Helloooo aşkolarım lgsye çok az kaldı o yüzden bayağ bi zaman sonra bölüm attım sorry aşkolarım
Medyayı ben çizdim nasi olmuş kıza benzemiş yanlız niye böyle olmuş hiç bir fikrim yok
Kenmayla birlikte uçaktan inince direk hastaneye gittiniz. Sen anneni o halde görünce gözlerin dolmaya başladı.
Kenma: Sakinleş y/n.
Y/N: Annem...
Kenma: Şşşş tamam sakin ol biraz hayla yaşıyo en azından dimi.Yanınıza bi doktor geldi ve durumu anlatmaya başladı annen şuan komadaydı. Siz izin alarak annenin yanına girdiniz.
Annenin sağ tarafına oturdun ve elini tutarak konuşmaya başladın.
Y/N: Anne sana bi söz vermiştim hatırlıyo musun ? Ne olursa olsun seni en sevdiğim insanla tanıştırıcam diye. Bak şuan o da sana bakıyo. Onu gözlerinle görmek istemez misin ? Hadi uyan birlikte eve gidelim. Bak söz bi daha sen yemek yaparken mutfağı dağıtmıcam. Heheh hadi uyan anne.
Kenma: Uyanıcak bebeğim merak etme.Sen başını kenmanın göğsüne koydun ve bi süre öyle kaldınız.
Beş dakika sonra annen gözlerini hafif aralamıştı.
Sen görür görmez bi doktoru çağırdın doktor gelince siz de dışarı çıktınız. Bi süre sonra doktor çıktı.
Doktor: Şimdi biraz dinlensin ondan sonra ziyaret edebilirsiniz.
Sen sevinçten kenmaya sarıldın ve camdan annene bakmaya başladın. Gerçekten mutluydun.
Yaklaşık iki saat sonra doktordan izin alarak içeri girdiniz sen annenin yanına oturup elini tuttun.
Y/N: Annem.
Annen: Kuzum.
Y/N: Bi an sana bi şey olcak diye çok korktum.
Annen: Bana bi şey olmaz yanındaki yakışıklı kim bakalım.Sen kenmaya gülümsedin ve annenin sorusunu cevapladın.
Y/N. Gelecekteki damadın Kenma kozume.
Annen: Önce üniversite biticek ondan sonra.
Y/N: Tamam tamam ondan sonra bi damadın hazırda ama.
Annen: Tamam sen bi gidip bana yicek bi şeyler al olur mu ?
Y/N: Tamam birazdan gelirim.Sen kenmayla anneni yanlız bıraktın annenin kenmayı sorguya çekiceğini bildiğin için yavaş yavaş oyalana oyalana gittin.
Sen gittikten sonra:
Annen: Kızımı seviyosun ha.
Kenma: Evet seviyorum.
Annen: Kızımın kalbini kırma yeter üniversiteden sonra evlenirsiniz.
Kenma: Nasıl isterseniz.Biraz daha sohbet ettikten sonra sen geldin yemeği bırakıp kenmayla annenin dinlenmesi için çıktın.
Üç gün sonra annen taburcu oldu ve sizde senin evine gittiniz.
Timeskip 5 Yıl Sonra:
Kenma: Benimle evlenir misin hayatımın anlamı ?
Y/N: *Hıçkırık sesi* Evet *Hıçkırık sesi*Kenmayla uzunca sarıldınız.
İki Ay Sonra:
Evlendiren adam: Y/nyi eşin olarak kabul ediyor musun ?
Kenma: Evet.Alkış sesi.
Evlendiren adam: Peki siz y/n kenmayı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz ?
Y/N: Evet.Alkış sesi.
Evlendiren adam: Gelini öpebilirsin.
Kenma dudağına minik bir öpücük kondurup geri çekildi. Sende tam gidicekken kenmanın ayağına basıp annenlerin yanına indin. Kenmada topallaya topallaya kuroonun yanına gitti.
Timeskip Üç Yıl Sonra:
Alex: Anneee bu masadaki ne ?
Y/N: Senin pastan tatlım hem de özel bir pasta.
Alex: Neden ki ?
Kenma: Çünkü bu senin doğum günü pastan.
Alex: Ben bugün mü doğdum ?
Kuroo: Aynen öyle ufaklık.
Alex: Yeeyyy o zaman bu pasta benim.
Luna: Senin tabi ki kurooya kaptırma sakın.
Kuroo: Yeğenimin pastasını yemem bi kere ben karıcım.
Kenma: Öhöm pastayı üflesene alex ama önce bi dilek tut.
Annen: Güzel bi dilek tut bak.Alex gözlerini kapatıp dileğini diler ve pastayı üfler.
Kuroo: Ne diledin.
Alex: Kardeş diledim.Kenma sana bakarak sırıttı sende utanmıştın ama fark ettirmemeye çalıştın.
Birlikte pastayı yediniz ve eğlendiniz gün sonunda kenmayla birlikte yatağa uzandın kenma da sana arkandan sarılmıştı.
Y/N: Bu kadar hızlı mı cidden ?
Kenma: Çocuğumun dileğini yerine getirmke istiyorum sadece.
Y/N: Peki verelim o zaman.Mutlu Son
Bu kitapta bitti be ilk göz ağrım. Umarım kitabı sevmişsinizdir bölümü biraz beklettim çünkü lgsye çalışıyodum bu bölümüde matematiğe sinir olup yazdım zaten ve lgsye çok çok az kaldı neyse başka kitaplarda görüşürüz ne kitabı istiyorsanız buraya yazabilirsiniz neyse iyi günler....