TANITIM.

87 14 7
                                    

Adananın mahalle aralarındaki duvarlarını eşeleyen kini, çocuklar gür kahkahalarıyla bastırıyordu yine.

Ezgi o sokaklarda rutin gezintisine çıktı. Mahallede gördüğü tanıdık abilerine onlara uyacak şekilde baş selamı verdi. Eyvallah diyerek selamını alan abileri geride bırakırken, ılık rüzgara karışan şarkı sesini duydu Ezgi.

Bu kaderin başlattığı yeni bir şarkıydı sanki. Kemiklerine iliklenen bu hissi anlamaya çalışarak duraksadığında, kader fısıldamıştı dansın zamanı geldiğini.

Ezgi birkaç saniye sonra yoluna devam etti. Bir yandan ise mahallenin genç kızlarını görüyordu, onlara da selam vermeyi ihmal etmezken birisinin dikkatine girmişti.

Dikkatini çektiği bu adam içinden kaç yaşında bu kız diye düşündü. Yaşının küçük olduğu belli olmasına rağmen yine de boyuna, endamına hayran kalmıştı birden.

Bu adamın dikkatini bir şey daha çekti. Ezgi'nin yanına gelip onunla konuşan Savaş'ı izledi. İkisini de tanımıyordu bu adam ama Ezgi'ye hayranlık, Savaş'a ise nefret duymuştu.

Kader böylece şarkının sesini açtı, dans başladı.

...

İlk kitabımla (yayımladığım) sizleri selamlamak istedim.

Öncelikle şunu söylemek istiyorum; bu kitap ve yazdığım diğer kitaplar tamamen hobi amaçlı yazılmaktadır. Uzun yıllardır kitap yazıyorum ve birkaç defa yayımlayıp sildiğim kitaplarım oldu. Zaten fazla okuma da almamıştı o yüzden bir gün birkaç düzenli okuyucu olursa bile anlayamaz yani yayımladığımı.

Her neyse, bunları geçsem iyi olacak...

Tanıtım bölümü umarım hoşunuza gitmiştir. Biraz kısa gibi geldi ama az ve öz bir tanıtım oldu bence. Daha ne desem bilemedim. 😬

Hoşça kalın 💫

Kaderin Dansı. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin