Capitolul 10

101 18 1
                                    

Draga mea mama, scumpa mea surioară,  îmi pare foarte rău ... Nu am putut să devin fiul perfect, eroul regatului și mai ales moștenitorul perfect.

Încă mai visez seara , execuția singurelor persoane care m-au iubit cu adevărat, acele persoane care ....din păcate numai sunt lângă mine când am nevoie de un sfat sau îmbrățișare.

Și totul din vina acelui trădător nenorocit ! Fostul tată al arhiducelui de Atlanton,  care a provocat o revoltă în numele mamei, prințesa Allissia Cyinthia Jubelian de Floyen, o femeie frumoasă, bună, și nefericită din cauza mariajului politic.

Familia mamei era cea mai influentă familie din cele 3 regate , ei dețineau majoritatea pământurilor care erau închiriate de către marea nobilime, și tot ei erau frumoși, curajoși , și protectori unii față de ceilalți , asta până când o servitoare făcuse pact cu mâna dreaptă a regelui Frederic,  pentru o sumă mare de bani.

Niciodată nu am putut să îmi cunosc familia mamei, tatăl meu ținundu-mă închis în turnul Negru, locul unde cei mai mari vrăjitori , vrăjitoare, stăpâni ai bestiilor sângeroase, convoacă blesteme pentru toate  generațiile familiilor regale și uneori nici cele Imperiale nu prea pot scapă de aceste blesteme cumplite.

Am stat în turn până la 14 ani, iar de acolo tot răul se îndreptase asupra mea.
Sora și mama au fost executate chiar în fata mea, tatăl meu având o nouă regină , rea care îi dicta ce trebuia să facă cu victimele disperării.

-Maiestate ! Vă implor , aveți milă față de mine și de fiica mea, vă jur ! Nu avem nicio vină în revolta provocata de marchizul Sanson!

O văzusem pe mama albă la față,  îmbrăcată intr-o rochie care era plină de sânge, părul tăiat , mâinile sale micuțe și fine , acum devenind o amintire a ceea ce au fost odată.

Nu puteam să mă mișc deloc. Parcă cineva făcuse o vrajă asupra mea , creierul nu îmi mai ascultă comenzile, picioarele deveniseră gelatină, și totul din cauza acelui om nenorocit care îmi distrugere și ultima fărâmă de fericire.

-Lady Floyen, ai știut de la bun început ce pedeapsă te așteaptă dacă vei provoca o revoltă împotriva regelui tău, ai știut sau nu !

-Curvă ordinară ! Sunteți două terfelit ieftine care trebuiesc să moară pentru păcatul capital făcut ! Gărzi ! I-ale de aici, pe aceste femei ușoare și ucidele !

În dreapta sa, se afla noua regina Ellina Beatrix Von Sanson, sora marchizului Sanson , mână dreaptă a arhiducelui de Atlanton, o altă bestie cu chip de om.

Regele își îndreptă atenția asupra mea, și un dezgust total, îmi face semn să plec de aici, fiind unicul moștenitor capabil de a duce ștafeta mai departe , trebuia cumva să supraviețuiesc.

Și atunci , sora mea cu un curaj nebun, doar atât apucă să spună :

-În această zi, 7 septembrie, anul 340 , eu prințesa Belladona Anne-Marie de Floyen, blestem pe tânăra regină care manipulează pe marchiz și alții, care poartă bastardul în pântecele sale murdare copilul criminalului care a ucis peste 300 de victime, lordul Frimond D'Dovananes, fie ca tu cățeaua nenorocita și manipulatoare să mori în chinuri grele, alături de familia ta. Toate femeile și bărbații din aceasta familie sa moara din cauza bolii, foametei sau din cauza trădării. Sa pierzi acest copii, dar și pe următorii!

- Ceilalți bastarzi regali, duce, marchiz, baron, conte și viconte să muriți toți în accidente, să fiți trași prin țeapă și arși de vii .

-Regină , din acest moment să fi arsă pe rug , curvă infectă!

Regină o privi cu dezgust și cu răutate, însă era palidă la chip, din cauza adevărului spus de mica prințesă.

Regele înfuriat până peste cap de auzirea acestor informații , o lua de mână pe regină,iar cele trei fuseseră decapitate pe loc.

-Nu am nevoie de o curvă ca și regină. Pot trăi și fără o regină, atâta timp cât am concubinei frumoase și dornice să îmi satisfacă toate plăcerile.

-Maiestate! Cum puteți să îmi ucideți sora, cum !? Asta este strigător la cer !

-Marchize, ai comentat ceva ? Îți este dor de qcea curvă ? Poate amândoi v-ați tras-o când eu eram plecat de la Palat, și așa tu tot mereu o vizitai, și nu aveai motive întemeiate să faci asta, dar dacă vrei să fii aproape de ea, gărzi! Ucideți-l pe marchiz, ca să fie lângă scumpă lui curvă.

-Ducele împreună cu alți impostori, vor fi arși de vii mâine în piață mare, nu uitați să vă pregătiți !

-Maiestate ! Asta nu se poate ! Noi suntem stâlpii societății,  nu poți sa ne ucizi după bunul tău plac !

-Serios !? Mă credeți prost sau cum ?

-Din cauza voastră Regatul meu are de suferit, unde sunt toții banii mei alocați cetățenilor? Unde ? Unde ? Căci nu îi văd !

Marea nobilimea se uită unii la alții speriați de moarte, albi la față și în qcel moment toată lumea tremura de frică, mai puțin eu ... un băiat orfan , al nimănui...

Tocmai de aceea am plecat din fata arhiducelui de Atlanton,  ca să îmi găsesc micuța înainte de aceea viperă nenorocită.

Cine știe cui avea să o vindă, dacă nu acționez ! La naiba cu toții ! O să îmi plătiți scump, bastarzilor !

Ducesa lui Black Lion [ Vol 1 ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum