Arhiducele stătea liniștit în biroul sau masiv, când o servitoare intrase panicata.
- De se petrece? Întreba indiferent servitoarea, aceasta uitându-se în alta parte.
-Alteta... Avem o problema mare, este vorba despre Lady, despre... Lady...
Atunci Arhiducele ridica leneș capul din foile sale, și se uita rece la servitoarea care se bâlbâi.
- Despre ce Lady, discutam Anca? Ai de gând sa ma ții în suspans toată ziua, sau nu știi cum vrei sa îți ispășești pedeapsa, i-a spune-mi, ce dorești?
-Dacă este vorba de marchiza Laura, poți s ao lași balta, nu ma interesează nimic despre ea și rudele sale buclucașe.
- Mai ai ceva de spus? O întreba indiferent.
Atunci servitoarea cazu în genunchi și cu ultimele puteri ii spuse :
- De 2 zile Lady Anastasia lipsește! Alteta, va rugam sa faceți ceva în legătură cu micuța ducesa, nu știm unde sa o mai cautam...
Ridicându-se brusc din scaunul sau tapițat cu piele de căprioară, se apropie și mai mult de servitoarea care plângea îngrozită de situația actuala.
-Cum adică a dispărut!? Fiica mea, Anastasia a dispărut? Își pusese o mana peste fata și începu sa înjure.
- Numai parte de prosti am avut, cum adică sa dispară fiica mea? Cine a fost ultima data cu ea, și unde anume? Răspunde-mi!!
-Șefa slujitoarelor, Madeleine Host, a adus-o în fata trăsuri lordului Straton, însă nu a însoțit-o pe Lady Anastasia deloc, din câte am auzit, era foarte supărată pe copila fiindcă a îndrăznit sa o roagă sa o insoteasca la magazine.
Nevenindu-i sa creadă cele auzite, pleca imediat către ușa și o trânti.
Toți slujitorii o cautau pe Lady Anastasia, însă cum nu dăduse nimeni de ea, Arhiducele avea sa se ocupe de fiecare în parte.** Idioții ăștia mi-au creat mai multe probleme, decât mi-au creat proprii mei copii, dar nu va rămâne asa, Ana te rog sa reziști... Tați va venii și te va aduce înapoi acasă, unde îți este locul.
După ce vei împliniri vârstă de 17 ani, te vei logodi cu Eric, și vei devenii noua arhiducesa de Atlanton, iar eu am sa te sprijin cât de mult voi putea. **
Avea o mare obsesie pentru viitoarea sa nora, singura persoana care trebuia sa devina soția fiului sau Eric, era chiar lady Anastasia, Fiica lordului Trivalle și a fostei sale soții.
Nu avusese parte de iubirea ei, însă măcar fiul sau sa fie iubit de către viitoarea lui soție.
Mergea cât de repede putea, și se uita în stânga și în dreapta de parca micuța Tasia ar fi apărut dintr-un colt întunecat și l-ar fi rugat sa o ierte în legătură cu farsa făcută.
Nu dorea sa o piardă, nu după ce îi murise fiica într-un accident și asta din cauza mamei sale care era neglijenta cu ea.Ajunsese în sfârșit pe scările unde toată lumea era adunata și membrii familiei susoteau fără întrerupere.
- Gata! Din acest moment toată lumea va asculta noile mele ordine.
În spatele arhiducelui stătea fiul sau Eric care plângea și tremura din cauza dispariției surioarei sale.- Inati de toate, unde este sefar servitoarelor? Aduceti-o în fata mea chiar acum!
Nimeni nu spusese nimic despre Madeline Host, și din cauza furiei mai striga înca o data :
- Unde se afla! Ori o aduceți aici, ori spuse acesta și își lua pistolul, ori veți murii cu totii, voi alegeți și hai mai repede.
Îndrepta pistolul carte toți oamenii care locuiau de ani buni în palat, și o servitoare mai în vârstă ii spusese tragicul eveniment.
-Alteta, spuse aceasta și se închina politicos, din păcate dna Host a fost găsita spânzurata în camera sa, și nimeni nu știe cine este... Din păcate, am auzit ca nici lady Anastasia nu este de găsit, asa ca va vom ajuta sa o găsiți, însă va rugam... Lăsați pistolul și haideți sa ne punem cu toți mințile la contribuție. Încheie discursul care pare sa fi liniștit puțin apele învolburate ale Palatului Blood Blade.
Arhiducele încă mai ținea pistolul în mana, însă nu îl mai îndrepta către oamenii sai care avusese grija de el și sora lui care erau nedoriți de părinții lor plini de principii vechii.
Puse pistolul în teaca sa, și fără sa mai privească pe nimeni, își lua fiul în brate și își lua paltonul.
Trebuia sa meargă imediat la lordul Straton, și sa iis ia fiica de acolo, înainte ca aceasta sa o pangareasca și sa o ceara de soție.
Chema un slujitor și ii ordona ca trăsură sa fie pregătită.După ce se urca în trăsură alături de fiul sau, porunci sa meargă la conacul familiei Straton, unde se va isca un mare și sângeros scandal.
După 4 ore de mers prin pădurea verde și misterioasa, ajunsese în sfârșit în fata conacului familie Straton, și ordona vizitiului sa vorbească cu paznicul sa ii deschidă porțile.
Porțile se deschise de îndată, iar trăsură înainta pe drumul îngust și plin de praf.
La scurt timp, îl văzu pe lordul Straton supărat și nervos, asta însemnând ca micuța Tasia plecase spre un loc mai bun. Tot ce spera era ca ea sa fie bine și sa nu pățească nimic.
CITEȘTI
Ducesa lui Black Lion [ Vol 1 ]
Vampire-My lord, mi-ai promis! La naiba, mi-ai promis! Tipa ducesa Anastasia. Stand față-n fata, ducele o ignora complet pe soția lui, și se uita în gol. Nu putea sa uite trădarea sotiei sale cu cel mai bun prieten al sau. Nu putea sa ceara divorțul din mo...