Capitolul 12

99 13 2
                                    

Lord Straton :

Ajunsesem în pădurea magică, la vechiul conac al mătușii, și abia văzusem străinul care îmi sărutare logodnica.  Tubat la culme , din cauza acelui nenorocit,decid să o iau cu mine, și sa o duc la mătușă sa, poate așa îl va uita pe acel nenorocit.

Străinul seducător,  fiindcă asa îi rămăsese porecla, era un vampir care seducea orice tânără, doamnă sau copilă , și le promitea marea cu sarea, într-un final el facându-se nevăzut.
Dar asta, nu rămâne așa !

Cât el o sărută încă o dată, cu pumnii strânși , mă îndreptăm tip-til , în conac, locuința vampirului în cautare de indici.
Deși era ora 12 , nimic nu mă împiedică sa caut răspunsurile care mi-au bântuit copilăria.

Unele slujire încă mai bârfesc despre amanta unchiului, cum căci ar fi avut și un băiat adoptat, dar care dispăruse la puțin timp după nașterea micuței.

Cum micuța murise, singurul lor copil fusese băiatul, dar ia-l de unde nu-i !
Dacă stau să mă gândesc, poate acel tânăr o fi murit de tuberculoză, sau de vreo boală neidentificată,  cert este că l-am cautat timp de 15 ani, și nu am avut niciun rezultat pozitiv.

La scurt timp după aceste doua închidere neplăcute, lady Mara concubina unchiului se îmbolnăvire de pierderea celor doi copii, și îl lăsă singur pe lordul Exron,  plângându-și de milă și dorindu-și moartea în același timp.

Înainte de a înnebuni , mama mă născuse și mă numise după vărul meu, Alejandro. De atunci, unchiul meu începuse să își cam revină, mă strigă pe numele pus de tata, și uneori când era supărat pe numele vărului meu.

Urăm și încă urăsc numele Alejandro, un nume al unui copil dispărut, numai auzisem de el de ani buni, dar poate cine știe unde se află și cu cine umblă .

Cât timp umblam prin sertarele vechi și prăfuite, observ o fotografie în care se află un băiat , subțirel , brunet , culoarea ochilor parcă era ștearsă , nu purta pe chipul său palid niciun zâmbet , și cu frica iau rama și mă uit pe spatele acesteia.

1573,  la conacul Cromwell se află minunatul meu fiuîmpreună cu iubita mea Mara.

1588 , dispariția fiului nostru și moartea preaiubitei mele Mara ...

Luasem micuța și fragila fotografie , și o pusesem într-un plătit, apoi cu multă grijă, o băgam în sacou.

Nu observasem umbra care se află în spatele meu , și nici nu puteam să reacționez din cauza durerii care mă lovise brusc.

-Bună, my lord ... și cu ce ocazie pe la conac ?

-C..cine naiba ești ?...

- Eu sunt străinul seducător, nu așa m-ai numit ?

- ...

-Nu m-am gândit să fac curățenie prin conac, nu așteptam musafiri. Puteam să îi aud tonul răgușit și mânios, dar nu avea motiv să fie supărat,  sau ascunde ceva ...

-Și ce dacă ascund ceva, în fond nimeni nu s-a interesat de mine timp de 15 ani nenorociți , și acum mă trezesc tâlhărit în propriul conac de către vărul meu, singura persoană care îmi poartă numele și care este logodit cu aleasă mea ! Ridică mâinile în sus, disperat de situația în care se află.

-Aleasa ta ? Te-ai tâmpit ? În ce scenă de teatru te afli ?

-Da ! Ea este aleasa mea, cum la voi oamenii sunt femeile voastre, și noi vampirii sunt alesese noastre .

- Ce ai spus ?

- Ce ai auzit, vere ! Îmi permit să îmi vizitez aleasa și tu nu ai cum să mă oprești !

-Legătură noastră este cu mult mai puternică, decât căsătoriile voastre aranjate !

-Te-ai tâmpit , dacă tu crezi ca ai sa poți pune mâna pe viitoarea mea soție , de fapt de când erai lângă unchiul erai cam aerian, și de ce naiba nu mi-am dat seama...

-Am fost adoptat de către o prostituată și un maniac, ce vroiai să iasă din noi ? Niște preoți ? Cavaleri ? Prinț moștenitor și regină ?

-Care noi ? Mai ești cu cineva ?

- Nu știi ? Fiica cuplului născuse o fetiță , și brusc și a a dispărut , dar oare care este cauza dispariției ? Ia spune detectivule ? Își bate joc de mine, și știe că asta mă irita cel mai mult, nu suport miștocareala .

-Păi lasa-mă să îți dau câteva indicii , bebelușa  a devenit concubina regelui vampirilor , și apoi târfa mea ... a născut câțiva copii și i-a dezgropat cadranul mamei sale, lady Mara , iar apoi a ...

-Pauză ! Numai rezost din cauza magiei tale, eliberează-mă și hai să vorbim ca și cum am fi doi oameni normali ce nu suntem...

-Am vorbit destul de mult nu crezi ? În fine , să știi că ea este sclava magicianului La Óbert , care vânează familia alesei mele , însă în scurt timp aceștia vor muri îți promit.

Invoc o vrajă de eliberare, și apoi cu puținele forțe pe care le aveam, cad în patul prăfuit .

Dacă magia lui mă țintuise de perete, clar vraja mea avea ceva putere dar nu era îndeajuns de puternică ca să dizolve otrava ce îmi rămăsese în sânge.

-Unde este Tasia ?

-Ce treabă ai tu cu aleasă mea ? Vă devenii în curând regină vampirilor , și nu mai ai dreptul să o vezi, începând de acum.

-Te-ai tâmpit rău de tot , dar se poate rezolva numai cu moartea ta , dragă Alejandro,  îi zâmbesc răutăcios și prefer  să plec , ca să mă timp să îmi fac un plan.

Cu o ultimă privire, îl mai întreb o singură dată :

-Nu mi-ai răspuns la întrebare, unde este micuța Tasia ?!

-Încă nu ai plecat ?! Este bine, se află la mătușa mamei sale poți dormi liniștit !

Plec în grabă, spre calul meu care se află în cealaltă parte a păduri, într-o peșteră ferită de magia care mișună zi și noapte prin pădurea odioasă .

Acum trebuie să mă duc după Tasia, și ne vom retrage la conacul Straton , unde nunta va avea loc la micuța mănăstire din orășelul meu.

De data asta, ea este numai a mea ! Ține minte sugătorule!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 13, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ducesa lui Black Lion [ Vol 1 ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum