Amikor fölkeltem a többiek még aludtak, mivel általában én nagyon korán kelek. Most sem volt másképp. 6-kor keltem és már fel is keltem a kanapéról. Ittam egy kávét, amit egyébként 12 éves korom óta minden reggel csinálok. Harry először rosszalta, de amikor észrevette, hogy semmi esély arra, hogy abbahagyjam inkább békénhagyott.
Miután megittam a kávét felmentem a szobámba átöltöztem és elmentem fogat mosni meg fésülködni. Visszamentem a szobámba és elkezdtem telefonozni. Láttam pár régi képet H-ról még abból az időszakból, amikor a bandában volt. Nem sokat mesélt róla, legfőképp nem Louisról. Ha nincs instagrammom azt sem tudtam volna, hogy ő létezik. Nem igazán akartam megsérteni Harry privátszféráját, ezért nem néztem utána Louisnak vagy a bandának. Annyit tudok amennyit Harry mondott vagy épp Niall. Ha H elakarja mondani akkor elmondja, de hogyha utána néznék elveszteném a bizalmát. Áttekertem azokat a képeket meg híreket amiben a banda vagy Louis volt és miután végeztem letettem a telóm és lementem.
-Szia Liam-köszöntem, mert ő a konyhában kávézott.
-Ezek meddig szoktak aludni?
-Niall 8-ig Harry simán délig is alszik, de átlagosan 9 és 10 között-gondolkoztam. Ránéztem Liam-re és elnevettük magunkat.
-Te mikor keltél?
-Általában 6-kor kelek, hogy mindennel kész legyek mire H fölkel.-kicsit csönben maradtunk. Láttam, hogy bántja valami csak nem akarja mondani.-Ha továbbra is így fogsz feszengni én kiugrok az ablakon. Mi bajod?
-Mindegy-ivott bele a kávéjába
-Biztos nem mindegy, ha ennyire szenvedsz miatta-nevettem el magam
-Harry mennyit mesélt neked a bandáról?-rámnézett és mintha egy kicsit szomorú lett volna
-Hát rólad sokat mesélt és persze Ni-ről is, de őt azóta ismerem, hogy itt vagyok tehát róla nem kellett nagyon mesélni. Zayn-ről nem sokat, Louisról meg csak a közösségi médiából tudok akármit is, ami nem sok, mert én nem onnan akarom megtudni. Ha H akarja akkor elmondja.
-Tényleg nem mesélt Louisról?
-Nem
-Semmit?-itt már kicsit furcsálltam
-Nem. Semmit.
-Képet sem láttál róla?
-Van néhány lent a stúdióban, de azokon ti is rajta vagytok.
-Basszus.-elszomorodott. Utálom, sőt rühellem, ha valaki szomorú.
Anyáék sokat veszekedtek és emiatt mindig szomorú voltam, a nap minden órájában. Senkinek nem kívánom ezt. Szerintem ezért van az, hogy mindent elviccelek amit csak lehet
-Hé. H-nak biztos jó oka volt rá és engem úgysem a múlt izgat, hanem a jelen.-kicsit elmosolyodott.
-Kicsit mesélhetek Louisról?-ránéztem az alvó Harryre és elgondolkozdtam. Csak egy kicsit tudhatnék róla. Nagyon kicsit.
-Rendben. De csak kicsit.
-okés. Hát, hol is kezdjem. Louis egy nagyon kedves srác. Ő volt a mókamester a bandában. Nagyon jóban voltak Harry-vel. Az igazat megvallva a banda szétválásának fő oka az az volt, hogy ők összevesztek. Pontosan mi sem tudjuk, hogy min, de amikor legközelebb láttuk őket akkor mindketten ki akartak lépni. Még lenyomtunk egy turnét és pár interjút aztán szétváltak útjaink. Louis úgy ahogy mi is szóló karrierbe kezdett. Most jött ki az új albuma, ha akarod meghallgathatnád. Na mindegy is a lényeg, hogy Harry és Louis azóta nem beszéltek.-nézett rám szomorúan.
-Basszus.-csak ennyit tudtam mondani.
-Hát igen. Én még mindig jóban vagyok Lou-val és beszélek is vele. Szerintem tegnap Harry azért fogta be a szám, mert azt akartam mondani, hogy a szemed teljesen olyan, mint Loué. Olyan színe van mint a tengernek és simán el lehet veszni benne. Lou szeme ugyanilyen.
-Igy már egy kicsit értelmet nyert ez a dolog.-nevettem el magam.- na de elég a depiből. Ez már a múlt. Ha beszélnek beszélnek, ha nem nem. A lényeg, mit csináljunk ma?
-Nemtudom. Elmehetnénk moziba.
-Még több popcorn és film?Totálisan benne vagyok.-mindketten elnevettük magunkat.
-Örülök, hogy megismerhettelek. Nagyon jófej vagy.
-awww. Tudom-fölnevetett ami nekem nagyon sokat jelentett.-igazából csak szeretek megnevettetni másokat. Szeretem nézni, hogy boldogok. Ez az egyik kulcsa a jófejségnek.-mondtam okoskodva
-Nane. És mi a másik.?
-ha valaki kedves velem én is az vagyok vele. Ha valaki köcsög velem akkor én is köcsög vagyok vele.-nevettem el magam.
-Okos
-mingyárt 8. Niall hamarosan felébred.-mondtam, ahogy benéztem a nappaliban alvó Niallra
-Addig csinálni kéne neki valami kaját különben egész nap nyűgös lesz.-nevetett fel
-Látom jól ismered.
-Mint a tenyeremet.
-csináljunk palacsintát.-álltam föl
-Benne vagyok.-felállt és elkezdtük csinálni a palacsintátHelyesírási hibákat lécci nézzétek el😊😊
YOU ARE READING
Még egy Esély!
FanfictionEz a történet kifejezetten a képzeletem szüleménye, de azért valóságos dolgok is vannak benne (Mint például larry..khm) A történet Sophie Styles-ról szól akinek szülei 4 éve meghaltak így a szerelmi bánattal küzdő Harry Styles lánya lesz. Persze a l...