-Te rog, ai mila lady Alessandra... Numai da în mine... Ma doare, te rog... Se bâlbâi micuța în vârstă de 5 ani, care era chinuita de sora ei cea mare, vitrega.
- Tampito! Cum îndrăznești să spui așa ceva ? Să numai dau în tine? După ce lordul Trivalle m-a părăsit ca pe un animal, din cauza spuselor unei copile fără minte, ma mai întrebi de ce dau în tine?
Tipa aceasta la micuța care era speriata, și plina de vânătăi.- Oi fii tu fiica arhiducelui, dar nu ești mai importanta ca mine sau fratele tău, moștenitorul direct al acestei familii.
Nu ești nimic în comparație cu noi, un mare nimic ai fost și vei fi la fel.
O apuca brutal de par, iar cu cealaltă mână îi dăduse o palmă usturătoare, micuța începând să plângă .
Lady Anastasia, numai auzi strigatele furioase al mamei lor, strigatele de ajutor a bonei micuței, însă doar un singur lucru își adusese aminte, străinul cu ochii vezi strălucitori, care o luase în brate și ieșise cu ea, de lângă sora ei care avea probleme grave cu autocontrolul.Tatăl ei, un om rece și calculat, era de cele mai multe ori, prea ocupat cu fratele ei, viitorul moștenitor al familiei de Atlanton.
Înainte ca prima lui soție,când unica sa iubire se stinsese, i-a jurat căci v-a avea grija de fiica lor, micuța lui Anastasia, Fiica altui bărbat care semăna leit cu mama sa.
Zilele trecură foarte repede, iar micuța Tasia, începu sa se închidă tot mai mult în ea.
Nici măcar bona ei, care se ocupase de creșterea și educația fetei, nu a putut sa o scoată din camera, asta pana când arhiducele fusese nevoita se recasatoareasca cu o femeie foarte bogata, dintr-o familie nobila, care avea puterea de convingere sa ii scoată fiica din hăul în care căzuse.După ce se recasatorise, toate zilele liniștite, frumoase, pline de zâmbete și chichoteli se risipisera.
Fiica cea mare a marchizei de Strutfall, venise în vizita împreună cu logodnicul acesteia, machizul de Trivalle.Un bărbat înalt,cu un chip pătrunzător, fusese imediat atras de micuța care se afla pe canapeaua unde stătea și actuala arhiducesa.
-Mamă, cât ma bucur sa te vad, cum te mai simți?
-Sunt bine, mulțumesc de întrebare, dar tu draga mea copila cum te simți?
Fiica ei se simțea foarte minunat alături de marchizul râvnit de întreaga Anglie, bogat, chipeș, glumeț, influent .
-Mamă, aș dori să te întreb ... Cine a adus acest copil nenorocit în familia noastră ?
-Nu mi se pare o frumusete de fata, și nu înțeleg ce cauta aici, alături de noi, melodramatiza aceasta.
Micuța, lasă capul în jos și începu sa plângă, însă lacrimile fetei fusesera șterse de logodnicul acesteia, lordul Trivalle.
-Micuto, ce se întâmplat de plângi? Ți-a făcut cineva rău, spuse acesta scrasnind din dinți?
Nu ai vrea sa ridici puțin căpșorul? În acel moment, micuța îl lasă și mai mult în jos și își astupa ochii cu ambele mâini.Lordul Trivalle, supărat din cauza răutății viitoarei sale soții, se uita la ea rece, iar apoi revenii la micuța care rămăsese o ca o statuie în fata sa.
Cum nu avea de gând sa își ridica capul, sa îl vadă pe străinul care o salvare de la remarca răutăcioasa, las amaimeile în jos și încet-încet își ridica privirea spre el.
Rămăsese împietrit când copila cu ochii albaștri și parul de culoarea căpșuni, mica ființă ridică privirea, și îi zâmbi.
Nu s-ar fii gândit niciodată ca acest copil pe care îl așteptase cu mare drag, îi fusese luat de sub nas.A cautat-o peste tot, și aflase ca mama ei, fosta lui iubită fusese logodită în secret cu arhiducele de Atlanton.
Familia lui, nu putea să o accepte pe mama ei din cauza ca tatăl bunicul fetei, ducele Black, nu vroia o alintata cu familia marchizului Trivalle.Însă dacă o vroia neapărat pe copila, trebuia sa vorbească mai întâi cu tatăl ei, actualul arhiduce de Atlanton, mana dreapta a regelui Hendrix al - III -lea.
Uitând de cele doua femei care se uitau la ei, curioase, lady Alessandra logodnica lui îl întreba :
- Știi cumva cine este aceasta fata, scumpule? Și de ce ești atât de grijuliu cu aceasta tarancuta? În curând vei primi noul titlul de grand-duce, și nu vei mai avea timp sa te vezi cu toată pleava.
La auzul acestor insulte, adresate fiicei sale, se ridica de lângă copila și mersese amenințător carte aceasta.
-Te avertizez, lady Alessandra! În viata ta sa numai vorbești asa cu nimeni. Nu suntem obligați și forțați sa îți ascultam insultele, răutățile și geloziile.
-Gata. Asta a pus capac. Nu a mai exista nicio căsătorie, de asta poți sa fii sigura.Și aceasta fiind spuse, lordul Trivalle părăsi încăperea.
În partea opusa a sălii, arhiducesa și fiica ei, palira imediat de auzirea vestii. Niciodată în viata lor, numai fuseseră atât de jicnite, și tocmai din cauza acestei fete care nu avea nici cea mai mare idee, ce fel de scandal pornise.-Cum adică a... Anulează căsătoria noastră....din cauza unui copil prost?
-Nu! Asa ceva nu se poate! Anii la rand am cautat bărbați puternici, bogați, influenți care s Ama întrețină pe mime, și familia ea iar... Acum toate s-au dus pe apazambetei, din cauza ta, cretino! Spuse Lady Alessandra și o plesni pe copila.
După ce ii dădu câteva palme, micuța fusese salvata la timp de către moștenitorul titlului, fratele sau, lordul Eric.
-Ce este gălăgia asta? Și de ce sora mea este plina de sânge și vânătăi? Dacă nu îmi explica nimeni, veți avea de a face cu mine! Eu sunt moștenitorul și stăpânul vostru, veți fii spânzurate pentru fapta voastră.
Cele doua doamne, fuseseră speriate din cauza vocei sale groase și lipsite de inflexiuni, dar nu dura mult ca arhifucele își făcu întrarea și când văzu în ce stare se alfa fiica lui, izbucni și el.
- Ce se petrece aici? Cine a lovit-o pe fiica mea? Tu, tarfa nenorocită, își îndrepta degetul arătător spre lady Alessandra, fiica machizei. De azi, nu te mai vreau aici, da??!
După ce ii spusese clar intenția sa de a nu mai venii vreodată în vizitain aceasta familie, arhifucele pleca și îl lasă pe fiul sau sa facă ordine.-Poate căci mama ta a renunțat la titlul de marchiză și a devenit arhiducesă datorită mie, și nu uita ! Pot oricând divorța de ea, și să scap imediat de voi, așa că nu îmi forța mâna ! Tună arhiducele și plecă imediat spre biroul său.
Lordul Eric, statu puțin pe gânduri, iar apoi cu o voce rece și calculata la fel ca tatăl sau ii spuse :- Tu i-ai dat naștere surioarei mele, Tasia? Răspunde! Vii în casa mea și provoci durere? Dacă vrei durere trebuia să îmi spui de la început... Și te executam pe loc!
Fiica machizei se făcu albă la față și lesina din cauza fricii.
Îi făcu semn cu mana ca fiica marchizeisa dispară, însă nici măcar mama ei, nu putuse sa facă nimic, din cauza sperieturii pe care aceasta încă o mai avea.
Lady Anastasia, știa ca lucrurile frumoase care au existat cândva, nu vor revenii niciodată înapoi.
CITEȘTI
Ducesa lui Black Lion [ Vol 1 ]
Vampire-My lord, mi-ai promis! La naiba, mi-ai promis! Tipa ducesa Anastasia. Stand față-n fata, ducele o ignora complet pe soția lui, și se uita în gol. Nu putea sa uite trădarea sotiei sale cu cel mai bun prieten al sau. Nu putea sa ceara divorțul din mo...