⚠𝐦𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐨𝐟 𝐚𝐛𝐮𝐬𝐞⚠
"𝘺𝘢𝘮𝘴, 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘺𝘦𝘵?𝘪 𝘤𝘢𝘯 𝘩𝘦𝘢𝘳 𝘩𝘦𝘳 𝘤𝘰𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘪𝘳𝘴!! " 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫-𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐝𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝. "𝘺𝘦𝘢𝘩, 𝘪 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘨𝘰𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘣𝘢𝘣𝘺! 𝘫𝘶𝘮𝘱 𝘪'𝘭𝘭 𝘤𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘺𝘰𝘶 𝘰𝘬𝘢𝘺?" 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐚𝐥𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐢𝐧 𝐚 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫."⚠𝘬𝘯𝘰𝘤𝘬, 𝘬𝘯𝘰𝘤𝘬, 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘣𝘪𝘵𝘤𝘩! 𝘸𝘩𝘺 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘢𝘻𝘺 𝘢𝘴𝘴 𝘸𝘢𝘴𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘴𝘩𝘦𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘪 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘩𝘶𝘩?! 𝘠𝘖𝘜 𝘛𝘏𝘐𝘕𝘒 𝘠𝘈 𝘎𝘌𝘛 𝘚𝘗𝘌𝘊𝘐𝘈𝘓 𝘛𝘙𝘌𝘈𝘛𝘔𝘌𝘕𝘛⚠?! " 𝐤𝐚𝐠𝐞𝐲𝐚𝐦𝐚'𝐬 𝐦𝐮𝐬𝐭𝐲 𝐚𝐛𝐮𝐬𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐨𝐦 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫.
°
𝐤𝐚𝐠𝐞𝐲𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐭𝐰𝐢𝐜𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐚𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐣𝐮𝐦𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐨𝐰, 𝐫𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐬𝐜𝐮𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐞 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐡𝐨𝐦𝐞. 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐦𝐚𝐥𝐞𝐬 𝐠𝐨𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐫𝐞𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 𝐛𝐨𝐲'𝐬 𝐜𝐚𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐚𝐝𝐚𝐬𝐡𝐢 𝐝𝐫𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞. 𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐞𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐚𝐬𝐬𝐚𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐠𝐡. 𝐧𝐨𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬 𝐨𝐟 𝐠𝐫𝐚𝐭𝐢𝐭𝐮𝐝𝐞 𝐥𝐞𝐟𝐭, 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐞𝐝.
°
𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐯𝐞𝐧𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧 𝐛𝐞𝐭𝐰𝐞𝐞𝐧 𝐲𝐚𝐦𝐚𝐠𝐮𝐜𝐡𝐢'𝐬 𝐥𝐞𝐠𝐬, 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐧𝐞𝐫'𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐬𝐭. 𝐭𝐚𝐝𝐚𝐬𝐡𝐢 𝐦𝐚𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞𝐝 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨'𝐬 𝐬𝐜𝐚𝐥𝐩, 𝐩𝐞𝐩𝐩𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫'𝐬 𝐧𝐞𝐜𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐩𝐞𝐜𝐤𝐬. "𝘣𝘢𝘣𝘺, 𝘪'𝘮 𝘨𝘭𝘢𝘥 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘩𝘦𝘳𝘦" 𝐲𝐚𝐦𝐚𝐠𝐮𝐜𝐡𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐫𝐮𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐥𝐞𝐬 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐰𝐚𝐢𝐬𝐭. 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐥𝐲 𝐡𝐮𝐦𝐦𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐢𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 "𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘮𝘶𝘵𝘶𝘢𝘭 𝘺𝘢𝘮𝘢!" 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐮𝐩 𝐬𝐨 𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫'𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫.
°
𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐥𝐞𝐠𝐬 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐭𝐰𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨'𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐧𝐮𝐳𝐳𝐥𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐧𝐞𝐜𝐤, 𝐲𝐚𝐦𝐚𝐠𝐮𝐜𝐡𝐢'𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭𝐢𝐯𝐥𝐲 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐤𝐚𝐠𝐞𝐲𝐚𝐦𝐚, 𝐚𝐬 𝐢𝐟 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐚 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐚𝐭.
-𝐚𝐦𝐢 (𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫 𝐜𝐚𝐬𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐞𝐝)
𝟐𝟓𝟕 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬