28.Bölüm

959 100 28
                                    

Sabah erkenden kalktım. Duş aldım. Okul formalarımı giydim. Saçımı taradım. Evden çıktım. Kızlarla börekçide buluşucağımız için yemek yemedim.

Börekçiye geldiğimde Fifi ve Melo'nun çoktan geldiğini gördüm. Kendime börek falan söyledim. Yemeye başladım. 5 dakika sonra Ceren de geldi.

"Her zamanki gibi süslenmekten geç kalan bir adet ceren." dedi Fifi.

"Öyle deme ya."

"Hadi çabuk yiyin de geç kalmayalım." dedim.

"Tabii sevgilisini görecek ya onun derdinde. Daha yarım saat var dersin başlamasına. " dedi Melo.

"Ondan değil ya."

"Kesin öyledir canım." dedi ceren gülerek.

"Kızlar onu bunu boş verin de ben bilinmeyeni bulmaya karar verdim."

"Bir anda nerden çıktı şimdi bu?" Fifi.

"Nerden çıktı bilmiyorum. Onu çok merak ediyorum. Uzun zamandır yazmıyor. Okullar kapanana kadar bulamazsam hiç bulamam."

"İyi de edacım bu zamana kadar bulamadın bu zamandan sonra nasıl bulucaksın.? "

"Bilmiyorum ama onun kim olduğunu bulamazsam onu hep merak edicem ayrıca denemekten zarar gelmez dimi?"

"Evet haklısın ama onu bulmayı zaten daha önce de denedik ama bulamadık. Seni anlıyorum onu merak ediyorsun ve bulamazsan her zaman içinde bir kuşku olucak ama bu biraz zor."

"Tekrardan iletişime geçmeyi denedin mi?" dedi Fifi.

"Evet mesaj attım görmedi. Hatta aradım bile ama yok. Hiçbir şekilde cevap vermedi."

"Peki onu nasıl bulmayı düşünüyorsun? Bir planın var mı?" dedi Ceren.

"Evet var. Benimle misiniz?"

"Her zaman."

"Her zaman."

"Her zaman"

"Güzel."

_________

Evet çocuklar burda dersimizin sonuna geldik. Zilin çalmasına 5 dakika var, serbestsiniz.

Hoca bizi serbest bırakınca Serkan'a döndüm.

"Serkan basket takımındakilerin isimlerini ve sınıflarını bana yazar mısın?"

"Neden?"

Yalan söyleyerek ;"Bir anket için" dedim.

"Ne anketi?"

"Melo'nun bir proje ödevi varmış da sporcularla anket yapması gerekiyormuş o yüzden." ne güzel de yalan atıyorum umarım yer.

"Tamam." dedi.

Defterinin bir sayfasını açtı kalemi eline aldı.

"Sadece 11.sınıfların basket takımını yazıyorum." dedi

"Tamam." dedim ben de işime gelirdi.

Serkan isimleri yazdı sayfayı bana koparıp verdi.

Ben de sayfayı aldım tabi. Zil çalar çalmaz "Serkan ben melonun yanına gidiyorum sevgilim." dedim.

"Tamam görüşürüz."

Melo ve fifinin sınıfına koştum.

"Melo basket takımındakilerin isimlerini buldum. Şimdi onlarla anket yapıyormuş gibş birkaç soru sorucaz."

Kimsin Sen? | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin