Înainte ca trăsura sa oprească în fata palatului familiei de Atlanton, lordul Straton se gândi foarte bine ca viitoarea lui soție va trebui sa se mute cu el, pentru a o putea proteja din mania, gelozie și jicnirile aduse de servitori și familia acesteia.
Micuța lui, era o victima care suferise și încă mai suferă din cauza unor oameni influenți și egoiști.
Tatăl ei, arhiducele de Atlanton nu dădea nici măcar 2 bani pe ce se întâmplă cu copila sa, în schimb făcea totul pentru moștenitorul sau, și îl pedepse drastic dacă aceasta nu ii respecta dorințele tatălui sau." O familie nebuna. Ma mir... Cum de micuța mea Ana, a putut sa convietuiasca liniștită alături de asemenea oameni fără inima, care au decât un singur tel în viata și acela este tronul regal."
Se uita prin crăpătura perdele de catifea verde, brodata cu fir de aur și văzu cum slujitoarea familiei o însoți pana la trăsură pe Lady Anastasia, aceasta neavând pe fata ei ei nicio reacție.
Tinerele fete, precum micuța lui trebuia sa aibă 2 însoțitoare pentru a-i proteja demnitatea, inocenta și sa ii spună cum trebuie sa se comporte o adevărată lady a unei familii puternice când se alfa cu un gentleman, sau cu viitorul pretendent.
Din nou, nu ii plăcea lordul Straton cum slujitoarea ii pusese în mana, o pelerina neagra, ii dăduse o punga de bani și ii făcu semn sa se îndrepte singura către trăsură, unde aceasta o aștepta.
Înainte ca micuța lui sa între în trăsură, el deschise ușor ușa și o prinsese de mijloc pe puiul sau, înainte ca aceasta sa cada jos. Impactul ar fi fost rușinos, iar toată lumea era cu ochii pe ea, asta îl inebunii de tot pe lord, și cum nu putea sa faca nimic în legătură cu asta, o ținu stans în bratele sale și o pofti sa se așeze jos.
Bătu cu bastonul, în podeaua trăsuri și ii spusese ca vroia sa meargă la magazinele din apropriere. Vizitiul intelesese vorbele stăpânului sau, și dădu cu bicul în cai frumoși, aceasta luând-o din loc .
Trecuseră 30 de minute, de când lady Anastasia nu vorbise nimic cu străinul chipeș de lângă ea, nu ii aruncase nicio privire, nu ofta din cauza dezamăgirii aduse, ci doar stătea pe bancheta din fata lordului, și se spriji cu chipul sau frumos, de fereastra trăsurii.
-Lady Anastasia te simți bine? Spusese străinul chipeș îngrijorat de starea sa.
- Dacă nu te simți bine, putem anula mica noastră escapada la magazine și pot sa te duc acasă la familia domniei tale.
- Ce rost ar avea sa ma mai duc acolo? În fond eu sunt doar o străină pentru ei, deci cred ca voi părăsii Anglia și ma voi muta în Italia .
- Poftim? Dorești sa pleci din sânul familiei tale, și sa te muti în Italia? Dar, draga mea copila îți dai seama de consecințe ca să numai spun de scandalul provocat de familia ta și alte câteva...
- Ma scuzați, mylord, dar eu una nu ma consider deloc fiica familiei de Atlanton, și știți de ce?
- Fiindcă fiica ducelui a murit într-un accident de trăsură, și fiind distrus de pierderea fi ei sale dragi, fosta ducesa a căzut la pat și a murit, iar tatăl meu vitreg, spusese aceasta și înghiți un nod dureros, se căsători cu mama mea, care era însărcinată cu mine.
- Tatăl meu nu este arhiducele de Atlanton... Tatăl meu este o persoana bună, care a a vut mereu grija de mine, m-a sfătuit cu unele lucruri care îmi sunt de mare ajutor, ma iubit... Dar, și m-a abandonat iar eu nu voi uita asta nici pana în ziua morții mele, începu sa tipe și sa plângă micuța lui.
O luase repede în brate, și încerca să o liniștească, șoptind-i cuvinte liniștitoare, și o săruta părintește pe cap.
Degeaba încerca să se elibereze din bratele puternice ale străinului, degeaba încerca să îl împingă, el o ținea străin la pieptul sau mare și din când în când o săruta pe creștet." Nu cred, caci voi mai rezista mult... Îmi vreau sufletul pereche, o vreau pe micuța mea în bratele mele pentru tot restul vieții. Nu voi putea trai fără ea, de fapt as muri dacă ar pati ceva."
O lasă în bratele sale, pana când micuța se liniștii și adormi, auzindu-i respirația calda, ducele Straton se încinsese și hotărî sa plece la conacul sau, și sa doarmă alături de îngerașul lui.
CITEȘTI
Ducesa lui Black Lion [ Vol 1 ]
Vampire-My lord, mi-ai promis! La naiba, mi-ai promis! Tipa ducesa Anastasia. Stand față-n fata, ducele o ignora complet pe soția lui, și se uita în gol. Nu putea sa uite trădarea sotiei sale cu cel mai bun prieten al sau. Nu putea sa ceara divorțul din mo...