•𝐧𝐞𝐰𝐥𝐲 𝐰𝐞𝐝𝐝𝐬°

515 9 1
                                    



Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


smut

thank you for the idea: -inxoka-


𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐛𝐨𝐲𝐬 𝐡𝐮𝐟𝐟𝐞𝐝, 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠  𝐟𝐨𝐫𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐚𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐨𝐫𝐭𝐞𝐫. 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐬𝐚𝐭 𝐮𝐩, 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐞𝐧𝐭 𝐬𝐢𝐠𝐡. 𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐰, 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐬. 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐯𝐞𝐧𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐩𝐨𝐬𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐬𝐨 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐝𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐮𝐱 𝐛𝐥𝐨𝐧𝐝𝐞'𝐬 𝐡𝐢𝐩𝐬.

 "yer not light ya know that right?" 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐞𝐚𝐬𝐞𝐝, 𝐫𝐚𝐢𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐡𝐞𝐚𝐝. "i'm aware" 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝. "wanna have sex right now?" 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝,𝐥𝐞𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐚𝐭𝐬𝐮𝐦𝐮'𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐬𝐭, 𝐬𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐨𝐧𝐝𝐞'𝐬 𝐧𝐞𝐜𝐤, 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨'𝐬 𝐜𝐡𝐢𝐧 𝐫𝐞𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫. 

"to this day it still baffles me of how blunt ya can be, but i shall accept that request" 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐨𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐝𝐬. 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐯𝐞𝐧𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲, 𝐫𝐞𝐩𝐨𝐬𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐧𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐥𝐢𝐩𝐬. 𝐭𝐨𝐧𝐠𝐮𝐞𝐬 𝐝𝐚𝐧𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐡𝐚𝐫𝐦𝐨𝐧𝐲, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐥𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐦𝐬𝐞𝐥𝐯𝐞𝐬 𝐠𝐞𝐭 𝐥𝐨𝐬𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐱𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐡𝐞𝐥𝐝. 

𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨'𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐧𝐚𝐤𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐩𝐚𝐧𝐭𝐬, 𝐩𝐚𝐥𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐦, 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐚𝐭𝐬𝐮𝐦𝐮 𝐭𝐨 𝐠𝐫𝐮𝐧𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐬𝐬. 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝, 𝐚 𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐬𝐚𝐥𝐢𝐯𝐚 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐞𝐯𝐢𝐝𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐬𝐬. 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐜𝐫𝐚𝐰𝐥𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐝, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐢𝐭𝐮𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐛𝐞𝐭𝐰𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐥𝐞𝐠𝐬. 

𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨 𝐦𝐨𝐚𝐧𝐞𝐝,𝐡𝐢𝐬 𝐯𝐢𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐛𝐥𝐮𝐫𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐧𝐬𝐞 𝐚𝐦𝐨𝐮𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐝𝐲. 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 𝐛𝐨𝐮𝐧𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐬𝐲𝐧𝐜 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫'𝐬 𝐭𝐡𝐫𝐮𝐬𝐭𝐬, 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐰 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐚𝐭𝐬𝐮𝐦𝐮'𝐬 𝐝𝐢𝐜𝐤 𝐛𝐫𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧𝐬𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞. "c-cum gonna c-cum!" 𝐡𝐞 𝐜𝐫𝐨𝐚𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭. 

"me too, baby" 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐦𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐨𝐮𝐭. 𝐨𝐧𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥 𝐭𝐡𝐫𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐦𝐞𝐧 𝐜𝐚𝐦𝐞, 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨'𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐠𝐡𝐬 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝 𝐬𝐨. 𝐚𝐭𝐬𝐮𝐦𝐮 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭, 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐟𝐮𝐥 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐨𝐛𝐢𝐨. 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐦𝐞𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐬𝐞𝐱 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐢𝐫, 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐧𝐞𝐰𝐥𝐲 𝐰𝐞𝐝𝐝𝐬 𝐜𝐮𝐝𝐝𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐜𝐚𝐥𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐜𝐥𝐢𝐦𝐚𝐱𝐞𝐬. 


knowing me, i definitely portrayed the honeymoon moon details incorrectly, but i did my best! yuh, this took a while because i wasn't feeling the idea of writing smut a couple days ago but now as you can see i did it 😃. ALSO ZRHDSTYUIV TF?? I'VE GOT 11K ON THIS!! UGH😩 y'all too supportive for your own good 💗💘🖤💜



𝐊♡𝐆𝐄𝐘♡𝐌♡| tobio centric✔Where stories live. Discover now