Niezwykła Róża#10 Cz.2

421 23 9
                                    


-Rose  usiądź tu na kanapie dobrze?

- yhm

- To wytłumaczysz nam? - Sam powiedzał

- Dobrze, tylko nie przerywajcie mi - westchnęłem  - Kiedy ukrywałem się przed Hydrą  znowu to jakieś dwa albo trzy miesiące później dowiedzałem się, że Hydra  zwerbowała ośmiolatkie i było głośno o niej, a że byłem akurat w Rosji to postanowiłem ją z tamtąt wydostać, aby nie doświadczyła tyle samych okrucieństw od Hydry  co ja i miała normalną przyszłość.
Przez jakiś czas ukrywaliśmy się w Rosji, ale potem jednak do Polski pojechaliśmy i zostaliśmy tam z trzy lata. - przetarłem ręką czoło i dokończyłem -Rose w Hydrze była poddawana eksperymentom, przez które dostała moce, ale też przez nie ma problemy z zdrowiem. W Hydrze dostawała jakieś zastrzyki co drugi dzień. A przez to że wydostała się z tamtąm ma choroby, które będzie miała długie lata.

- Jakie choroby? - odezwał się Bruce

- Astma, cukrzyca, problemy ze wzrokiem, omdlenie wazowagalne, ARDS ( Zespół Ostrej Niewydolności Oddechowej), miażdżyca i zespół tourette'a - powiedzałem i spojrzałem na Rose z która chyba śpi. Podeszłem do Ro i wyciągnełem z niej plecaka poduszkie, która jest kocem i przykryłem nią.

- Bucky?
Odwruciłem się do nich przodem. I zobaczyłem, że każdy był przygnębiony tym, co uszłyszeli na temat Rose.

- Tak, Steve?

- Ile ona ma lat?

- Teraz będzia miała siedemnaście lat*

- Czyli przez dziewięć lat ją wychowujesz sam i na dodatek ukrywacie się przed Hydrą?

- Dokładnie Nat

-To z kąt masz pieniądze, na to wszystko? - Tony zastanowił się.

- W Hydrze był tam skarbiec, zanim go zbużyłem, to  było sporo
Dolarów w torbach.

- W Nowym Jorku od kiedy mieszkacie?

- Od dwuch lat.

- A może tak byście tutaj za...

Przerwała  mu rozbita szyba za nim.

Szybko podeszłem do Ro i ją zasłoniłem, przed odłamkami szkła.

- To Hydra -  Vision powiedzał*

- JARVIS!

- Są w windzie i na dachu wierzowca sir.

- Pomożemy ci przyjacielu, pokonać ich. - Powiedzał Thor, który  zaczoł peleryne ściągać od stroju i po chwili  przykrył nią Rose.

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Jak  teraz Avengersi będą się zachowywać w stosunku do Rozali, wiedząc co przeżyła?

Kiedy będzie ON?

* Rose będzia miała jednak 17 lat, a nie 15. Porwali ją w wieku 5 lat, w 8lat ją Bucky uratował i przez 9 lat jest z nim.

* wiem że Vision jest, ale ja dalej lubie jak jest Jarvis niż tamta  nowa.

Miłego dnia/wieczora Różyczki 🌹

Niezwykła Róża /AvengersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz