-Ai de gând sa te trezești, prințesă? Sau vrei cumva sa îți cantam și sa ducem vestea în regat căci micuța arhiducesa se trezi din somnul sau de veci, ce părere ai cret... Dar slujitoarea cea rea numai apuca sa spună nimic, din cauza căci în fata lor se afla nimeni altul decât fratele ei, moștenitorul familiei de Atlanton, Blake Devon Argus Devil Atlanton.
- Îmm.. Îmm.. Excelenta făcu aceasta o revelenta, va pot ajuta cu ceva?
Tânărul Blake stătea în fata fetei, și o privi rece.
Având pe buze nelipsitul sau zâmbet ironic și aducător de probleme, acesta răspunse :-Agatha, de când îți permiți tu sa cerți pe sora mea, arhiducesa Anastasia?
-Eu... Excelenta! Va rog sa ma iertați! Nu am vrut sa va supăr, va promit căci ma voi comporta exemplar de acum încolo, însă va rog sa aveți mila de o biata slujitoare fără apărare, va implor! Tipa aceasta speriata, și îngenunchea în fata sa.
-Numai spune, tu fără apărare? Ma faci sa rad. Ca tot veni vorba, ce treaba te aduce aici? Vreau mesaj de fiica marchize sau mama ei? Tânărul moștenitor se apropie și mai mult de slujitoare și îngenunchea lângă ea. Se dusese mai aproape de urechea ei și ii șopti numai cât sa audă ea.
- Ce cauți aici? Ai venit o spiobezi pe draga mea surioara? Te avertizez, Agatha căci zilele tale sunt numărate. Ai grija cu cine ții, altfel vai de capul tău, ai înțeles!?
Slujitoarea dădu frenetic din cap, și își ceru încă o data scuze fără de Lady Anastasia și pleca imediat.
Rămăsese o vreme îngenuncheat oe pardoseala rece a camerei, și își îndrepta privirea către surioara ei.
Nu erau frate și sora în adevăratul sens al cuvântului, el trebuia sa aibe grija de micuța Tasia pana când împlinea vârstă maritisului, și apoi își va putea vedea de treburile sale.
Neavând o copilărie frumoasa, din cauza mamei sale care fusese fiica fostului împărat al regatului Hallet Leaf, aceasta începând sa facă ritual satanice pentru invocarea demonilor și a spiritelor reel, din cauza infidelității tatălui sau, arhiducele.
Intr-un târziu a trăit mereu cu impresia căci mama lui divorțate de tatăl sau, și plecase împreună cu amantul ei într-o scurta călătorie. Adevărul avea sa îl afle la vârsta de 12 ani, când comandantul cavalerilor negri, conduși de însuși varul tatălui sau, ii spuse arhiducele ca prințesa fusese decapitata și arsa alături de ceilalți reprezentați al culturi ei.
Tragedia îl marcase pe viata pe micul moștenitor, însă cu durere în suflet și-a jurat ca ii va răzbuna moartea mamei sale, cu orice preț.
Aflându-se pe teritoriul dragonului negru, acesta nu avea de făcut decât sa ii urmeze ordinele, rareori cerându-și scuze și placand fără vreo explicație.
"Îmi este teama pentru viitorul tău, micuțo! Nu știu ce are în plan tatăl meu, dar îți jur... Te voi proteja cu propria mea viata, trebuie sa crezi în mine, iar eu îți voi devenii aliat oe viata și pe moarte, fiindcă te iubesc micuța mea".
Se ridica de pe podeaua rece, și veni lângă patului micuței sale.
Îi lua mana într-a sa, și o săruta, promițându-i protecția și iubirea de care avea nevoie. Ridicându-se de pe marginea patului, se mai dusese la ea și o săruta pe cap, urandu-i vise plăcute.Ziua de azi fusese foarte ciudata, și nici marcat el nu avea ce sa facă dacă toată lumea o ura pe sora lui.
" Trebuie sa învăț sa ma lupt, pentru viitor. Pentru Ana, pentru pacea și iubirea noastră". Își jura aceasta în gând și pleca către sala de învățare a strategiei militare.
CITEȘTI
Ducesa lui Black Lion [ Vol 1 ]
Vampire-My lord, mi-ai promis! La naiba, mi-ai promis! Tipa ducesa Anastasia. Stand față-n fata, ducele o ignora complet pe soția lui, și se uita în gol. Nu putea sa uite trădarea sotiei sale cu cel mai bun prieten al sau. Nu putea sa ceara divorțul din mo...