Oyun

984 63 30
                                    

Heelllooooo aşkolarımmm nasılsınız umarım iyisinizdir bir yeni bölüm daha atıyorum umarım seversiniz iyi okumalarrrrr

Sabah uyandığında kenma yanında değildi. Saate baktığında dokuz olduğunu gördün. Telefonunu eline alıp lunanın mesaj attığını gördün.

Y/n nerdesin seni bekliyodum gelmedin meraklandırıyosun beni.
                     Pardon luna ben bugün gidemicem dilim biraz kötü kenma da gitmemi istemedi zaten.

Telefonu kapattın ve yerine koydun. Biraz boş boş yattıktan sonra ayağa kalktın. Odadan çıktın ve banyoya girdin elini yüzünü yıkadıktan sonra dün gece duş almadığın aklına geldi. Hemen duşa girdin ve on dakikalık bir duş aldın.

Duştan çıkınca üstüne bornozunu giydin ve mutfağa girdin. Masada en sevdiğin karışık pizza ve puding vardı. Üstünde de üstünde de küçük bir not vardı.

Benim küçük sevgilime afiyet olsun

Puding Kafa

Gerçekten kenma harika birisiydi diye düşündün ve masaya oturdun. Pizzanı yemeye başladın. Pudingini alıp odana geçtin.

Üstüne bir şeyler giydin ve yatağına uzandın. Telefonu eline aldın bir kaç gündür yayın açmadığın aklına geldi. Sabah yayını storisi çekip attın ve yayınını açtın. 

Klasik olarak sana kavga olayını sordular sende oldu bi şeyler diyerek geçiştirdin ve istekler üzerine minecraft açtın. Yaklaşık altı saat boyunca oynadın. Yorulunca bu kadar yeter bence diyerek oyunu kapattın. Biraz da izleyicilerinle sohbet ettikten sonra yayını kapattın.

Pudingini aldın ve yemeye başladın. Artık kenmayı sevdiğinden emindin. Pudingin bitince masaya bıraktın ve kendini yatağa attın. Altı saat oynadıktan sonra yorulmuştun bu yüzden kendini direk uykunun kollarına bıraktın.

Uyandığında kenma yanındaydı ve saçını okşuyordu. Sen bu anın bozulmasını istemediğin için uyuyo numarası yaptın. Tabii bu kenmadan kaçarmı.

Kenma: Günaydın uykucu sevgilim.
Y/N: Günaydın da nasıl anladın ya.
Kenma: Yüzünde hafif bi gülümseme oluştu tatlım.
Y/N: Saat kaç bu arada.
Kenma: Yedi oldu. Dilin acıyo mu ?
Y/N: Yok geçti yarın gidebilirim okula.

Kenma seni kendine doğru çekti ve sarıldı. Biraz öyle kaldınız vanilyamsı bi koku kokuyordu. 

Kenma: Beraber oyun yayın açalım mı ?

Sen bunu beklemiyodun gerçi sorun çıkmadı.

Y/N: Tamam ama minecraft oynicaz tamam mı ?
Kenma: Tamam senle oynicaksam oynarım kesinlikle.

Yataktan kalktınız ve kenma kendi odasına geçti. Sende oturdun ve ikinizde aynı anda yayını açtınız. Birlikte oyunu oynamaya başladınız.

Burayı siz doldurun isterseniz sırf bu oyun için bir bölüm yazabilirim. Aklımda bi şeyler var.

Yaklaşık altı saattir oynuyordunuz. İkinizde yorulmuştunuz. Yayını kapatıp salona geçtiniz. Sen kenmanın yanına oturdun.

Kenma: Acıktım.
Y/N: Bende yemek hazırlasana.
Kenma: Hiç halim yok yoruldum.
Y/N: Tamam ben noodle yapıp geliyorum.

Kalktın ve mutafağa gittin. Su ısıtıcıya su koydun ve kaynamasını bekledin. Su kaynayınca noodleın kabına koydun ve beş dakika bekledin.(Böyle mi yapıyoduk ya)

Noodleri alınca salona gittin. Kenma televizyonu açmış onu izliyodu. Kenmanın yanına oturdun ve noodlesini verdin. Bitince ikinizin de uykusu gelmişti. Kenmanın odasına gittiniz ve yatağa yattınız.

Kenma: İyi geceler tatlım.
Y/N: İyi geceler puding kafam.

Birlikte gözünüzü kapadınız e uyudunuz.

Ay bu bölüm böyle sakin oldu. Sonunda sapsakin bi bölüm yazdım yav. Birde küçük bir soru kafamda bir kurgu oluşturdum. Kitaxreader mi olsun Sunaxreader mi olsun kurgu bence güzel bayağ bi fikrinizi söylerseniz sevinirim aşkolarımmm.

İyi okumalar

Kenma x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin