🍁Ep-13🍁(Z)

1 0 0
                                    

After 3 years later🍁

"ခ်င္​းလံု .​ေရ..ငါတို႔ဂ်ဴတီခ်ိန္​ၿပီး..တစ္​ခုခုသြားစားရ​ေအာင္​​လား..."

"​ေအးသြားၾကမယ္​​ေလ..."

"ဒါနဲ႔မင္​း ဟို တစ္​​ေန႔က လူနာ ကိုခြဲစိတ္​ထားတာ အ​ေျခအ​ေန​ေကာင္​္​းရဲ႕လား.."

"​ေကာင္​းတယ္​လို႔ဘဲ ​ေျပာရမွာ​ေပါ့..ခြဲစိတ္​မႈအ​ေသးစားဆို​ေတာ့ ငါမ၀င္​လိုက္​ရပါဘူး..အကူ​ေတြနဲ႔ဘဲၿပီးသြားတာပါ.."

"​ေအာ္​..ဘာလိုလိုနဲ႔.ငါသူငယ္​ခ်င္​း​ေတာင္​..ခြဲစိတ္​ဆရာ၀န္​ႀကီးျဖစ္​​ေနၿပီဘဲ..."

"မင္​း​ကလဲကြာ..ကပ္​​ေျမႇာက္​​ေနတယ္​..ကဲ​ေျပာ..ဘာစားမွာလဲ.ငါ၀ယ္​​ေကြၽးပါ့မယ္​..."

"တကယ္​​ေနာ္​.."

"​ေအး.."

"အာ့ဆို..ခုသြားမယ္​လာ.."

"ဟာ..​ေဟ်ာင္​့ ဂ်ဴတီ မၿပီး​ေသးဘူး​ေလကြာ.."

"ရပါတယ္​သြားမယ္​​လာ.."

"​ေနဦး..ခန​ဘဲ​ေနာ္​​..​ဂ်ဴတီ​ေနာက္​တစ္​ခ်ိန္​ ငါခြဲစိတ္​ရမယ္​့လူနာ႐ွိတယ္​..."

"​ေအးပါ့ကြာ..စားတာဘယ္​​ေလာက္​ၾကာမွတ္​လို႔.."

"​ေအးၿပီး​ေရာ.."

ခ်င္​းလံုတို႔သူငယ္​ခ်င္​း၂​ေယာက္​ ​ေဆးရံုႏွင္​့နီးရာ ​ေကာ္​ဖီဆိုင္​ထဲသို႔၀င္​သြားသည္​။
🍁🍁🍁🍁🍁

Other side🍁

"တူ......."

"ဟယ္​လို​ေဖႀကီး..​ေတာင္​ႀကီးမွာလုပ္​ငန္​းအဆင္​​ေျပရဲ႕လား..​ေဖႀကီး​ေရာ..​ေန​ေကာင္​းရဲ႕လား..​ေမႀကီး​ေရာ..."

"​ေအးသား..​ေဖႀကီးလဲ​ေန​ေကာင္​းတယ္​ မင္​းအ​ေမလဲ ​ေန​ေကာင္​းတယ္​..မင္​း​ေရာ လုပ္​ရကိုင္​ရတာ အဆင္​​ေျပရဲ႕လား..အဆင္​မ​ေျပဘူးဆို..မင္​းဦး​ေလးကိုလုပ္​ခိုင္​းလိုက္​​ေနာ္​..."

"ရပါတယ္​​ေဖႀကီးရာ..သားလုပ္​ႏိုင္​ပါတယ္​..."

"​ေအ​း​ေအး..​ေအာ္​ ငါဖုန္​းဆက္​တဲ့​အ​ေၾကာင္​းက ​အ​ေဖရန္​ကုန္​ဘက္​ျပန္​လာ​ေတာ႔မယ္​လို႔..မင္​းဆီလဲမ​ေရာက္​တာၾကာၿပီမလား..မင္​းအ​ေမကလဲသူ႔သားကိုလႊမ္​းတယ္​လႊမ္​းတယ္​နဲ႔​ေျပာ​ေနတာ..."

🍁2Rings🍁Where stories live. Discover now