-Mit akarsz H?-fordultam el Louistól és kicsit távolabb mentem a pulttól
-Csak bocsánatot akartam kérni. Tényleg nem a te hibád volt és sajnálom, hogy kiakadtam.
-Harry erre most két dolgot mondanék. Első: az, hogy telefonon kérsz bocsánatot, kurva nagy köcsögség. Kettő: addig nem fogadom el a bocsánatkérést amíg el nem mondasz mindent ami akkor történt, mert elegem van, hogy semmit nem tudok.
-Soph.....én.....nem tudom, hogy mondjam el.
-Akármi történt jól tudhatnád, hogy én vagyok az az ember aki, azt ami történt a legjobban megértené. Tehát, ameddig nem szándékozol velem szemtől szembe beszélni és elmondani mindent addig tartsd meg magadnak a bocsánatot.-és nemes egyszerűséggel rácsaptam a telefont. Úgy fordultam vissza Louis-hoz mintha mi sem történt volna és odaadtam neki a jegeskávét
-Tehát még egy süti?-néztem rá mosolyogva. Látta, hogy nem akarok erről beszélni és szerintem ő sem.
-Pontosan.-küldött felém egy fáradt mosolyt.
-Egyébként, hogyhogy a fiad nem veled van?-kérdeztem miközben odaadtam a sütit és nekitámaszkodtam a pultnak
-Az anyjával már rég szakítottunk így most 1 hetet nála 1 hetet nálam tölt.-láttam, hogy emiatt is nagyon szomorú. Bár mondjuk ki ne lenne. Egy gyerek nem ezt érdemli.
-Hány éves? Mármint a fiad.-néztem rá nagy szemekkel.
-4.-mosolyogva lenézett a kezére.
-Biztos cuki.-mondtam én is mosolyogva
-Az.-mondta és beleivott a kávéba.Még úgy fél órát beszélgethettünk teljesen közömbös dolgokról, mint például ő mesélt magáról egy kicsit, feltűnően kerülve a one directionos részt. Mit ne mondjak jó társaság volt. Nem is értem, hogy Harry min veszett vele össze annyira. Beszélgetésünket egy nagyon édes hang szakította meg.
-APAAAA!!!-Louis megfordult és egy aranyos szőke hajú kisfiú ugrott a nyakába.
-Szia kicsim!-Louis visszaölelt és egy puszit adott a fejére-vettem neked sütit
-kössziiii-nyújtotta el. Felmászott az apja melletti székre és elkezdte enni a sütit.
-Apa. Forrócsokit is kaphatok?-kérdezte bociszemekkel nézve az apukájára.
-Kicsim azt már nem...-sajnos vagy nem sajnos, de nem tudta végigmondani, mert megszólaltam.
-Csinálok neked egyet.-mondtam ő meg előszőr kérdőn nézett aztán elmosolyodott
-Köszi-mondta és ette tovább a sütijét. Louis sóhajtott és már vette volna elő a tárcáját amikor megráztam a fejem.
-Ajándék-mondtam ő meg rámmosolygott. Visszamentem megcsinálni a forrócsokit miközben Alex lépett oda hozzám.
-Egy óra múlva zárás.-ránéztem az órára és már tényleg 7 volt-hozzánk fogsz jönni?
-Ha zárásig H nem jön ide akkor igen-momdtam és visszamentem a forrócsokival-Tessék, remélem ízleni fog
-Köszönöm.-mondta egy mindent legyőző cuki mosollyal
-Nincs mit.-utána elkezdtem letörölni a pultot, amikor jött egy üzenetem és megjelent a hátterem amin Harryvel és Niall-al hülyéskedünk. Gyorsan elvettem a telefonom és arréb raktam magam mögé. Ahogy láttam Louis nagyon akart valamit mondani, de megrázta a fejét és lenézett a kezeire és egy gyűrűt kezdett el rajta tekergetni.Fél nyolckor mentek el Louisék, mi meg elkezdtünk felmosni.
-Szerinted van rá esély, hogy még idejön?-kédrezte Alex miközben az egyik asztalt törölte le.
-Szerintem?.....nem. túlságosan nyuszi ahhoz, hogy elmondja mi történt.-de amint kimondtam kinyitódott az ajtó és Harry sétált be rajta.
-Soph, beszélhetünk?-nézett rám boci szemekkel, mintha kicsit könnyes is lett volna.
-Majd, ha végeztem.-mondtam és tovább tölölgettem a vizes tányérokat.8-kor bezártunk Alexxel és Harry egész végig ott volt, de semmit nem mondott.
-Akkor nem fogsz nálunk aludni?-kérdezte Alex miközben a cuccainkat pakoltuk H meg kint várt
-még nem tudom. De, lehet tehát, azért csináld meg nekem az ágyat-felnevetett és kiindultunk
-Okés-adott egy puszit és elment.
-Tehát, mit is akarsz?-fordultam Harry felé aki az ablakpárkányon ült.
-Reményeim szerint bocsánatot kérni. Ja és persze mindent elmondani amire Kíványcsi vagy.
-Rendben. Gyere, üljünk le a parkba.Odasétáltunk és leültünk egy szimpatikus padra.
-Tehát?-néztem rá idegesen.
-Te kérdezel, én válaszolok-mondta maga elé meredve
-Rendben, akkor első kérdés, mondj el mindent Louis Tomlinsonról....
YOU ARE READING
Még egy Esély!
FanfictionEz a történet kifejezetten a képzeletem szüleménye, de azért valóságos dolgok is vannak benne (Mint például larry..khm) A történet Sophie Styles-ról szól akinek szülei 4 éve meghaltak így a szerelmi bánattal küzdő Harry Styles lánya lesz. Persze a l...