Müziği açıp dinleyebilirsiniz canımın içileriiiii ❤️
Neler oluyordu bana neler hissediyordum.
Mutlu mu ya da üzgün? Bu hepsinden de farklıydı. Neydi bu his?NE OLUYOR BANA?
Gözlerimi yeni bir güne açmıştım.
10 Ekim 2022.. Sude ayak ucumda ben ise yatağa ters bir şekilde yatmıştım. Belimin ve kollarımın açıkta kalması ile tutulmuştu. Ağrıyorlardı.. Sude'ye rahatsızlık vermek istemediğim için sakince yerimden ses yapmadan kalktım. Telefonu elime alıp saate baktığımda 06.04 tü. Sude'nin üzerine pike örtüp odadan çıktım. Hemen karşı odaya geçtim. İlk dersin başlamasına daha çok vardı o yüzden biraz ders çalışmaya karar verdim. Ama öncelikle bir duş almalıydım yoksa kendime gelemezdim....
Kaç saattir çalışıyordum bilmiyorum tek bildiğim parmaklarımın ağrımasıydı. Saate baktığımda 08.15 ti. Hazırlanmaya başladım.Okul lakosu üzerine siyah sweatshirt onun üzerine ise gümüş zincir kolyemi taktım. Başıma siyah kuru kafa bandana mı geçirdim. Kulağıma piercingmi , bileklerime bileklik, saati ve parmaklarıma ise yüzüklerimi taktım. Beyaz spor ayakkabılarımı giyip en sonda da sırt çantamı alıp odadan çıktım. 303. Odaya geçtim. Kapıyı uykulu gözlerle açmıştı.
Mira:"Günaydınnnn."
Sude:"Gün aydın mı?"
Mira:"Evett."
Sude:"Saat kaç?"
Mira:"Geç kalıyoruz farkında mısın?"
Sude:"Ohaaa bu kadar saat uyumuş olamam."
Mira:"Giyin hadi bekliyorum seni, hemen sınıfa geçmemiz lazım."
Sude:"Tamam hemen geliyorum."...
Derse zar zor yetişmiştik. Karnım gurulduyordu. Açıkmıştım. Sude'nin acıktığına eminim. Bir an önce teneffüsün gelmesini istiyordum ama derse yeni girmiştik. Uyandığımdan bu zamana 4 saat geçmişti ben daha bir bardak su bile içmemiştim. Hoca tahtaya bir şeyler yazarken bense önündeki deftere bir şeyler karalıyordum. Ders biyoloji ve ben sevmiyorum acaba sınavda ne yapacağım hiçbir fikrim yoktu. Dersin bitmesine az bir süre kala Kaan bana bir şeyler demişti. Kaan:"Çok mu acıktın?"
Mira:"Seslerden belli olmuyor mu?"
Kaan:"Deprem falan oluyor sandım."
Mira:"Maalesef hem erken uyandım hem de daha hiçbir şey yemedim.
Kaan:"Neden erken uyandın ki?"
Mira:"Sude'nin odasında kalmıştım, gece bir şeyler izlemiştik bırakmak istemedim. Sabah da kendimi Sude'nin yanında buldum. Kolumun ağrıdığını fark edince yerimden kalkmak istedim o zaman uyanmış oldum bir daha da uyuyamadım."
Kaan:"Hâlâ ağrıyor mu peki kolun."
Mira:"Hayır şu an sadece açım."
Kaan:"Tamam o zaman tenefüste hemen kantine gidiyoruz."
Mira:"Teşekkür ederim, siz yediniz mi bir şeyler?
Kaan:"Evet Meltem abla hazırlanmış bir şeyler."
Mira:" Anladım tenefüse ne kadar kaldı?"
Kaan:"Çaldı."
Mira:" Oh be sonunda hadi bir an önce kantine insek."
Sude:"Evetttt çok açım."
Mira:" Ben de."
Mert:"Abi nedir bu sizin açlığınız?"
Kaan:"Ben de anlamış değilim ama bir an önce gidelim kantine yoksa deprem artmaya başlayacak."
Mira:"Ya Kaan!"
Kaan:"Tamam sustum prenses."
...Bir elimde tost bir elimde çikolatalı sütüm ile karnımı doyuruyordum. Sude'de meyve suyu ve tost almıştı. Etrafı izlerken Kaan ile göz göze geldik. Umarım beni izlemiyordur. Nolur nolur izlemesin. Bir elimde çikolatalı süt diğer elimde ise tost yerken beni görmesin. Dikkat dağıtmak için konuşmaya başladım.
Mira:"Okuldan sonra ne yapacaksınız?"
Mert:"Benim bir planım yok."
Sude:"Benimdeee"
Kaan:"Kütüphaneye giderim diye düşünmüştüm."
Sude:"Senin var mı bir fikrin?"
Mira:"Sahilde yürürüm diye düşünmüştüm."
Sude:"Eee Mert biz ne yapsak?"
Mert:"Bilmem canım bize gidelim istersen film felan izleriz?"
Sude:"Olur canımın içi."
Mira:"Çok şükür artık doydum."
Kaan:"Doydun mu?"
Mira:"Evet."
Kaan:"Sadece 4 ıssırık aldın."
Mira:"Lokmalarımı mı sayıyorsun?"
Kaan:"Hayır sadece izliyorum."
Mira:"Neden???"
Kaan:"Çok tatlı görünüyordun."
Mira:"Kesinlikle öyledir."
Mira:"Neyse gençler ben sınıfa çıkıyorum."
Kaan:"Bende geleyim."
Mert ve Sude:"Tamam bizde zil çalınca geliriz."
Mira:"tamamdır görüşürüz."Kaan ile birlikte sınıfa çıkmak için asansöre binmiştik.
Kaan:"Tek başına mı sahilde dolaşacaksın?"
Mira:"Evet."
Kaan:"Kütüphanede işim kısa sonra beraber gidelim mi?"
Mira:"Olur benim için farketmez."
Kaan:"Tamamdır o zaman canım."
Mira:"Şimdiki ders ne?"
Kaan:"Edebiyat olması lazım."
Mira:"Yorucu geçicek demek:(("...
Hazırlanmaya başlamıştım. Sonbaharda olduğumuz için hava ani değişikliklere uğrayabiliyordu o yüzden üzerime kalın bir şeyler giymeye karar verdim. Beyaz uzun kollu boğazlı badi üzerinde kot ceketimi ve altıma kot pantolon giydim. Sade takılmak istemiştim. Boynuma gümüş zincirlerimi, bileklerim gözükmeyeceği için bileklik takmak istemedim onun yerine yüzüklerimi de taktım, saçlarımı yukarıdan at kuyruğu yaptım, kulak arkalarına saçlarımdan birkaç tutam bıraktım, sade bir makyaj yaptım ve ayakkabı olarak converse ayakkabılarımı giydim. Bel çantamı alıp odadan ayrıldım.
Kaan ile kütüphanede buluşacaktık. O yüzden kütüphaneye gidecektim. Gelen ilk taksiye bindim ve gitmeye başladım.
Teyzemden mesaj gelmişti.
Teyzeciğim:"Nasılsın kızım?"
-"İyiyim teyzecim sen nasılsın?"
Teyzeciğim:"Bende iyiyim canım. Bir şeye ihtiyacın var mı?"
-"Hayır teyze, olursa zaten annemin hesabından alıyorum."
Teyzeciğim:"Tamam canım , iş çıkışı senin hesabına da para göndereceğim haberin olsun."
-"Tamam teyzecim teşekkür ederim."
Teyzeciğim:"Rica ederim güzelim. Kendine dikkat et."
-"❤️"Teyzemle konuşurken geldiğimizi fark etmemiştim. Şoför'e parayı verip kütüphanenin önünde duran Kaan'ın yanına geldim.
Kaan:"Hoş geldin güzelim."
Mira:"Hoş buldum."
Kaan:"Evet gidelim mi?"
Mira:"Olur."Yolda yürürken Kaan'ın çok karizmatik durduğunu aklımdan çıkaramıyordum.Kaan da benim gibi mavi giyinmişti. Masmavi gözleri ile bütünleşen şahane görüntüsü beni benden alıyordu.
Bol beyaz tişört üzerine mavi kot ceket altına ise kot mavi pantolon giymişti. Ceket giyinmesine rağmen hâlâ kasları gözüküyordu. Saçlarını dalgalı bırakmıştı. Allah'ım neden bu kadar yakışıklı olabilirsin ki etraftaki kızların gözünü oymak istiyordum!
Bana ne oluyordu ki? Bananeydi Kaan'dan, etraftaki kızlardan. Kendine gel Mira yoksa ben getireceğim sana kendini(!)
....
Selam canımın içileriiiii
Nasılsınız?
Bölümler kısa ama hikayemiz uzun ❤️
Yepyeni günler bizi bekliyor.
Merak ettiklerinizi yorumlara yazın.
Sizleri seviyorum yeni bölüm yakın zamanda 😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISSIZ
AcciónAnnesinin trafik kazası ölümünden sonra teyzesi ile yaşamaya başlayan Mira'nın kendi tercihi ile başka bir şehirde, yatılı okulda okuması. Günler geçtikçe ortaya doğan bir aşk hikayesi. Zaman ilerledikçe zor günler geçiren Mira ve arkadaşlarının çöz...