Y/N: Akane senin evde kalabilir miyim bugün ?
Akane: Olur da kenma merak etmez mi ?
Y/N: Merak etmemesi için mesaj yazıyım o zaman.

Telefonu eline aldın ve mesajı yazdın.

Ben bugün akanede kalıcam bay.

Y/n özür dilerim gerçekten çok özür dilerim.

Telefonu kapattın ve akaneyle birlikte kafeden çıktınız. Akanenin evine gelince kendini direk salona attın.

Akane: Bugün burda mı kalıcaksın ?
Y/N: İzin verirsen evet.
Akane: Veririm tabi yemek hazırlayım ben.
Y/N: Hop bende geliyorum yardım ediyim.
Akane: Tamam.

Birlikte mutfağa  geçtiniz ve yemek yapmaya başladınız. Yemekler bitince senin aklına sinsice bi plan geldi.

Y/N: Kenmayla biraz oynayalım bari.
Akane: Aklına ne geldi çok merak ediyorum.
Y/N: Şimdi ben bunu bugün ayaklarımda süründürücem şimdi ben buna ikide bi saçma sapan mesajlar atıcam ve sabrını deniycem bakalım dayanabilcek mi.
Akane: Dayanır bence ya.

Sen telonu aldın ve kenmaya mesaj attın.

Kenma x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin