𝘥𝘦𝘢𝘳 𝘬𝘦𝘪,
𝘪 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘦𝘦𝘮𝘴 𝘵𝘰 𝘷𝘢𝘯𝘪𝘴𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘯𝘰𝘵 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘦.
𝘪 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘭𝘥 𝘱𝘰𝘯𝘥 𝘵𝘰𝘥𝘢𝘺, 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘸 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘥𝘶𝘤𝘬𝘴 𝘴𝘸𝘪𝘮𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘪𝘵. 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘪𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘭𝘪𝘷𝘦𝘴.
𝘪 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘣𝘢𝘬𝘦𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘱𝘢𝘴𝘵𝘳𝘪𝘦𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘦𝘮𝘰𝘯𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘸𝘣𝘦𝘳𝘳𝘪𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘦𝘯𝘵 𝘮𝘦, 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘪 𝘢𝘮 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘨𝘳𝘢𝘵𝘦𝘧𝘶𝘭 𝘧𝘰𝘳 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘺..
𝘨𝘳𝘢𝘯𝘥𝘮𝘢𝘮𝘢'𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘭𝘵𝘩 𝘪𝘴 𝘥𝘦𝘤𝘭𝘪𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘺𝘴 𝘨𝘰 𝘣𝘺, 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘪𝘴 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘯𝘦𝘢𝘳, 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘤𝘵𝘰𝘳 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘮𝘦. 𝘪 𝘸𝘪𝘴𝘩 𝘧𝘰𝘳 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘧𝘰𝘶𝘳𝘵𝘦𝘦𝘯, 𝘧𝘳𝘰𝘭𝘪𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘦𝘭𝘥𝘴, 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘨𝘳𝘢𝘯𝘥𝘮𝘢𝘮𝘢 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘤𝘰𝘭𝘥 𝘶𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵 𝘴𝘰 𝘭𝘢𝘵𝘦.
𝘧𝘶𝘯𝘯𝘺 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨, 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳, 𝘴𝘩𝘦'𝘥 𝘣𝘢𝘬𝘦 𝘶𝘴 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘢 𝘭𝘰𝘢𝘧 𝘰𝘧 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘥, 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘶𝘴 𝘢 𝘤𝘶𝘱 𝘰𝘧 𝘵𝘦𝘢. 𝘪'𝘭𝘭 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺, 𝘢𝘯𝘥 𝘪 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘵𝘰𝘰..
𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪'𝘭𝘭 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘣𝘦 𝘣𝘺 𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘰𝘯𝘥 𝘢𝘵 𝘨𝘰𝘭𝘥𝘦𝘯 𝘩𝘰𝘶𝘳, 𝘢𝘸𝘢𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘢𝘳𝘳𝘪𝘷𝘢𝘭, 𝘴𝘰 𝘸𝘦 𝘤𝘢𝘯 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘢𝘯𝘵𝘢𝘴𝘪𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘶𝘵𝘶𝘳𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘵𝘺.
𝘬𝘶𝘳𝘰𝘰 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘮𝘪𝘴𝘴𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶, 𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘤𝘰𝘮𝘦𝘴 𝘣𝘺 𝘰𝘯 𝘵𝘶𝘦𝘴𝘥𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘰 𝘤𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘶𝘱. 𝘢𝘬𝘢𝘢𝘴𝘩𝘪 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘰𝘬𝘶𝘵𝘰-𝘴𝘢𝘯, 𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘣𝘺 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘴𝘢𝘺 𝘩𝘪 𝘵𝘰𝘰!
𝘢𝘯𝘺𝘸𝘢𝘺, 𝘪 𝘮𝘶𝘴𝘵 𝘨𝘦𝘵 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨, 𝘵𝘰 𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘳𝘶𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘶𝘱𝘱𝘦𝘳. 𝘴𝘵𝘢𝘺 𝘴𝘢𝘧𝘦 𝘣𝘭𝘰𝘯𝘥𝘪𝘦, 𝘪 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴.
♡
𝓛𝓸𝓿𝓮, 𝓽𝓸𝓫𝓲𝓸
»»——♡———>
i am in love with the idea of writing letters with a quill, and basically everything you see in a vintage romance movie.
⛓️☕🌊