•𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐛𝐢𝐭𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐮𝐝𝐝𝐥𝐞𝐬°

1.7K 45 4
                                    

𝙇𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙨𝙢𝙪𝙩?|fluff🌸🦋

𝘼𝙐: 𝙄𝙙𝙠.. 

𝙎𝙝𝙞𝙥: 𝘛𝘴𝘶𝘬𝘪𝘬𝘢𝘨𝘦 💛💙

𝙄𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙖 𝙁𝙧𝙞𝙙𝙖𝙮 𝙣𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙆𝙖𝙜𝙚𝙮𝙖𝙢𝙖 𝙖𝙣𝙙 𝙏𝙨𝙪𝙠𝙞𝙨𝙝𝙞𝙢𝙖 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙘𝙤𝙪𝙘𝙝 𝙬𝙖𝙩𝙘𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙖 𝙢𝙤𝙫𝙞𝙚

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝙄𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙖 𝙁𝙧𝙞𝙙𝙖𝙮 𝙣𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙆𝙖𝙜𝙚𝙮𝙖𝙢𝙖 𝙖𝙣𝙙 𝙏𝙨𝙪𝙠𝙞𝙨𝙝𝙞𝙢𝙖 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙘𝙤𝙪𝙘𝙝 𝙬𝙖𝙩𝙘𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙖 𝙢𝙤𝙫𝙞𝙚. 𝙆𝙖𝙜𝙚𝙮𝙖𝙢𝙖 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙞𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙣 𝙏𝙨𝙪𝙠𝙞𝙨𝙝𝙞𝙢𝙖'𝙨 𝙡𝙖𝙥, 𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙛𝙖𝙘𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙡𝙤𝙣𝙙𝙚. 𝘼 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙡𝙖𝙩𝙚𝙧 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙤𝙫𝙞𝙚 𝙬𝙝𝙞𝙡𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙖𝙫𝙚𝙣𝙚𝙩𝙩𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙚𝙖𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙡𝙡 𝙠𝙞𝙣𝙙𝙨 𝙤𝙛 𝙨𝙬𝙚𝙚𝙩𝙨, 𝙝𝙚 𝙛𝙚𝙡𝙩 𝙖 𝙥𝙖𝙞𝙧 𝙤𝙛 𝙡𝙞𝙥𝙨 𝙡𝙖𝙩𝙘𝙝 𝙤𝙣𝙩𝙤 𝙝𝙞𝙨 𝙣𝙖𝙥𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙗𝙞𝙩 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙞𝙩. "𝘒-𝘬𝘦𝘪 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘢-𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨?.. " 𝙬𝙖𝙨 𝙖 𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙨𝙖𝙮 𝙬𝙝𝙞𝙡𝙚 𝙝𝙚 𝙛𝙡𝙪𝙨𝙝𝙚𝙙 𝙖 𝙗𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙧𝙚𝙙. 𝙏𝙨𝙪𝙠𝙞𝙨𝙝𝙞𝙢𝙖 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙧𝙚𝙨𝙥𝙤𝙣𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙞𝙣𝙨𝙩𝙚𝙖𝙙 𝙗𝙞𝙩 𝙙𝙚𝙚𝙥𝙚𝙧 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧'𝙨 𝙨𝙠𝙞𝙣. "𝘒-𝘬𝘦𝘪, 𝘮𝘯𝘨𝘩~ 𝘸-𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘷𝘪𝘦 ?.. " 𝙩𝙝𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙣𝙜𝙚𝙧 𝙬𝙝𝙞𝙣𝙚𝙙. "𝘞𝘦'𝘭𝘭 𝘧𝘪𝘯𝘪𝘴𝘩 𝘪𝘵 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘴𝘩𝘰𝘳𝘵𝘤𝘢𝘬𝘦.. " 𝙏𝙨𝙪𝙠𝙞𝙨𝙝𝙞𝙢𝙖 𝙧𝙚𝙥𝙡𝙞𝙚𝙙 𝙬𝙝𝙞𝙡𝙚 𝙡𝙞𝙘𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙡𝙚𝙨𝙝 𝙝𝙚 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙗𝙞𝙩 𝙞𝙣𝙩𝙤.  𝙏𝙝𝙚 𝙗𝙡𝙤𝙣𝙙𝙚 𝙛𝙡𝙞𝙥𝙥𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙖𝙫𝙚𝙣 𝙝𝙚𝙖𝙙 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙨𝙤 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙞𝙣𝙜 𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧. 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧'𝙨 𝙚𝙮𝙚𝙨, 𝙗𝙤𝙩𝙝 𝙡𝙚𝙖𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙛𝙤𝙧𝙬𝙖𝙧𝙙. 𝙆𝙖𝙜𝙚𝙮𝙖𝙢𝙖 𝙘𝙡𝙤𝙨𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙖𝙥, 𝙝𝙞𝙨 𝙣𝙤𝙨𝙚 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙡𝙤𝙣𝙙𝙚'𝙨. " 𝘏𝘰𝘸 𝘥𝘪𝘥 𝘐 𝘨𝘦𝘵 𝘴𝘰 𝘭𝘶𝘤𝘬𝘺 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘭𝘪𝘧𝘦? " 𝙆𝙚𝙞 𝙖𝙨𝙠𝙚𝙙 𝙬𝙝𝙞𝙡𝙚 𝙨𝙤𝙛𝙩𝙡𝙮 𝙘𝙝𝙪𝙘𝙠𝙡𝙞𝙣𝙜. " 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘣𝘶𝘵 𝘸𝘩𝘢𝘵𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘶𝘴 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘐'𝘮 𝘵𝘩𝘢𝘯𝘬𝘧𝘶𝘭! " 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙖𝙫𝙚𝙣 𝙨𝙖𝙞𝙙, 𝙝𝙞𝙨 𝙫𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙛𝙪𝙡𝙡 𝙤𝙛 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙞𝙣𝙚𝙨𝙨. 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙗𝙤𝙩𝙝 𝙡𝙚𝙖𝙣𝙚𝙙 𝙞𝙣 𝙛𝙤𝙧 𝙖 𝙦𝙪𝙞𝙘𝙠 𝙨𝙬𝙚𝙚𝙩 𝙠𝙞𝙨𝙨. 𝙆𝙖𝙜𝙚𝙮𝙖𝙢𝙖 𝙣𝙪𝙯𝙯𝙡𝙚𝙙 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙡𝙤𝙣𝙙'𝙨 𝙣𝙚𝙘𝙠, 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙡𝙙𝙚𝙧 𝙧𝙚𝙨𝙩𝙚𝙙 𝙝𝙞𝙨 𝙝𝙚𝙖𝙙 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙖𝙫𝙚𝙣𝙚𝙩𝙩𝙚'𝙨 𝙝𝙖𝙞𝙧. 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙛𝙚𝙡𝙡 𝙖𝙨𝙡𝙚𝙚𝙥 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩, 𝙞𝙣 𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧'𝙨 𝙬𝙖𝙧𝙢𝙩𝙝 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙗𝙤𝙩𝙝 𝙬𝙞𝙨𝙝𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙨𝙩𝙖𝙮 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙛𝙤𝙧𝙚𝙫𝙚𝙧 ♡. 

𝘌𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘛𝘴𝘶𝘬𝘪𝘬𝘢𝘨𝘦

258 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴 💖🦋


𝐊♡𝐆𝐄𝐘♡𝐌♡| tobio centric✔Where stories live. Discover now