Öküzler

632 56 87
                                    

Helllooo aşkolarım nasılsınız umarım iyisinizdir neyse bölüme geçem. Bide oy atıp takip edermisiniz aşkolarımm.

Medya nasıl ama

Uyandığında saat sabahın dokuzuydu. Kenma da hayla uyuyodu okula gitmecektin zaten bi günden bi şey olmaz. Sen de hayla uykun varken yeniden uyumaya çalıştın. Tabii ki uyuyamadın.

Yataktan kalkıp mutfağa gittin. Buzdolabını açtın ama sadece ne var diye bakıp kapattın. Kenmanın odasına gidip kapıdan baktın tatlı tatlı uyuyodu.

Sen de tabi ki aklına bi fikir geldi ve uygulamaya koydun. Salondaki vazodan bi tüy aldın ve kenmanın odasına geçtin. Yavaşça yatağının yanına geldin ve tüyü kenmanın burnuna sürttün. 

Kenma: Bırak beniğğğ.

Uykulu ses tonu cidden kediye benziyodu. Sen tabi devam ettin.

Kenma: Yapma artıığkk.

Sence ben böyle bi şeyi bırakır mıyım.

Kenma: Akiko şunu yapma artık sevgilim.

Sen bunu duyunca elindeki tüy yere düştü. Sadece ruhsuz bi şekilde kenmaya bakıyodun. İki dakika sonra kalktın ve kendi odana geçip kendini uykuya bıraktın.

Sabah kenmanın çağırmasıyla uyandın.

Y/N: Ne var !

Sen bunu diyince kenma bi an duraksadı.

Kenma: Sadece kaldırcaktım da bi şey mi oldu ?
Y/N: Hayır odadan çıkar mısın.
Kenma: Ne olduğunu söylemezsen asla çıkmam.
Y/N: İyi bende yataktan çıkmam.

Sen arkanı döndün ve gözünü kapattın. Kenmada yanına uzandı.

Y/N: Kalkar mısın şurdan !
Kenma: Hayır kötü bi şey olsa bile söyler misin lütfen.

Sen biraz duraksadın hem söylemeyi istiyodun hem de söylememeyi ama sonuçta başka bi şey de olabilir diyerek konuşmaya başladın.

Y/N: Gece uyanmıştım uykum yoktu bende salondan bi tüy alıp senle uğraşmaya başladım. Sende... Akiko şunu yapma artık sevgilim dedin.

Kenma hiç bir tepki vermedi sadece arkandan sarıldı.

Y/N: Bırak !
Kenma: Sadece yanlış anlamışsın.
Y/N: Neyi yanlış anlamışım bildiğin akiko diye biriyle sevgiliymişsin git ona sarıl !
Kenma: Öyle biri yok sadece bi oyunda karımdı oyuna kendimi kaptırdığım için öyle demişim.

Sen arkanı döndün ve dik dik bakmaya başladın. 

Y/N: Başka yalan yok muydu ?
Kenma: Yalan değil ayrıca senin gibi birini bulmuşum aldatır mıyım.
Y/N: Aldatmazsın dimi.
Kenma: Asla.
Y/N: Tamam şimdi ceza olarak yataktan kalk ve bana pizza yap.
Kenma: Pekala da sabah sabah pizza mı yiceksin.
Y/N: Alışkınım ben hadi boş boş durma da pizza yap bana.

Kenma yataktan kalktı ve mutfağa geçti. Sen de onu beklerken gözlerini kapadın uyayamayacağını bilsen de kapadın.

On beş dakika sonra kenma elindeki tepsideki iki pizzayla geldi. 

Kenma: Uyumadım dimi.
Y/N: Sence ben uyur muyum.
Kenma: Tabii ki hayır hadi az kenara kay da beraber yiyelim.
Y/N: Hayır.
Kenma: Neden ya.
Y/N: Tamam sen oyuncu koltuğuna otur bide telefonunu ver.
Kenma: Tamam.

Kenma cebinden telefonu çıkarıp sana verdi. Sen de tüm telefonu kurcaladım ama seni rahatsız edicek hiç bi şey yoktu. Sen telefonu kapatıp kenmaya baktın. Oturmuş pizzaların ikisinide bitirmişti.

Kenma x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin