𝘚𝘩𝘪𝘱: 𝙏𝙚𝙣𝙙𝙤𝙪 𝙭 𝙆𝙖𝙜𝙚𝙮𝙖𝙢𝙖
𝘼𝙐: 𝙉𝙤𝙧𝙢𝙖𝙡 𝙃𝙞𝙜𝙝 𝙎𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡𝙚𝙧𝙨
𝙀𝙫𝙚𝙧𝙮𝙤𝙣𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙘𝙤𝙣𝙛𝙪𝙨𝙚𝙙 𝙤𝙣 𝙝𝙤𝙬 𝙏𝙚𝙣𝙙𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙆𝙖𝙜𝙚𝙮𝙖𝙢𝙖 𝙠𝙣𝙚𝙬 𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧.𝙏𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙧𝙚𝙡𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨𝙝𝙞𝙥 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙣𝙤𝙗𝙤𝙙𝙮 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙬𝙧𝙖𝙥 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙢𝙞𝙣𝙙𝙨 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙. 𝙄𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙞𝙢𝙥𝙡𝙚 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮! 𝘽𝙤𝙩𝙝 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙢𝙚𝙩 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙣𝙜𝙚𝙧.
𝘼𝙣𝙜𝙨𝙩|𝙁𝙡𝙪𝙛𝙛 ⛈🌸
(𝙁𝙡𝙖𝙨𝙝𝙗𝙖𝙘𝙠)
-𝙔𝙤𝙪𝙣𝙜 𝙆𝙖𝙜𝙚𝙮𝙖𝙢𝙖'𝙨 𝙋𝙊𝙑-
𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙬𝙖𝙡𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙤𝙢𝙚 𝙚𝙣𝙟𝙤𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙣𝙞𝙘𝙚 𝙬𝙚𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧, 𝙞𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙖 𝙬𝙞𝙣𝙙𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙡𝙞𝙜𝙝𝙩𝙡𝙮 𝙬𝙖𝙧𝙢𝙚𝙧 𝙙𝙖𝙮. 𝙏𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙤𝙡 𝙗𝙧𝙚𝙚𝙯𝙚 𝙝𝙞𝙩 𝙢𝙮 𝙛𝙖𝙘𝙚 𝙖𝙨 𝙢𝙮 𝙝𝙖𝙞𝙧 𝙛𝙡𝙤𝙬𝙚𝙙 𝙖𝙡𝙤𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙞𝙣𝙙. 𝙄 𝙬𝙞𝙨𝙝𝙚𝙙 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙙𝙖𝙮 𝙬𝙖𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙨, 𝙘𝙖𝙡𝙢 𝙖𝙣𝙙 𝙣𝙤 𝙗𝙪𝙡𝙡𝙞𝙚𝙨.. 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙜𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙠𝙞𝙣𝙙 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙞𝙧𝙨𝙩𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙡𝙪𝙘𝙠𝙞𝙡𝙮 𝙄 𝙚𝙣𝙙𝙚𝙙 𝙪𝙥 𝙞𝙣 𝙛𝙧𝙤𝙣𝙩 𝙤𝙛 𝙖 𝙫𝙚𝙣𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙖𝙘𝙝𝙞𝙣𝙚 𝙬𝙝𝙞𝙡𝙚 𝙖𝙙𝙢𝙞𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙣𝙞𝙘𝙚 𝙬𝙚𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧. 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙤 𝙜𝙚𝙩 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙢𝙞𝙡𝙠 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙄 𝙝𝙚𝙖𝙧𝙙 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙨𝙤𝙪𝙣𝙙𝙚𝙙 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙘𝙧𝙮𝙞𝙣𝙜. 𝙄 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙧𝙣𝙚𝙧 𝙩𝙤 𝙨𝙚𝙚 𝙖 𝙧𝙚𝙙 𝙝𝙖𝙞𝙧𝙚𝙙 𝙗𝙤𝙮, 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙖 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙤𝙡𝙙𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙢𝙚. ( 𝙆𝙖𝙜𝙚𝙮𝙖𝙢𝙖 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 7 𝙗𝙩𝙬) . 𝙏𝙝𝙚 𝙗𝙤𝙮 𝙝𝙖𝙙 𝙖 𝙗𝙞𝙜 𝙗𝙧𝙪𝙞𝙨𝙚 𝙤𝙣 𝙤𝙣𝙚 𝙤𝙛 𝙝𝙞𝙨 𝙠𝙣𝙚𝙚𝙨, 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙖𝙙 𝙖 𝙗𝙖𝙣𝙙𝙖𝙜𝙚 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙝𝙞𝙨 𝙡𝙚𝙛𝙩 𝙖𝙧𝙢. 𝙄 𝙞𝙢𝙢𝙚𝙙𝙞𝙖𝙩𝙚𝙡𝙮 𝙖𝙥𝙥𝙧𝙤𝙖𝙘𝙝𝙚𝙙 𝙝𝙞𝙢!
"𝘏𝘦𝘺, 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘰𝘬𝘢𝘺? " 𝙄 𝙦𝙪𝙚𝙨𝙩𝙞𝙤𝙣𝙚𝙙, 𝙗𝙪𝙩 𝙞𝙢𝙢𝙚𝙙𝙞𝙖𝙩𝙚𝙡𝙮 𝙧𝙚𝙜𝙧𝙚𝙩𝙩𝙚𝙙 𝙞𝙩 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙨 𝙤𝙛 𝙞𝙩 𝙝𝙚 𝙞𝙨𝙣'𝙩. 𝙏𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙙 𝙝𝙚𝙖𝙙𝙚𝙙 𝙢𝙖𝙡𝙚 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙖𝙩 𝙢𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙘𝙤𝙤𝙩𝙚𝙙 𝙖𝙬𝙖𝙮 𝙖 𝙗𝙞𝙩, 𝙄 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙨𝙚𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙘𝙖𝙧𝙚𝙙 𝙤𝙛 𝙢𝙚. "𝘞𝘢𝘪𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥, 𝘐'𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬! " 𝙄 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙖𝙨 𝙖𝙣 𝙞𝙙𝙚𝙖 𝙥𝙤𝙥𝙥𝙚𝙙 𝙞𝙣𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙤𝙛 𝙢𝙮 𝙝𝙚𝙖𝙙. 𝙄 𝙩𝙪𝙧𝙣𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙧𝙣𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙗𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙩𝙬𝙤 𝙗𝙤𝙭𝙚𝙨 𝙤𝙛 🍓🥛(𝙨𝙩𝙧𝙖𝙬𝙗𝙚𝙧𝙧𝙮 𝙢𝙞𝙡𝙠). 𝙄 𝙜𝙤 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙢𝙚 𝙗𝙤𝙮, 𝙨𝙖𝙩 𝙙𝙤𝙬𝙣 𝙣𝙚𝙭𝙩 𝙩𝙤 𝙝𝙞𝙢 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙖𝙣𝙙𝙚𝙙 𝙝𝙞𝙢 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙞𝙡𝙠 𝙬𝙝𝙞𝙘𝙝 𝙝𝙚 𝙝𝙚𝙨𝙞𝙩𝙖𝙣𝙩𝙡𝙮 𝙩𝙤𝙤𝙠.
𝙒𝙚 𝙩𝙖𝙡𝙠𝙚𝙙 𝙪𝙣𝙩𝙞𝙡 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙪𝙣 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙤 𝙨𝙚𝙩. 𝙄 𝙛𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙤𝙪𝙩 𝙝𝙞𝙨 𝙣𝙖𝙢𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙏𝙚𝙣𝙙𝙤𝙪 𝙎𝙖𝙩𝙤𝙧𝙞, 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙝𝙞𝙢. 𝙀𝙫𝙚𝙣 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙗𝙪𝙡𝙡𝙞𝙚𝙙 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙖 𝙘𝙝𝙚𝙚𝙧𝙮 𝙥𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣, 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙚'𝙨 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙛𝙪𝙣 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙! 𝙏𝙝𝙖𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙩 𝙤𝙛 𝙤𝙪𝙧 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨𝙝𝙞𝙥. 𝙏𝙝𝙖𝙩 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨𝙝𝙞𝙥 𝙜𝙧𝙚𝙬 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙖𝙨 𝙬𝙚 𝙜𝙤𝙩 𝙤𝙡𝙙𝙚𝙧, 𝙞𝙩 𝙜𝙧𝙚𝙬 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙖 𝙧𝙚𝙡𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨𝙝𝙞𝙥. 𝙏𝙬𝙤 𝙗𝙚𝙨𝙩 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙨𝙩 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙡𝙞𝙫𝙚𝙨 𝙖𝙝𝙚𝙖𝙙 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚𝙢, 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙗𝙤𝙩𝙝 𝙙𝙚𝙘𝙞𝙙𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙨𝙥𝙚𝙣𝙙 𝙖𝙡𝙡 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙩𝙤𝙜𝙚𝙩𝙝𝙚𝙧.
♡
♡
♡
♡
𝙀𝙣𝙙 𝙤𝙛 𝙏𝙚𝙣𝙆𝙖𝙜𝙚. 359 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨 ♡