𝐀𝐔: 𝐑𝐞𝐠𝐮𝐥𝐚𝐫 𝐕𝐨𝐥𝐥𝐞𝐲𝐛𝐚𝐥𝐥
𝐒𝐡𝐢𝐩: 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚 𝐱 𝐊𝐚𝐠𝐞𝐲𝐚𝐦𝐚
𝐊𝐚𝐠𝐞𝐲𝐚𝐦𝐚'𝐬 𝐏𝐎𝐕
𝐓𝐡𝐞 𝐚𝐫𝐜𝐚𝐝𝐞 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐟𝐚𝐫 𝐬𝐨 𝐈 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞. 𝐈 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐫𝐨𝐮𝐭𝐞 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐞𝐧𝐞𝐫𝐲 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐈'𝐦 𝐚𝐭. 𝐈 𝐠𝐨𝐭 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐫𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨 𝐈 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐬𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡.
𝐏𝐫𝐨𝐛𝐚𝐛𝐥𝐲 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐢𝐝𝐞𝐚.. 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐚 𝐬𝐡𝐢𝐭. 𝐀 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞 𝐨𝐫 𝐭𝐰𝐨 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐈 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐫𝐜𝐚𝐝𝐞, 𝐈 𝐛𝐮𝐦𝐩 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞. 𝐖𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐫𝐞𝐬𝐮𝐥𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐬𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠, 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐢𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐡𝐚𝐝 𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐨𝐨? 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐝𝐮𝐦𝐛𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝𝐞𝐝. "𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚-𝐬𝐚𝐧? " "𝐊𝐚𝐠𝐞𝐲𝐚𝐦𝐚? " 𝐰𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞. "𝐎𝐡, 𝐡-𝐡𝐢 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚-𝐬𝐚𝐧".. " 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐌𝐢𝐲𝐚𝐠𝐢? " 𝐈 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦. "𝐎𝐡, 𝐈 𝐚-𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐠𝐚𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐮𝐫𝐧𝐚𝐦𝐞𝐧𝐭, 𝐬𝐨 𝐈 𝐜𝐚𝐦𝐞".. 𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐢𝐞𝐝. " 𝐎𝐡, 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲, 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 -𝐢𝐧𝐬𝐞𝐫𝐭 𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦 𝐚𝐫𝐜𝐚𝐝𝐞 𝐧𝐚𝐦𝐞-? ". " 𝐘𝐞𝐚𝐡, 𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐚 𝐠𝐚𝐦𝐞𝐫", 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞. 𝐈 𝐛𝐞𝐧𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐡𝐢𝐬. "𝐒𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞, 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫? " 𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝. "𝐒𝐮𝐫𝐞."
🎮
🥛
🎮
🥛
🎮
🥛
𝐖𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐚𝐫𝐫𝐢𝐯𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐫𝐜𝐚𝐝𝐞! 𝐈 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐩𝐥𝐚𝐲, 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐡𝐞𝐧𝐜𝐞, 𝐯𝐨𝐥𝐥𝐞𝐲𝐛𝐚𝐥𝐥 𝐩𝐫𝐚𝐜𝐭𝐢𝐜𝐞. 𝐏𝐥𝐮𝐬 𝐦𝐲 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐦𝐲 𝐬𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠𝐬.
( 𝐈'𝐦 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐥𝐚𝐳𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐧𝐨 𝐩𝐥𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐬.. 𝐀𝐧𝐝 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲, 𝐬𝐨 𝐲𝐀𝐲 🤡)
𝐓𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐡𝐨𝐥𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐫𝐜𝐚𝐝𝐞 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚-𝐬𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐬𝐭𝐮𝐜𝐤 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐰𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐞 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐬𝐤𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐚 𝐛𝐞𝐚𝐭.
'𝘋𝘰 𝘐 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘒𝘦𝘯𝘮𝘢-𝘴𝘢𝘯? '
𝘛𝘩𝘦 𝘌𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘒𝘦𝘯𝘒𝘢𝘨𝘦
(𝘊𝘳𝘢𝘱𝘱𝘺, 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 🤧)