Trăsura se opri în fata Palalatului Silver Crystal, palatul împărătesei, mama acestei minunate și înfloritoare națiuni.
Cumnatul sau, împăratul Claude Von Fernin, se îndrăgostise de sora sa, la balul de debut al acesteia, prima crizantema care înflorise surprinzător de frumos, având un parfum năucitor.
Povestea lor de dragoste începuse, încă de pe vremea fostului împărat, bunicul printului Claude, cel mai rău și viclean împărat care doborase armatele inamice cu puterea sa dobândită de vrăjitorii demonilor.Când printul Claude împlinise 17 ani, trebuia sa se însoare cu fiica marchizul ui Archmonde, o tânără nesuferita, rea și plin de venin. Bunicul sau, aranja aceasta căsătorie, însă niciodată Claude nu putea sa uite un episod care ii marcase viata.
Stand în umbra unui stejar bătrân, Claude împreună cu căpitanul cavalerilor negrii, auzi vocea respingătoare și insultatoare a logodnicei lui.
- Ce crezi despre căsătoria cu printul Claude, Lady Anitta?
-Ce întrebare tâmpită mai este și asta? Urmează sa ma mărit cu fiul acelui demon obsedat de putere și vărsare de sânge, ce poate sa fie mai minunat de atât?
-Toată averea mea a fost cheltuita pe băuturi fine, rochii incrustate cu pietre prețioase, perle rare pentru imbodobirea parului, bijuterii, o grămadă de nimicuri.
-Plus, ca tatăl domniei tale a pariat pe puritatea ta, în schimbul meciului de cai, la care a câștigat cu ajutorul ducelui Morganstain, îți vine să crezi?
-Și eu trebuie sa suport consecințele îți dai seama? Auzi la el, sa ma îndrăgostesc de printul Claude, când port copilul căpitanului Dark Knight, ce prostie...dar te asigur căci copilul nostru va deveni noul print moștenitor, îți vine să screzi, surioara?
Cuvintele dure, ironice și pline de venin spuse de logodnica printului Claude, îl facu pe acesta sa se ducă la Palatul unde locuia bunicul sau, și sa ii spună vorbele pline de dispreț ale logodnicei sale.
După ce bunicul sau asculta cu atenție cuvânt cu cuvânt, aceasta chema lordul cancelar pentru convocarea consiliului, pedeapsa trebuia sa fie aplicata, toți erau pionii importanți pe tabla de șah, însă numai regele și regina rămâneau la fel : puternici, prosperi, învingători.
După scurta ședința, prințul Claude afla căci căpitanul Dark Knight fusese exilat din regat, iar fosta lui logodnica care ii purta copilul, se maritase în secret cu acesta și dispăruse fără urma.
Urmând sa devina împăratul celor 100 de cavaleri răzbunător și sângeroși, prințul moștenitor trebuia sa își aleagă chiar el viitoarea lui soție, înainte ca familia sa să mai repete aceeași greșeală fatala.
Cum toată lumea era agitata și speriata de moarte, din cauza decesului lui Lady Anitta, soțul ei împreună cu copilul nou-născut, veni la poarta regatului, și cu lacrimi în ochi îl ruga pe împărat sa îl primească înapoi pe el și fiica lui, micuța Leila, aceasta fiind copia fidela a tatălui sau, care gandurea liniștită și își mângâia tatăl cu manuta ei micuță.
In aproprierea porților de fier, care erau vrăjite de vrăjitoarea familiei regale, lady Danesa ieși în întimpinarea fostului căpitan, și cu o ironie de nedescris ii spuse :
- Ei, ei! Șobolanul a ieșit din ascunzătoare așa-i? De când nepoata mea a pierit din cauza acelui bastard, pe care tu îl numești copil, spusese fără mila aceasta printre dinți, mai ai tupeul nesimțit sa vii la împărat și sa ii ceri îndurare?
Lumea se aduna sa vadă cine producea un alt scandal referitor la decesul fiicei fostului marchiz, și văzând ca fostul căpitan cererea îndurare pentru el și fiica lui, toată lumea începu sa arunce cu pietre și sa strige.
Însă, speranța muri ultima, fiindcă chiar atunci Lady Elina, Fiica marchizul ui Trivalle sosi din scurta sa călătorie, se dadu jos și îl observa pe bietul om care cerea îndurare pentru el și micuța lui.
Văzând ca nu exista nicio urma de bunătate în oamenii care erau de partea baronesei Xenonis, își strânse pumnii și vorbi calm.
- Căpitane, ce surpriza sa va revăd, ii adresa cuvinte calme fostului sau amic din copilărie, singura lui iubire.
- Te voi ajuta cu drag sa îți găsești un loc al tău dar și al micuței, în fond măcar cineva sa tina cu tine, dacă trădătorii din fata ta, care te aplaudasera și îți ca tara, te vorbita de bine... Ei, totul s-a șters prea repede, au venit alte timpuri grele, unde moartea, sărăcia, puterea, egoismul, posesivitate, și obsesia au devenit cele de mai temut arme din aceasta istorie.
-Nimeni nu îs mai aduce aminte de victoriile tale, căpitane?!
- Nimănui nu ii mai pasa de soarta fostului căpitan al familiei imperiale, care s-a luptat cu dușmanii tarii, a împiedicat comploturi și a salvat familia regala de la o mare nenorocire, aceste acțiuni nu se vad și prin urmare eu Lady Elina te laud, și te voi ajuta sa îți crești micuța, în ciuda acuzațiilor false care îți sunt atribuite.
-Iar domnia ta, Lady Xenonis, ar trebui sa ai grija imediat de copila aceasta, micuța și fragila care poate muri oricând... Dacă nu este ajutata de propria familie.
- Și în fond nu copilul reprezinta dragostea dintre părinții lui?
Nu îmi aduc minte sa va fi auzit, spuse aceasta având degetul la bărbie prefăcându-se caci se gândea la ceva anume, despre faptul ca nepoata dvs, a fost bătută sau violata de eroul națiunii noastre.Se apropie de baroneasa și ii spusese numai cât sa audă ea :
Asa vei proceda și cu copila ei? O vei ucide cu sângele rece? Tine minte baroneasa! Cat timp eu trăiesc voi face tot posibilul ca oamenii, copii și femeile care au muncit sa ajungă la un anumit ranh, sau la glorie, ori la bătrânii înțelepți care l-au ajutat pe fostul împărat, vor devenii niște legende în adevăratul sens.
Baroneasa ramansese fără cuvinte, și încerca din răsputeri sa nu ii răspundă mucoasei care se credea stăpâna ei.
Asa ca, mișcă-te odată și găsește-i nepoatei tale o casa, o doica bună, da-le bani și ai sa vezi ca soarta se va întoarce odată și odată, ai înțeles!? Ii soptise lady Elina și ii făcu semn căpitanului sa între.
- Și cu aceste cuvinte, căpitane ești primit de carte matusa și familia fostei tale soții, Dumnezeu sa te ajute! Respira sacadat aceasta și se îndrepta spre trăsură. Înainte sa pună picioarele pe ultima treapta, o mana mare o întorsese și își dăduse seama ca era pierduta pe veci.
Ochii sai, de culoarea safirului o priveau dragastos și cu o voce tremurânda... Această ii mulțumi din suflet pentru gestul sau generos și îngenunchea în fata ei, ca semn de respect.
După ce ușa trăsuri se închisese, ea își lasă capul pe catifeaua mătăsoase și se gândise la viitorul ei întortocheat.
" Nu pot sa ma mărit cu bărbatul care mi-a furat inima, chiar nu pot. El are acum o alta vita, un copil și numai are nevoie de o alta femeie care sa îl iubească, cel puțin nu pe una ca mine..." gândi supărată aceasta.
~~~
Dupa un moment în care toate amintirile marchizului au năvălit în mintea sa tulburata, trebuia sa își dea seama ca numai avea chef sa dea ochii cu sora lui, asa ca făcuse semn la o alta trăsură și ii spusese drumul pe unde avea sa ii schimbe definitiv viata.
CITEȘTI
Ducesa lui Black Lion [ Vol 1 ]
Vampire-My lord, mi-ai promis! La naiba, mi-ai promis! Tipa ducesa Anastasia. Stand față-n fata, ducele o ignora complet pe soția lui, și se uita în gol. Nu putea sa uite trădarea sotiei sale cu cel mai bun prieten al sau. Nu putea sa ceara divorțul din mo...