-Sa cheme cineva doctorul, va rog ! Țipă înnebunit străinul chipeș.
Situația scăpase de sub control din moment ce fiica marchizei Laurei Strutfall, actuală arhiducesă, începuse sa o bata și sa o jicneasca pe fiica arhiducelui, din cauza ca lordul Trivalle rupsese logodna cu aceasta.Agitația de la parter, le făcu pe slujitoare dar și pe ceilalți angajați ai gospodăriei sa își lase treburile de o parte și sa vina sa vadă ce se petrece. Vocea alarmanta și speriata a lordului Straton, ii făcură pe ceilalți sa rămână împietriti, mulți dintre aceștia întrebându-se ce plătise micuța Anastasia de era carata în brate de ducele Straton.
Nu dura mult, iar harababura de jos, îl înfurie destul de tare pe arhiducele de Atlanton, acesta ridicându-se brusc de pe scaunul sau din piele de culoare maro.
Deschise ușa din mahon, și tipa :
- Ce Dumnezeu se petrece aici? Ce înseamnă toată aceasta harababura?
Toată lumea rămăsese pe loc, socata de cuvintele reci adresate de către stăpânul palatului.- Va mai întreb o singura data, și apoi voi chema gărzile pentru execuție, ce se petrece aici?
În fruntea slujitorilor se afla ducele de Straton, având în bratele sale pe fiica arhiducelui, micuța Anastasia.
Văzând copila în bratele dușmanului sau, lasă garda în jos și închisese cât de tare putu ușa din mahon.
Arhiducele se așeza din nou, la birou și lua câteva hârtii în mana și se prefacu ca le citește.-Tata, ce se petrece? A pățit cineva ceva, răspunde-mi, te rog tata...
-Nu s-a întâmplat nimic, acum te rog sa revii la studiile tale. Un adevărat moștenitor al familiei de Atlanton nu pune întrebări stupide, și își vede de treburile sale foarte importanta, acum m-am făcut destul de clar?
Tânărul Blake, își lasă capul plecat și se hotărî sa își vadă de treburile sale, nedorind-și să-și supere tatăl, din cauza unei pure curiozități.
După ce își termina cu totul, se va strecura fără din camera sa și își va întreba bona despre ce se întâmplase cu adevărat în lipsa sa.
Trecuse abia 3 ore de la scandalul provocat de fiica marchizei Laura, 3 ore de chin în care medicul regal ii prescrisese medicamentele pentru refacerea sănătății micuței, ore în care viata celei mai importante doamne ale sec. XVII -lea, care avea sa schimbe curând moda și sa aducă în prim plan, construirea unor monumente foarte importante pentru aceea vreme.
Nici măcar lordul Stallone nu își dăduse seama cât de repede se inoptase afara, și cu gândul numai la micuța Anastasia, viitoarea lui soție, îl apuca o furie de nedescris din cauza acelei femei nesimțite care o bătu fără mila, și o o făcu în fel și chip.
"Dacă arhiducele ar putea sa o protezele mai mult... Nu s-ar fii ajuns în aceasta situație... Dar, cei doi nu se aseamănă deloc între ei, sa fie oare altcineva tatăl micuței mele?".
Se scuza politicos, și pleca către coanacul sau Hillton Green, locul în care trecutul tumulton al sau si al mamei sale se schimbara la 180 de grade.
CITEȘTI
Ducesa lui Black Lion [ Vol 1 ]
Vampire-My lord, mi-ai promis! La naiba, mi-ai promis! Tipa ducesa Anastasia. Stand față-n fata, ducele o ignora complet pe soția lui, și se uita în gol. Nu putea sa uite trădarea sotiei sale cu cel mai bun prieten al sau. Nu putea sa ceara divorțul din mo...