8.fejezet

58 1 0
                                    

Minden az X-Factor-ban kezdődött 10 éve. Amit most elmesélek azt kérlek ne mondd senkinek és ne ítélj el lécci.

Tehát Louissal előszőr akkor találkoztam amikor vége lett a meghallgatásoknak és bementem a mosdóba. A tengerkék szeme aranyos mosolya és barna haja már akkor magával ragadott.

Elkezdtünk beszélgetni és sok mindent tudtunk meg egymásról. Például megtudtam róla, hogy Doncasterben lakik és van 4 lány tesója. Mostmár 6 testvére van, de sajnos 1 meghalt. Na, de vissza a történetre. Tehát mindent elmondott magáról és én is magamról. Nagyon sok ideig beszélgettünk és mikor mondta, hogy mennie kell odaadta nekem a telefonszámát.

Onnantól kezdve minden nap beszéltünk. Üzeneteket küldtünk és szinte megőrjítettük egymást. Amikor vissza kellett menni az X-Factorba, mi nagyon örültünk és nem is tudtuk eldönteni, hogy a verseny miatt vagy amiatt, mert újra találkozhatunk. Mindegyis a lényeg, hogy amikor kiderült, hogy nem jutottam tovább eszméletlen szomorú voltam. Louis odajött és megvígasztalt, nagyon aranyos volt. Utána persze kiderült, hogy egy bandába kell összeállnunk ami életem egyik legjobb pillanata volt. Lehet az ölelésünk miatt.

Miután megkaptuk a második helyet Simon ajánlatot tett, hogy szerződjünk le egy bandaként

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután megkaptuk a második helyet Simon ajánlatot tett, hogy szerződjünk le egy bandaként. Mi persze azonnal leszerződtünk. Lou-val megbeszéltük, hogy az x-factor után összeköltözünk. Így is lett. Nagyon szerettem vele lakni és egyszer amikor főztünk, hát, elcsattant az a bizonyos első csók.

Onnantól kezdve minden megváltozott. A fiúk elfogadták, sőt örültek neki, de Simon utált minket. Azt mondta ez egy betegség és, hogy ki kell gyógyulni belőle. Megtiltotta, hogy akármilyen módon tudassuk együttlétünket a rajongókkal. Számtalan vitába keveredtünk Simonnal, de nemcsak Lou és én hanem a többi 3 fiú is. Kiálltak mellettünk, de beleszólásuk mégsem volt. 2013-ban Louis-nak adtak egy áll barátnőt, Elenaor-t mindannyian utáltuk, mert egy hisztis kurva volt. Louis látta rajtam, hogy nagyon nem bírom, hogy ,,együtt vannak" Eleanorral. Próbált megnyugtatni, hogy semmi komoly nincs köztük és engem szeret. És ez ment is egy ideig, de aztán besokkaltunk és úgy döntöttünk szünetet tartunk. Na ez a szünet 1 hónapig tartott, amíg be nem láttuk, hogy egymás nélkül semmik vagyunk így újra összejöttünk. 3 hónappal a szakítás után Lou elvitt vacsorázni egy nagyon szép helyre. A vacsora csodás volt és beszélgettünk a mindenről meg a semmiről. Evés után Lou felállt és megkérte a kezem. Ez volt életem másik legboldogabb pillanata.

2015-ig minden rendben volt. Boldogok voltunk együtt és semmi akadály nem volt. De aztán persze, hogy mindennek el kellett csesződnie. Egyik nap azt láttam, hogy Lou csak úgy megcsókolta Eleanort és ölelgette. Amikor kérdőre vontam csak annyit mondott, hogy élete legnagyobb hibája volt összejöttünk. Meg azt, hogy nem szeret, ja meg azt is, hogy ő nem buzi. Na itt szakadt el a húr és ordítozni kezdtem vele. Legfőképp azt, hogy miért hitette el velem azt, hogy szeret amikor nem, miért kellett fájdalmat okoznia. A vita másfél órásra sikeredett végül 100 millió apró darabra tört szívvel léptem ki a lakosztályból és rohantam Niall lakosztályába. Amikor kinyitotta csak azt látta, hogy keservesen sírok, de nem kérdezett csak beljebb húzott és megölelt. Aznap este nem tudtam aludni így bementem a fürdőbe és megpróbáltam....azt.....megpróbáltam megölni magam. Mert ahogy mondtam Louis nélkül egy senki voltam. Szerenycsére ott volt Ni és megnyugtatott, de így is elég mély sebet ejtettem a csuklómon.

A következő reggelen azonnal mondtam a többieknek, hogy kilépek és, hogy nem maradok velük. Megértettek, mert hallották a veszekedést és Louis is egyet értett, mert tudta, hogy ez lesz a legjobb. Így döntöttük el, hogy a banda feloszlik. Én minden egyes nap össze voltam törve és padlón voltam ahonnan Niall segített fel.

Fél évvel a banda feloszlása után elkezdtem pcihológushoz járni. Az apukádhoz. Mindent elmondtam neki. Mindent tudott rólam. Amikor már kiismert engem megkértem, hogy ő is meséljen magáról. Mindent elmondott és végül legjobb haverokként kötöttünk ki. Így kérte meg azt is, hogy legyek a gyámod 1 héttel a halála előtt. Persze ezalatt hullámvölgyekben voltam, mert hallottam, hogy Louis és Eleanor szakítottak aztán, hogy Lou-nak gyereke lesz és egyszerűen nem bírtam. Összesen 5 ember tartott engem. A szüleim, a nővérem, Niall és a te apukád. Utána amikor apukád meghalt jöttél te és mindig Louisra emlékeztettél, mert a szemetek tökéletesen ugyanolyan. Mindent elfeledtettél vele kapcsolatban és segítettél újjáépíteni a szívem. Persze akkor még jött Zayne boy is és ő is sokat segített. Ő azért nem volt sokat nálunk, mert családja van és velük is foglalkoznia kell, viszont ő is tényleg sokat segített. Amikor Louis fölhívott és te beszéltél vele én......nem tudom.....én csak nem akartam hogy beszélj vele......féltem, hogy ugyanolyan fájdalmat fog okozni neked amilyet nekem okozott. Sajnálom hogy kiabáltam veled, én tényleg nem akartam és tudom, hogy nehéz a helyzeted csak....egyszerűen még mindig fáj, ha visszagondolok rá, hogy mennyire szerettem, de ő mégse szeretett.-elmondta. Elmondta 4 év után. Elkerekedett szemmel néztem a síró fiúra aki akkor annyira sebezhetőnek tűnt. Átöleltem és úgy kezdtem el nyugtatni. Már többször is észrevettem azt a gyűrűt amelyen kis kék kövek voltak, de nem adtam neki nagy jelentőséget. Aztán megláttam a majdnem ugyanolyan gyűrűt Louison, csak az nem hasonlított, hogy amit Louis viselt azon zöld kövek voltak. Ezért volt olyan fura.
-Semmi baj. Megbocsátok, oké? Köszönöm, hogy elmondtad.-mondtam komolyan a szemébe nézve ami tele volt könnyel, aztán megöleltem. Ez a 4 év alatt sose láttam Harryt igazán boldognak és eddig nem tudtam miért. Mostmár tudom. Amikor Louis elment melőle, magával vitte Harry boldogságát is. Eszméletlenül sajnáltam H-t, de valamit nem értettem. Sőt több mindent. Kezdjük ott, hogy Louis miért szakított vele, mert azt kötve hiszem, hogy nem szerette amikor megkérte a kezét.
A másik, hogy akkor Louis miért hordja a gyűrűt. A harmadik, hogy Louis nem tűnt annak a szíveket összetörő pasinak. Nem is volt az ezt tudom. Hogy honnan? Ő is szomorú volt.

Még egy Esély!Where stories live. Discover now