14.fejezet

49 2 0
                                    

Ha valakit össze akarsz hozni valakivel az elsőnek nem is tűnik nehéznek. Odamész, ráébreszted, hogy szereti a másikat összezárod őket és kész is a tökéletes terv. Na igen ez lenne a tökéletes terv, ha nem erről a két idiótáról lenne szó. Louis rohadtul beszari nyúl lett és habár megvan a terv nem akar elmenni Harryhez. Harry pedig nem akarja újra összetöretni a szívét ezért távol akar maradni Louistól és, ha azt mondom, hogy kövi nap átjönne, azt mondja nem alkalmas. Már két hét telt el és végre valahára mindketten beleegyeztek a találkozóba, de csak, ha az összes fiú ott van így most hatezer tálba rakom ki a különböző nasikat és kajákat, Harry pedig a nappalit készíti elő. Hirtelen kopogás hallatszódott. Niallt kizárhatjuk, mert ő soha nem kopog. Nem. Ő kulccsal jön be. Mert neki az is van. Hogy honnan az rejtély.
-Nyitom-szaladtam az ajtóhoz. Közben benéztem a nappaliba és azt láttam, hogy Harry a sötét Tv képernyőt nézi. Mégegyszer kopogtak így gondoltam nem zavarom meg H-t és megyek ajtót nyitni.
-Hali-mosolygott rám Liam.
-Szia Li. Gyere be. Te vagy az első.-mosolyogtam vissza ő meg felnevetett
-Mint mindig-kacsintott egyet és bement. Rögtön a nappaliba ment és visszazökkentette Harryt a bámulásból majd beszélgetni kezdtek. Elmosolyodtam és visszamentem a konyhába. Szeretem Harryt boldogabbnak látni az átlagos nyomott kedvénél.

Niall is betoppant nemsokkal később, de ő Liammel ellentétben a konyhába jött először. Amint belépett és meglátta a tengernyi kaját lefagyott és esküszöm még a nyála is folyni kezdett
-Vidd ki a nappaliba és eheted-röhögtem el magam feldobódott arca láttán. Szerintem így még sosem sietett. Felkapta az ételeket és kifutott a nappaliba. Miért érzem úgy, hogy neki soha az életben nem lesz barátnője? Talán azért, mert, ha befutott énekes is lesz ő a kajájához fog hozzámenni és ő lesz az újságokban az őrült énekes. Remélem azért meghív az esküvőre. Ez egyébként azért is lenne ésszerű, mert az összes ismerősöm közül Niall fél legjobban az úgymond ,,elkötelezettségtől". Amióta ismerem szerintem egy barátnője volt és ő is csak egy hónapig, na meg persze pár futókaland. Bár ahhoz egy elég türelmes és jó főzöképességgel rendelkező nő kell, hogy Ni mellett maradhasson huzamosabb időre. Talán, ha végzek a larry összehozásával utána keresek Niallnek egy barátnőt.

Gondolataimból a csengő hangja rántott ki. Egy kis ideig hallgattam ahogy a nevetés és beszélgetésfoszlány nem múlik a nappaliban, de a harmadik csengetésre felkeltem az asztaltól és az ajtóhoz mentem. Mikor elmentem a nappali előtt benéztem egy kicsit
-Köszi,hogy kinyitod kicsim-mosolygott H
-Persze, viszont neked közelebb lett volna és nem kellett volna fölállnom, de ezaaaz, ugráltassuk a gyereket a házban-hadonásztam a levegőben, mérgesen, mire ő csak legyintett és felnevetett. Mégegy csengő hallatszott-MEGYEK MÁR-ordítottam ki. A fiúk csak felnevettek én pedig egy szúrós pillantást küldtem feléjük és az ajtóhoz mentem. Kinyitottam és egy jól öltözött sötétbarna hajú férfi állt előttem. Szeretem Zayn stílusát. Teljesen őt adják át a ruhái. Most is egy fekete szakadt farmer és egy fekete kapucnis ,,FUCK OFF"-os rövidujjú volt rajta. Nem ismerem annyira, de Harry mondta, hogy ő volt a flegma köcsög a bandában, Habár amikor H-nak segíteni kellett akkor rögtön ugrott.
-Szia.......-mivel nagyon gondolkodott gondoltam kisegítem
-Sophie-mosolyogtam rá
-Igen. Sophie. Bocsi, csak nevekben nem vagyok jó.-mondta  és a tarkóját vakargatta zavarában
-Semmi baj. És figyu-levettem a hangerőt, mutattam, hogy jöjjön közelebb és suttogva mondtam-nyugi a nevekben én se vagyyok jó-Ezen elnevette magát és nem is hagyta abba míg nem értünk a nappalihoz
-Srácooook-kiabált mikor meglátta a többi hármat zabálni és beszélgetni a kanapén
-Zaynie-kiabálták, odafutottak hozzá és megölelték. Ezen olyannyira röhögőgörcsöt kaptam, hogy vagy 10 percig nem is hagytam abba, de ők sem. Ugyanis az történt, hogy a három fiú rohadt nagy sebességgel ugrott neki Zayn-nek, aminek következtében mind a négy a földön feküdt és röhögött. Miután kellőképp kinevettük magunkat, leülrünk beszélgetni és mit ne mondjak érdekes kis társaság. Sok emléket felhoztak és mindegyiken nevettek.

Még egy Esély!Where stories live. Discover now