𝐒𝐭𝐫𝐞𝐚𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐋𝐢𝐯𝐞 🥛🎮 𝐏. 𝟐

858 24 23
                                    






" 𝘖𝘯 𝘮𝘺 𝘭𝘢𝘱" 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚 𝐝𝐞𝐦𝐚𝐧𝐝𝐞𝐝. 𝐓𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐠𝐨𝐭 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐭 𝐨𝐧 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚'𝐬 𝐥𝐚𝐩. 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚 𝐭𝐞𝐚𝐬𝐢𝐧𝐠𝐥𝐲 𝐫𝐮𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐥𝐦 𝐨𝐧 𝐓𝐨𝐛𝐢𝐨'𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭𝐬, 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐥𝐨𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐦.            "𝘋-𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘵𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘮𝘦.. " 𝙎𝙈𝘼𝘾𝙆! 𝐓𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐚 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐩 𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐬𝐬, " 𝘔𝘮, 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘴 𝘨𝘰𝘰𝘥~" 𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐚𝐧𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭. " 𝘜𝘯𝘥𝘳𝘦𝘴𝘴 𝘯𝘰𝘸. " 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞𝐝. 𝐓𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐡𝐮𝐦𝐦𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐞, 𝐠𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚'𝐬 𝐥𝐚𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐮𝐧𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝, 𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐞𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐧 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚'𝐬 𝐥𝐚𝐩. 

𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚  𝐟𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐚 𝐝𝐫𝐚𝐰𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐓𝐨𝐛𝐢𝐨. 𝐇𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐚 𝐛𝐨𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐥𝐮𝐛𝐞, 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬. " 𝘠𝘰𝘶 𝘰𝘬𝘢𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘶𝘥𝘥𝘪𝘯𝘨? " 𝐡𝐞 ( 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚) 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝. ( 𝘾𝙤𝙣𝙨𝙚𝙣𝙩 𝙞𝙨 𝙨𝙚𝙜𝙜𝙨𝙮 😩✋🏾) . " 𝘖𝘧 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦, 𝘪𝘵'𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘐'𝘮 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩, 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘩𝘶𝘳𝘵 𝘮𝘦! " 𝐓𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐝𝐞𝐜𝐥𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐢𝐥𝐲. 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐢𝐧𝐬𝐞𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐰𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐓𝐨𝐛𝐢𝐨. 𝐓𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐡𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝, 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚 𝐚 𝐬𝐢𝐠𝐧𝐚𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐦𝐨𝐯𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬. 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐮𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐓𝐨𝐛𝐢𝐨'𝐬 𝐡𝐨𝐥𝐞, "𝘈𝘢𝘢𝘩, 𝘒𝘦𝘯 𝘒𝘦𝘯~" 𝐨𝐫 " 𝘔𝘢𝘴𝘵𝘦𝘳, 𝘧𝘢𝘴𝘵𝘦𝘳~" 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐞𝐬𝐜𝐚𝐩𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡. 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐓𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐰𝐡𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐥𝐨𝐬𝐬 𝐨𝐟 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐮𝐫𝐞. "𝘖𝘩, 𝘐 𝘨𝘶𝘦𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘮𝘺 𝘥𝘪𝘤𝘬 𝘵𝘩𝘦𝘯? " 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚 𝐭𝐞𝐚𝐬𝐢𝐧𝐠𝐥𝐲 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝. " 𝘐 𝘸-𝘢𝘯𝘵 𝘮𝘢𝘴𝘵𝘦𝘳'𝘴 𝘤𝘰𝘤𝘬, 𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘮𝘢𝘴𝘵𝘦𝘳'𝘴 𝘤𝘰𝘤𝘬! " 𝐭𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐝𝐞𝐝. 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚 𝐥𝐢𝐟𝐭𝐞𝐝 𝐓𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐧𝐤 𝐡𝐢𝐦 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐜𝐤. 


𝐋𝐞𝐭'𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐚𝐲, 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭. 𝐓𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐠𝐨𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚'𝐬 𝐟𝐚𝐧𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦! ( 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚'𝐬 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐧𝐞𝐥 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐠𝐞𝐭 𝐛𝐚𝐧𝐧𝐞𝐝 😶😬😩) ! 


𝐍𝐞𝐱𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥 𝐢𝐬 𝐒𝐮𝐧𝐚𝐊𝐚𝐠𝐞! 𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐈'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐧𝐞𝐰 𝐊𝐚𝐠𝐞𝐲𝐚𝐦𝐚 𝐭𝐡𝐞𝐦𝐞𝐝 𝐛𝐨𝐨𝐤! 


- 𝘈𝘮𝘪 | 𝘈𝘶𝘵𝘩𝘰𝘳🌸💗

𝐊♡𝐆𝐄𝐘♡𝐌♡| tobio centric✔Where stories live. Discover now