🍁Ep-13🍁(U)

3 0 0
                                    

After 3 years later🍁

"ချင်းလုံ .​ရေ..ငါတို့ဂျူတီချိန်​ပြီး..တစ်​ခုခုသွားစားရ​အောင်​လား..."

"​အေးသွားကြမယ်​လေ..."

"ဒါနဲ့မင်း ဟို တစ်​နေ့က လူနာ ကိုခွဲစိတ်​ထားတာ အ​ခြေအ​နေ​ကောင်းရဲ့လား.."

"​ကောင်းတယ်​လို့ဘဲ​ပြောရမှာ​ပေါ့..ခွဲစိတ်​မှုအ​သေးစားဆို​တော့ ငါမ၀င်​လိုက်​ရပါဘူး..အကူ​တွေနဲ့ဘဲပြီးသွားတာပါ.."

"​အော်​..ဘာလိုလိုနဲ့.ငါသူငယ်​ချင်း​တောင်​..ခွဲစိတ်​ဆရာဝန်​ကြီးဖြစ်​နေပြီဘဲ..."

"မင်း​ကလဲကွာ..ကပ်​မြှောက်​နေတယ်​..ကဲ​ပြော..ဘာစားမှာလဲ.ငါဝယ်​ကျွေးပါ့မယ်​..."

"တကယ်​နော်​.."

"​အေး.."

"အာ့ဆို..ခုသွားမယ်​လာ.."

"ဟာ..​ဟျောင့်​ဂျူတီ မပြီး​သေးဘူး​လေကွာ.."

"ရပါတယ်​သွားမယ်​လာ.."

"​နေဦး..ခန​ဘဲ​နော်​..​ဂျူတီ​နောက်​တစ်​ချိန်​ငါခွဲစိတ်​ရမယ့်​လူနာရှိတယ်​..."

"​အေးပါ့ကွာ..စားတာဘယ်​လောက်​ကြာမှတ်​လို့.."

"​အေးပြီး​ရော.."

ချင်းလုံတို့သူငယ်​ချင်း၂​ယောက်​ဆေးရုံနှင့်​နီးရာ​ကော်​ဖီဆိုင်​ထဲသို့ဝင်​သွားသည်​။
🍁🍁🍁🍁🍁

Other side🍁

"တူ......."

"ဟယ်​လို​ဖေကြီး..​တောင်​ကြီးမှာလုပ်​ငန်းအဆင်​ပြေရဲ့လား..​ဖေကြီး​ရော..​နေ​ကောင်းရဲ့လား..​မေကြီး​ရော..."

"​အေးသား..​ဖေကြီးလဲ​နေ​ကောင်းတယ်​မင်းအ​မေလဲ​နေ​ကောင်းတယ်​..မင်း​ရော လုပ်​ရကိုင်​ရတာ အဆင်​ပြေရဲ့လား..အဆင်​မ​ပြေဘူးဆို..မင်းဦး​လေးကိုလုပ်​ခိုင်းလိုက်​နော်​..."

"ရပါတယ်​ဖေကြီးရာ..သားလုပ်​နိုင်​ပါတယ်​..."

"​အေး​အေး..​အော်​ငါဖုန်းဆက်​တဲ့​အ​ကြောင်းက​အ​ဖေရန်​ကုန်​ဘက်​ပြန်​လာ​တော့မယ်​လို့..မင်းဆီလဲမ​ရောက်​တာကြာပြီမလား..မင်းအ​မေကလဲသူ့သားကိုလွှမ်းတယ်​လွှမ်းတယ်​နဲ့​ပြော​နေတာ..."

🍁2Rings🍁Where stories live. Discover now