4. Bölüm

79 38 222
                                    

SELAMMMMMMMMMM CANIMIN İÇİLERİ
YENİ BÖLÜM YAYINDA UMARIM BEĞENİRSİNİZ 💕


AŞK MIYDI BU NEYDİ?

Bana ne oluyordu ki? Bananeydi Kaan'dan, etraftaki kızlardan. Kendine gel Mira yoksa ben getireceğim sana kendini(!)

Düşünmek istemesem de çıkmıyordu aklımdan. O deniz mavisi gözleri, beni içine hapsediyordu. O gözlere baktığım zaman, kendimi huzurlu hissediyordum.

Ulaşılamayacak kadar ıssızdım...

Annemin ölümünden sonra ilk defa kendimi Kaan'ın yanında huzurlu, mutlu ve tüm kötü düşüncelerden ırak hissediyordum.

Bana ne oluyordu gerçekten? Hiç bir fikrim yoktu. Neydi bu ne ?

Kaan:"Nasılsın güzelim?"
**Güzelim mi? Güzelim...
Mira:"İyi sayılırım canım sen?"
Kaan:"Canım dediğini duydum daha bir iyi oldum."

Gülümsedim. Bana huzur veren adama...

Mira:"Eee ne yapıyoruz?"
Kaan:"Ne yapmak istersin güzelim?"

**Her güzelim dediğinde böyle mi olacaktım?
Kalbime bir şey oluyor..
Ne çok uzakta ne de çok yakındı bu his.
Ulaşılması zor ama asla imkansız değil..

Mira:"Sadece yürüsek.  Bıraksan beni bu iki güzel mavinin arasında. Bıraksam kendimi iki maviye.. Götürse beni istediği yere..."
Kaan:"Şaşırıyım mı?"
Mira:"Az önceki şeyleri dışımdan mı söyledim?"
Yanaklarım al al olmuştu. Sanki yerin bin kat altına girmiştim. Parmaklarımdan başıma kadar bütünüyle dona kalmıştım. Titriyordum. Utanmış mıydım?
Kaan:"Söylemek istediklerini söyledin ve benim duymak istediklerimi."

Kaan'ın anlatımıyla;

Dersin başlamasına daha vardı. Bahçeye çıkıp yürümek isterdim. Ve  karşımda o gözler...  Cennet bahçesi diyebilir miydim ben o gözlere?

Bakıyordum. Zaman durmuştu. O benden yavaş yavaş uzaklaşsa da ben hâlâ onda tutuklu  kalmıştım.

Uzaklaştığı her santim  paramparça oluyordu içim.

Gitsem miydim ki  peşinden?
Gitsem de  ne  diyecektim ki..?

...

Sınıf boştu. Sanırsam yine erken gelmiştim. Mert ve sonra da Sude ile yanında bir kız daha geldi.
Bir kız daha...

Bu  benim Cennet bahçem değil miydi?

Bize  yaklaştı her an kalbim daha da hızlı atıyordu.
Git gide  daha hızlı...

Sude:"Selam gençler bakın sizi kim ile tanıştırayım.  Sınıfımızın yeni ve güzel öğrencisi Mira."

Mert:"Hoşgeldin aramıza Mira. Tanıştığıma memnun oldum."
Ve ben:"Ho-hoşgeldin güzel kız."(Güzel demek yeterli miydi ? Sanmıyorum. O kumral saçları, yemyeşil gözleri ve masum tebessümü.) "Bizim üçlüye dördüncü hoş geldin.( Hoş geldin be güzelim.)
Mira:"Hoş buldum hepinize teşekkür ederim , evet Kaancım sanırsam öyle."

Kaancım kaancım kaancım bu ses kafamda yüzlerce kez söylendi.

Kaan:"Pencere kenarına oturabilirsin."
Mira:"Ah çok teşekkür ederim."

ISSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin