this is a late celebration thing, of this book hitting 9k+ reads! thank you all so much for the love and support on my books!
𝐬𝐦𝐮𝐭⚠
𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐠𝐫𝐮𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐠𝐫𝐢𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐫𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐛𝐞𝐥𝐨𝐰 𝐡𝐢𝐦, 𝐡𝐢𝐬 𝐤𝐧𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐬 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞, 𝐝𝐮𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐦𝐨𝐮𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐟𝐨𝐫𝐜𝐞 𝐡𝐞 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐫𝐢𝐩. 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐫𝐝 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐡𝐞'𝐝 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭. 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐬𝐬'𝐬 𝐝𝐢𝐜𝐤 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐦, 𝐡𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐥𝐲. 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐨𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐢𝐟𝐞 𝐢𝐬 𝐜𝐮𝐫𝐫𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐢𝐧 𝐚𝐧 𝐚𝐟𝐟𝐚𝐢𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐚𝐧.
°
𝐭𝐬𝐮𝐤𝐢𝐬𝐡𝐢𝐦𝐚 𝐩𝐮𝐫𝐩𝐨𝐬𝐞𝐥𝐲 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲, 𝐭𝐞𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐯𝐞𝐧𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐦𝐢𝐭. 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐨𝐧𝐝'𝐬 𝐭𝐡𝐫𝐮𝐬𝐭𝐬 𝐬𝐩𝐞𝐝 𝐮𝐩, 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐟𝐢𝐫𝐦𝐥𝐲 𝐠𝐫𝐢𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨'𝐬 𝐡𝐢𝐩𝐬. 𝐤𝐚𝐠𝐞𝐲𝐚𝐦𝐚 𝐡𝐚𝐝 𝐥𝐨𝐬𝐭 𝐭𝐫𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐟 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐨𝐫𝐠𝐚𝐬𝐦𝐬 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝, 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐢𝐧𝐠𝐥𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐮𝐧𝐝𝐫𝐞𝐝𝐭𝐡 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭. 𝐭𝐡𝐢𝐠𝐡𝐬 𝐯𝐢𝐨𝐥𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠, 𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐨𝐝𝐞𝐧 𝐝𝐞𝐬𝐤, 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐮𝐩 𝐬𝐨 𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐚𝐩𝐬𝐞.
°
𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐦𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐬𝐩𝐞𝐞𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐭𝐡𝐫𝐮𝐬𝐭, 𝐚 𝐩𝐨𝐨𝐥 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐚𝐭 𝐫𝐢𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐦𝐚𝐜𝐡, 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐫𝐮𝐬𝐭𝐬 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐥𝐨𝐩𝐩𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞. 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐠𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 , 𝐬𝐨 𝐡𝐞 𝐡𝐢𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐭𝐡𝐫𝐮𝐬𝐭. 𝐭𝐬𝐮𝐤𝐢𝐬𝐡𝐢𝐦𝐚 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐠𝐫𝐮𝐧𝐭. 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐝, 𝐜𝐚𝐥𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐢𝐠𝐡. 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐯𝐞𝐧𝐞𝐭𝐭𝐞'𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐠𝐡𝐬, 𝐫𝐞𝐬𝐞𝐦𝐛𝐥𝐞𝐝 𝐣𝐞𝐥𝐥𝐲, 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐚𝐫𝐞𝐥𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐫𝐨𝐩𝐞𝐫𝐥𝐲.
°
𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐨𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭, 𝐩𝐮𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐩𝐥𝐮𝐠 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫. 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐰𝐡𝐢𝐧𝐞𝐝, 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐬𝐬'𝐬 𝐟𝐥𝐮𝐢𝐝 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐦. "you don't have to work the night, you wouldn't stand a chance with your legs in that condition. you can use my private bathroom to wash up" 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐨𝐧𝐝 𝐭𝐞𝐚𝐬𝐞𝐝, 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐲 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞. 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬, 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐤𝐞𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐭𝐡𝐫𝐨𝐨𝐦, 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐟𝐟𝐢𝐜𝐞.
one again thank y'all so much! 🖤🍁🍂🍄⛓️🙌🏾