smut
omegaverse
thanks you for the request: jangdongwoo123
"shoyo, i can't really tal-" 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐨𝐢𝐫𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐠𝐚𝐬𝐩𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐮𝐱 𝐛𝐥𝐨𝐧𝐝 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐜𝐞. "isn't your heat supposed to come today tobi?" 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐝. 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐫𝐢𝐬𝐤 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐞𝐰𝐝 𝐧𝐨𝐢𝐬𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐬𝐨 𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐭𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐦𝐩𝐞𝐫. "oh shit, is-", 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐜𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐨𝐟𝐟. " yes, you dumbass-" 𝐡𝐞 𝐜𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐨𝐟𝐟, 𝐚 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐦𝐨𝐚𝐧 𝐬𝐥𝐢𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡.
➹
𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐠𝐚𝐬𝐩𝐞𝐝, 𝐚 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐯𝐞𝐢𝐧𝐲 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧, 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐮𝐩 𝐛𝐲 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐢𝐫. "such a slut, putting on a show for your best friend eh?" 𝐚𝐭𝐬𝐮𝐦𝐮 𝐠𝐫𝐨𝐰𝐥𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐞𝐚𝐫. 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐨𝐢𝐫𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐥𝐞𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐩𝐚𝐭𝐡𝐞𝐭𝐢𝐜 𝐰𝐡𝐢𝐧𝐞, 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐜𝐤, 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐚 𝐛𝐮𝐥𝐠𝐞 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐦𝐚𝐜𝐡.
➹
𝐧𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐥𝐢𝐦𝐚𝐱, 𝐚𝐭𝐬𝐮𝐦𝐮'𝐬 𝐭𝐡𝐫𝐮𝐬𝐭𝐬 𝐬𝐩𝐞𝐝 𝐮𝐩, 𝐚𝐧𝐠𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐥𝐨𝐩𝐩𝐲 𝐭𝐡𝐫𝐮𝐬𝐭. 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐨𝐢𝐫𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞, 𝐯𝐢𝐨𝐥𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠, 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐚𝐭𝐬𝐮𝐦𝐮'𝐬 𝐭𝐡𝐫𝐮𝐬𝐭𝐬 𝐡𝐚𝐝 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐟𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫, 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐢𝐦𝐮𝐥𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦.
➹
𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐬𝐪𝐮𝐢𝐫𝐦𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐡𝐨𝐥𝐝, 𝐚𝐭𝐬𝐮𝐦𝐮'𝐬 𝐡𝐢𝐩𝐬 𝐛𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫. 𝐚 𝐬𝐚𝐭𝐢𝐬𝐟𝐢𝐞𝐝 𝐡𝐮𝐦 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐡𝐢𝐦, 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐨𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧, 𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝𝐥𝐲 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦. 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐥𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐨𝐩 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐦. 𝐡𝐢𝐧𝐚𝐭𝐚 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐫𝐚𝐮𝐦𝐚𝐭𝐢𝐳𝐞𝐝 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝'𝐬 𝐠𝐮𝐭𝐬 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐚𝐫𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝. 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐟 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐡𝐨𝐭.
not my best, but i was determined after days of struggle. there weren't much things that pointed out the omegaverse but, i haven't wrote about it before. anygays, hope you enjoyed this!
⛓️☕🌊