•°𝐚 𝐛𝐨𝐤𝐮𝐤𝐚𝐠𝐞 𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭°•
°°𝐢𝐧 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐬𝐤𝐬 𝐡𝐨𝐰 𝐤𝐚𝐠𝐞𝐲𝐚𝐦𝐚 𝐭𝐨𝐥𝐞𝐫𝐚𝐭𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐥𝐨𝐮𝐝 𝐬𝐧𝐨𝐫𝐢𝐧𝐠.
••𝐨𝐦𝐞𝐠𝐚𝐯𝐞𝐫𝐬𝐞°°
𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐫𝐚𝐢𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐨𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭, 𝐬𝐨 𝐨𝐤𝐚, 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐭𝐨𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭. 𝐛𝐨𝐤𝐮𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭, 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐯𝐚𝐫𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐯𝐢𝐭𝐢𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫, 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐧𝐨 𝐨𝐛𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲. 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐮𝐝𝐝𝐥𝐞𝐝 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐧𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐚𝐧𝐤𝐞𝐭, 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐢𝐠𝐮𝐫𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐥𝐮𝐦𝐩. 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐩𝐞𝐧, 𝐚 𝐭𝐨𝐝𝐝𝐥𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐢𝐩𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐝𝐢𝐠𝐨 𝐛𝐥𝐮𝐞 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐢𝐧 𝐚 𝐩𝐢𝐧𝐤 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐬𝐢𝐳𝐞𝐝 𝐬𝐡𝐢𝐫𝐭 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧. "𝘱𝘢𝘱𝘢, 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘶𝘱?.. " 𝐤𝐚𝐳𝐮𝐦𝐢 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐢𝐥𝐲. 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐬𝐚𝐭 𝐮𝐩 "𝘪'𝘮 𝘶𝘱 𝘣𝘢𝘣𝘺" 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐚𝐰𝐧𝐢𝐧𝐠, 𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐫𝐦𝐬 𝐨𝐮𝐭 𝐬𝐢𝐠𝐧𝐚𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐣𝐮𝐦𝐩 𝐮𝐩. 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐞𝐧𝐠𝐮𝐥𝐟𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐡𝐮𝐠, 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐥𝐲 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐢𝐫. 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐯𝐞𝐧𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐥𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐝𝐨𝐰𝐧, 𝐚 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐨𝐫𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐭𝐦𝐨𝐬𝐩𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦, 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐤𝐨𝐭𝐚𝐫𝐨'𝐬 𝐬𝐧𝐨𝐫𝐢𝐧𝐠. "𝘱𝘢𝘱𝘢, 𝘩𝘰𝘸 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘦𝘢𝘭 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘥𝘢𝘥𝘥𝘺'𝘴 𝘴𝘯𝘰𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵? " 𝐤𝐢𝐳𝐮𝐦𝐢 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫."𝘩𝘮, 𝘪'𝘷𝘦 𝘨𝘰𝘵𝘵𝘦𝘯 𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘪𝘵, 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘳𝘰𝘸 𝘶𝘱 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘢𝘳𝘵𝘯𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘢𝘣𝘭𝘺 𝘴𝘯𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘰𝘰"𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐥𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐛𝐢𝐭. "𝘴𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘥𝘰𝘦𝘴! " 𝐤𝐚𝐳𝐮𝐦𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐦𝐢𝐧𝐝𝐥𝐞𝐬𝐬𝐥𝐲 𝐜𝐮𝐝𝐝𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐦𝐨𝐫𝐞. "𝘮𝘩𝘮~, 𝘸𝘢𝘪𝘵-𝘸𝘩𝘢𝘵?! " 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐯𝐞𝐧𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐞𝐝. 𝐤𝐢𝐳𝐮𝐦𝐢 𝐡𝐚𝐝 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩, 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐚𝐬𝐤 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲.
𝐤𝐚𝐳𝐮𝐦𝐢- 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐡𝐚𝐫𝐦𝐨𝐧𝐲•°
𝟐𝟏𝟎 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬
🍄🥀🌿⛓️