Capitolul 9

94 17 0
                                    

Lordul Straton văzu imediat trăsura ce veni în mareviteza catre el, al familiei arhiducale Atlanton, asa ca neavând ce sa facă în privința asta înjura în gând și se duse în întimpinarea lui.

-Băga-mi-aș! Fix de nebunul asta aveam eu nevoie, trebuie sa fac ceva în privința asta, înainte sa fiu executat...

Usa trăsuri se deschise, iar arhiducele împreună cu fiul sau, înainta spre lord care nu era prea fericit de venirea lor.

-Unde este Anastasia? Ce i-ai făcut fiicei mele, nenorocitul, răspunde-mi acum, sau te omor!

Mana arhiducelui era în gulerul lordului Straton, care părea calm și indiferent de situație, însă înăuntrul sau furia, frica, și dorința nebuna de a-l ucide pe varul sa primar ii adusese aminte de copilăria trista de care acesta avusese parte.

Griffin, asta era porecla în copilărie al arhiducelui, era un copil trist, neglijent din Cuza intereselor părinților sai, care se urau de moarte, fapt ceea ce a determinat în rău evoluția viitorului moștenitor.

Mama lui, care era și sora tatălui sau, fusese obligata sa se mărite cu arhiducele Atlanton, un bărbat rece, calculat și obsedat de putere, care ava sa aibe o mare pasiune secreta fata de femeia care avea sa îl schimbe pentru totdeauna.

Și pana la urma ce avea sa ii spună lui Griffin? Ca micuța Anastasia a fugit din cauza ca nu era deloc dorita de familia lui, iar el nu își putea explica cum de se îndrăgostise iremediabil de ea.

- Lady Anastasia a plecat din cauză ca ea nu este bine venita în familia ta, Griffin. Nu are sens sa o ți undeva unde nu este iubita, protejata ma înțelegi? Arhiducele mai slabi puțin din strânsoare, și peste câteva secunde il lasă în pace și se uita în gol la conacul minunat ce îi fusese dat tocmai de el.

-Nimeni nu a mai avut tupeul sa îmi spuna Griffin, toți în afara de tine, dar te avertizez... Dacă nu mi-o aduci inapoi o sa te omor, fara sa tin seama de jurământul parintilor noștri.

Nederanjat de faptul ca arhiducele îl amenință, se freacă la brațul rănit , și cu o voce rece îi trânti și răspunsul.

-În locul tău, nu as veni aici și as amenință pe toată lumea, doar din cauza imbecilitatii tale.

Nu îmi place deloc, căci micuța mea Ana , este în lume iar tu ca un mare idiot ce ești, și ma ameninți pe mine ...

Arhiducele se uita surprins la prietenul sau, și încerca cu greu sa se abțină la răspunsul usturător ce dorea să îl dea .

Se putea observa pe chipul amicului sau , ca el era gelos, înnebunit de durere , și orbit de posesivitate.

Nu o data îi ceruse arhiducelui sa aibe grija ca scumpa lui micuță, să nu trebuiască deloc să aibă în preajma ei alți tineri dornici de o căsătorie aranjată.

Urma sa o ceara de soție,  când va împlini 16 ani, și tocmai de aceea trebuia sa o cauta asta înainte ca ea sa fi fugit cu un alt bărbat.

Este imposibil, ca micuța mea Anastasia sa fuga în lume cu un alt bărbat, în afara de mine ! Este scandalos , am sa fac moarte de om dacă se va dovedi ca aceasta trădare va fi adevărată.

O fi el un bărbat care ascunde multe secrete, dar este de foarte mult timp îndrăgostit de micuța care îi zâmbea de fiecare data când îl vedea, și asta îi făcea ziua mai buna.

Cum fiul arhiducelui era doar marioneta sa, nu avea de gând sa îl lase pe amicul sau să îi manipuleze viitorul, viitoarei soției sale când puteau foarte bine sa trăiască fără stres sau remușcări.

- Inainte nu dădeai doi bani pe fiica mea, și acum brusc te-a apucat aceste sentimente melancolice ... Ce trist , pentru fiul moștenitor al unui regat mic și neînsemnat care a pierdut bătălia.

Tind sa cred ca tu ai fost bastardul regelui, și nicidecum fiul preferat.

Regatul tău a fost zdrobit chiar de mine, moștenitorul ducatului de Atlanta , cel mai puternic și influent bărbat din tot imperiul, nu am dreptate ?

Se uita cu superioritate la amicul sau din copilărie, dar nu fusese surprins să vadă o silueta superba, îmbrăcată intr-o rochie de culoarea untului care se îndrepta cu pași grăbiți către lordul Straton.

Numai vizita lui Lady Arielle , putea sa devină o vizită neplăcută, dar decât să asculte și alte răutăți spuse la adresa lui, se îndepărtează de arhiduce și o salută respectuos pe Lady Tindell, apoi încălecat pe minunatul său armăsar însă nu înainte de a-și exprima supărarea prin câteva cuvinte .

-Nu ești demn de titlul tău, mai bine erai baron sărqc dar bun și cinstit, decât un mare nenorocit fără suflet.

-Si uitasem ceva, arhiduce , viitoarea mea soție va locui exclusiv cu mine, și nu "minunata ta familie " , asta ca să numai existe și alte discuții.

-Și acestea fiind spuse, my Lady, my lord, vă doresc o zi buna !

Ducesa lui Black Lion [ Vol 1 ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum