Hellooooo aşkolarımmm yeni bir bölümle daha karşınızdayım umarım beğenirsiniz kafamdaki her şeyi neden partide yaptığım hakkında hiç bir fikrim yok neyse sizi sıkmayım ve bölüme geçelim iyi okumalar aşkolarımmm
Kuroonun arabasında luna ve kuroo sohbet ediyordu. Sizde onlara aynen böyle bakıyordunuz.
Partinin yapılacağı yere geldiniz ve oraya girdiniz. Hemen dördünüz bir yere oturdunuz. Kuroo ve luna ayağa kalkıp dans etmeye başladı. Sen ve kenma da telefonlarınıza bakıyordunuz. Senin yanına bir erkek geldi ve sana selam verdi.
Erkek: Selam
Y/N: Selam.
Erkek: Dans edelim mi ?
Y/N: Hayır.
Erkek: Ne yoksa sevgilin izin mi vermiyor ?Bunu kenmaya bakarak söylemişti. Sende buna sinirlendin ve konuşmaya başladın.
Y/N: Bir benim sevgilim yok iki sevgilim olsaydı izin verip vermemesinden sanane üç haydi başka kapıya.
Erkek: Peki.Dedi ve arkasını dönüp gitti sen de önünde duran şarabından bir yudum aldın ve masaya geri koydun. Telefonuna bakmaya başladın. Yine romantik bir müzik çalmaya başladı. Kenma ayağa kalktı ve sana yine elini uzattı.
Kenma: Benimle dans eder misin ?
Buna gülümsedin sanki içindeki keşke olsa dediğin şey gerçek olmuş gibiydi.
Y/N: Tabii ki ederim.
Dedin ve kenmanın elini tutarak ayağa kalktın. Birlikte dans etmeye başladınız. Sen bu sefer başını onun omuzlarına koymadın. Ellerini onun omzuna doladın o da ellerini beline doladı. İkinizde birbirinizin yüzüne bakıyordunuz.
Kenma: Çok güzelsin y/n.
Bu kelimeleri duyunca içinde bir mutluluk oluştu. Öncekinden de büyük bir mutluluktu hatta.
Y/N: Sen de çok yakışıklısın kenma.
Birbirinize gülümsediniz ve dudaklarınızı yakınlaştırmaya başladınız. Üzerinizde bir kaç göz hissetseniz de bunu takmadınız. Dudaklarınızı birleştirdiğinizde üzerinizde büyük bir mutluluk vardı. Yaklaşık on beş saniye öyle durdunuz. Dudaklarınızı ayırdığınızda ikinizde birbirinize gülümsediniz.
Sen başını onun omzuna koydun. Kendini oldukça mutlu hissediyordun. Yaklaşık on dakika daha onunla dans ettin. Müzik bitmişti ayrıldınız ve el ele tutuşarak oturduğunuz yere geçtiniz.
Sen oturduğunda başını kenmanın omzuna koydun. Bu anın bitmesini kessinlikle istemiyordun.
Kenma: Bu anın bitmesini istemiyorsan fotoğraf çekinelim mi ?
Y/N: Olur beynimi okuyorsun galiba.
Kenma: Sadece tahmin.Kenma telefonunu çıkardı ve bir kaç tane fotoğraf çekindiniz. Kuroo ve lunada geldi. Birlikte sohbet etmeye başladınız. Yaklaşık üç saat sonra parti bitti.
Birlikte kuroonun arabasına bindiniz. Luna ve kuroo yine konuşuyordu. Sende başını kenmanın omzuna koymuştun. Bir yandan da birlikte konuşuyordunuz.
Evinize geldiğinizde birlikte arabadan inmiştiniz luna ve kurooya veda ettiniz ve eve girdiniz. Kenmayla birlikte salona geçtiniz.
Y/N: Kıyafetlerimizi çıkaralım bence sonrada yemek yeriz çoook acıktım sende acıktın mı ?
Kenma: Acıktım tamam kıyafetleri çıkarıp mutfağa girerim ben.Kenma ve sen odalarınıza girdiniz. Sen üstüne şort ve kısa kollu bir şey giydin. Sonrada makyajını temizledin. Mutfağa geçtiğinde kenma elmalı turtanın başında durmuş onu yiyordu. Gerçekten komik duruyordu.
Y/N: Elmalı turtayı bu kadar çok seviyorsan her istediğinde yapabilirim.
Kenma: Hayır demem.
Y/N: Başında durup yeme bari ben tabaklara koyuyum onları bi.Kenma bir sandalyeye oturdu sen de tabağa elmalı turta koydun ve kenmanın yanına oturdun. Birlikte sohbet etmeye başladınız. Tabağınızdakiler bitince birlikte salona geçtiniz.
Kenma: Film izleyelim mi ?
Y/N: Olur.
Kenma: Korku filmi açıyorum o zaman.Bunu sırıtarak söylemişti. Sende sırf onu sinir etmek için kabul ettin.
Y/N: Tamam korkak değilim sonuçta.
Kenma filmi açtı ve böyle filmi izlemeye başladınız.
Bide bir yastık hayal edin.
Film başladığında sen biraz gerilmiştin. İkinci kez korku filmi izliyordun sonuçta. Sonra kenmanın yanında olduğunu hatırladın. Tek değildin sonuçta kenma vardı yanında. Sen filmi izlerken elinden yastık hiç düşmüyordu. Yaklaşık yarım saattir izliyordunuz ama film o kadar korkunçtu ki kenma nasıl korkmuyo diye merak ediyordun. Sen bunları düşünürken kenma elindeki yastığı aldı ve yere attı.
Kenma: Korkmuyordun sonuçta dimi ?
Y/N: Niye korkuyum be sarılıyodum ben ona sadece.
Kenma: Bana sarıl.Sen kenma bunu deyince ona sarıldın. Film bitince rahatlamıştın. Zaten sadece dinlemiştin filme bakmamıştın bile. Hem uykun da gelmişti.
Kenma: Birlikte yatallım mı ?
Y/N: Olur.Birlikte kenmanın odasına gittiniz. Kenma kapıyı kapattı ve sizde beraber yatağa yattınız. Kenma senin dudağına bir öpücük kondurdu.
Kenma: İyi geceler y/n senle bi şeyler yapmak isterdim ama yarın okul var.
Y/N: İyi geceler kenma başka zaman artık.Birlikte yattınız ve uyudunuz.
Bugün bi bölüm yazdık aşkolar umarım beğenirsiniz iyi okumalar
İsterseniz voteleyebilirsiniz iyi günler aşkolarrr