GEÇMİŞ...
Geçmişin izlerini nasıl unutmaya çalışabilirsin ki? Eski hatırları,resimleri, yaşanılan onca güzel ve kötü günleri,gülümsemeleri, ağlamaları,kısaca sizi siz yapan her şeyi...
Eskiden normalmiş gibi gelen her şey şimdi olması mümkün olmayan gerçekler. Gülümsemek çok kolay olabilir değil mi? Yanılıyorsunuz..
Size kolay bile gelse, gerçekmiş gibi görünse de tam tersi, sahte ve zor.
Geleceğimiz için geçmişi ve şu anı elimizde tutmalıyız. Geçmişte yapmış olduğumuz hataları tekrar yapabilir miyiz sizce?
Elbette ki bu mümkündür. Biz bunun farkında olmasak bile sürekli o hatayı tekrar yapmamız için uğraşacak. İşte sıra bizde burada biz devreye giriyoruz. Yaptığımız hatalardan ders çıkarıp aynısı tekrar yapmamaya çalışıyoruz. Şu anı ise boşa vakit harcamadan, sözlerini seçerek kullanırsan, aklını ise bir o kadar çalıştırır istek şimdiki anı da güvence altına alabiliriz. Gelecek için...
Ama benim için gelecek pek kolay olmayacak..Nedendir bilmiyorum ama kendimi üç aydır yani annemin yanımdan uçup gideli, ıssız hissediyorum. Kimsenin bana yaklaşmayacağı, sevmeyeceği ki benim de konuşmak istemeyeceğim bir yaşam..
Şimdi ise o ıssız kayboluyor gibi.Sude:"Mira'cım telefon numaranı verebilir misin?"
-"0532485****"
*Trik* telefonuma gelen bildirim ile WhatsApp'a girdim.
"0543846**** adlı kullanıcını bir grup oluşturdu."
Sude:"Grubun adını da siz halledersiniz artık."
-*GRUBUN ADI ISSIZ OLARAK DEĞİŞTİRİLDİ*
Sude:"Oha gerçekten çok güzel."
-"Teşekkür ederim :)"
Kaan:"Tekrardan hoş geldin aramıza Mira. Mira Ateş."
-"Tekrardan hoş buldum Kaan. Kaan Demir."...
İkinci ders ise İngilizce'ydi. Sevdiğim bir dersti. Dikkatlice dinliyorum dersi. Sude ve Mert yine telefon ile ilgileniyorlar, Kaan ise gökyüzüne dalmıştı.
Zil çaldı ve bizim dörtlü ( yeni gerçekleşmişti her şey ama bir o kadar da hep buradaymışım hep onlarlaymışım gibiyim.) Alışmam lazımdı. Bizim dörtlü...
Artık burası benim hikâyem değil bizim hikayemizdi. Issız da kalmış dörtlünün...Ders boş olduğu için ne yapsak diye karar vermeye başladık.
-"Ne yapmayı planlıyoruz?"
Sude:"Doğruluk mu cesaretlik mi oynamaya ne dersiniz?"
Mert:"Ben varım."
Kaan:"Bende."
-"Bende."Şişeyi ilk olarak ben çevirdim ve sorumu Mert'e sordum.
- "Doğruluk mu cesaretlik mi?"
- "Doğruluk kuzum."
- "Peki. En saçma anın?"
- "Küçüktük o zaman Kaan ile tatile gitmiştik ailemiz ile tabii o zaman işten güçten bize vakit ayırabiliyorlardı. Balkondan aşağıya turistlerin kafalarına cips kırıntısı atardık. Ama abi ne güzel sövmüşlerdi bize."
-"Gerçekten güzelmiş."
Sıra Kaan'daydı.
Kaan:"Mira'cım sevgilin var mı?"
-"Hayır yok ve düşünmüyorum."
Kaan:"Neden."
-"Ney neden?"
Kaan:"Çok güzel bir kızsın neden yok ki?"
-"Birisine bağlı olarak yaşamayı sevmiyorum. Yok onu giyme yok gezme. Bundan başka hem beni gerçekten seven insanı bulamadım. Ve zamana teslim oldum. Ayrıca da özgürlüğümü seviyorum."
Kaan:" Yani sende haklısın. Yalnız senin gibi güzeli kırmak yanlış olur şahsen karşılarında beni(!) bulurlar."
Sude:"Kız vallahi güzel konuştun."
Mert:"Ama kızım kıskanıyoruz bizde ne yapalım şimdi açık giyinmenize izin mi verelim hatta erkek kankalarınız ile de kol kola el ele de gezin nasıl olur?"
-"Araya girmeseydim eğer olmazdı. Ne yani şimdi biz sanki kalbimizi yoldan gelen herkese açıcaz, ayrıca da açık giyinmek ne ya or*spu değiliz, biz yoldan geçen herkes ile kol kola ya da el ele gezmiyoruz, oramızı buramızı da millete göstermek gibi bir çabamız yok. Hem vücudumuzda güzel duruyor ki giyiniyoruz, bir zahmet siz gözlerinize sahip çıkın ki herkes sizin gibi düşünmesin, ön görmesin değil mi ?"
Deyip kenara çekildim.
Sude:"Vallaha kız sen çok yaşa. Benim ve bütün kızların demek istediği ama bir türlü söyleyemediği o kadar çok ve güzel şeyleri tek solukta söyledin. Helal sana." Dedi
-:"Söylemek istedim ve söyledim. Önemli değil."
Mert:"Yok abi yine de giyemezsin açık saçık, erkeklerle de samimi olmak yok. Benim olana bakanı direk cehennemine gönderirim zaten (!). Bak şimdi de sinirim bozuldu. "
Kaan:" Bir adetçik sorumun sebep olduğu şeylere bak. Ayrıca da Mert aslanım sana katılıyorum."
-:"Sizin sevgiliniz varmış gibi konuşuyorsunuz?"
Mert ve Sude:" Biz birlikteyiz."
Kaan:"Benim yok ve özel birini bulana kadar da düşünmüyorum."
-:"Boş boş oturarak bulamazsın zaten Kaan'cım."
-:"Tebrik ederim sizi."
Mert ve Sude:"Teşekkür ederiz canım."Dersler hızlı bir şekilde akıp geçti...
Akşam yemeği zamanı gelmişti. Yemekhaneye beraber inmiştik Sude ile.
Yemekleri güzeldi laf edemezdim. Gerçekten harikalar....
Beni tanımak istediklerine o kadar emindim ki. Sırası geldiğini düşünmüştüm. Yarın anlatacaktım. Geçmişten kaçamazdım nasıl olsa değil mi?
Geçmiş öyle hazinevi bir şey ki ne unutuyorsun ne de istediğin gibi hatırlayabiliyorsun. Senin istemediğin bir anda karşına çıkıverir. Kaçmak istersen ise seni sürekli takip eder. Geleceğe engel olmaya çalışır. Kendini hatırlatır.
Odamdaydım artık. Ilık bir duş alıp günün özetini çıkardım ve daha sonra kitap okumak için kütüphaneme ilerledim.
Günün sözü neymiydi:
"Geçmiş asla peşini bırakmaz. Sadece ara verir."Kaç saattir kitap okuyorum bilmiyorum tek bildiğim kitabın akıcı olmasıydı. Telefonuma gelen bildirim ile elime aldım.
Sude'den yeni bir mesaj.
Sude:" Mira ne yapıyorsun?"
-"Kitap okuyordum sen?"
Sude:"Mert ile konuşuyordum da işi varmış gitti."
-"Peki şimdi ne yapacaksın?"
Sude:"Hiçbir fikrim yok:(("
-"Yanına geleyim mi istersen bir şeyler yaparız?"
Sude:"Gerçekten mi? Harika olur :)"
-"Yaklaşık 5 dakikaya kadar ordayım."
Sude:"Bekliyorum♡(˃͈ દ ˂͈ ༶ )"Kitabımda kaldığım yere ayracı koydum. Üzerime eşofmanlarımı giydim. Ayaklarım için ise pofuduklarımı aldım. Dudağıma lip balmı sürdüm ve telefonu alıp 303. odaya gitmek için çıktım. Kapıya tıkladım.
Sude:"Hoşgeldin güzelim."
-"Hoşbuldum."
Sude:"Film izleriz diye düşünmüştüm. Senin de sevebileceğin bir film açtım. İzleyelim mi ne dersin?"
-"Tabiki, izleyelim."Sude'den ne beklersin ki ah. Romantik bir aşk hikayesi açmıştı. Pek sevmesemde Sude için izlemiştim.
Sude:"Ama bunlar çok tatlılar baksana."
-"Ne demezsin çok tatlılar. Cıvık cıvık ilişkileri var ve mide bulandırıcı."
Sude:"Hıhı sen öyle san."En son hatırladığım Sude ile aşk konusunda tartışmamızdı. Sanırsam gözlerime hakim olamıyorum ve kapanıyorlar. Bir gün daha bitiyor. Hoşçakal dün...
....
Selammmm. Yazar olma yolunda birisiyim sadece. Okuduktan sonra yorumlarınızı bekliyorum. Ayrıca kişileri başka bir bölümde daha açık anlatacağım. Diğer bölümlerde görüşmek üzere. Sağlıcakla kalın....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISSIZ
AcciónAnnesinin trafik kazası ölümünden sonra teyzesi ile yaşamaya başlayan Mira'nın kendi tercihi ile başka bir şehirde, yatılı okulda okuması. Günler geçtikçe ortaya doğan bir aşk hikayesi. Zaman ilerledikçe zor günler geçiren Mira ve arkadaşlarının çöz...