"Chan! Hala bulamadık! Bu çocuk nereye gitmiş olabilir ki! " Jisung çıldırmış durumdaydı. Kimsenin aklı almıyordu. Minho bize yalan söylemişti ama neden.
Binayı aradıktan sonra girişteki görevlilere görüp görmediklerini sormuştuk. Olumlu yanıt alsak da sonuç iyi değildi. Minho'nun apar topar çıkıp gittiğini söylemişlerdi.
Neden Minho neden yapmıştı bunu bize.
"Bakın çocuklar Minho'nun neden gittiğini bilmiyoruz. Belki şuan başı dertte kimse bunu bilemez onu arayıp bulmalıyız. Anlıyor musunuz beni. Üzülmeyi bırakın artık ve işinize odaklanın. Anladınız mı?"
"Tamam Changbin hyung ama bunu nasıl yapacağız anlamıyorum."
" Bilmiyorum Lix bilmiyorum..."
~~~
Herkes yorgun düşünce evlere dağılma kararı aldık. Yarın ilk iş Minho'nun evine gitme kararı almıştık. Belki de boşa tantana yapmıştık. Belki evinde uyuyordur şuan da. Kim bilebilir dieğil mi? Belki biz onu ararken ona bir şey olmuştu. Belki bir kaza? Her şey olabilirdi. Her zaman yapabildiğimiz en iyi şey olumlu düşünmektir. Ne olursa olsun olumlu ve iyi düşünmek...
~~~
Sabah hepimiz Minho'nun evinin önünde birbirimizi bekledik. Herkes toplanınca evin kapısını çaldık.
"Aaaa merhaba çocklar nasılsınız?"
"İyiyiz Bayan Lee acaba Minho evde mi?"
"Minho? O da kim?" Dediklerini hiçbirimiz sindiremeden devam etti.
" Yeni arkadaşınız mı yoksa?" Ne diyordu bu kadın kimse anlayamamıştı ki Jisung söze atıldı.
"Bayan Lee o... sizin... oğlunuz..." Bayan Lee ilk önce kısa bir şok geçirdi sonra
"Hayır çocuklar yanlışınız var benim bir kızım var sizden küçük hatt..." Derken içerinden bir kız sesi yükseldi.
"Anne kim gelmiş?"
"Babanın arkadaşlarının çocukları kızım" 1 Dakika ne!?
Cidden neler oluyordu!? Yüke daha fazla dayamayan Hyunjin ve Jisung ağlamaya başladı. En duygusallarımız onlardı zaten. Gayet normal karşıladık ama hiçbirimiz ne olduğunu anlayamamıştık.
Seungmin Bayan Lee'ye teşekkür ettikten sonra birbirimize sarılıp ağlamaya başladık. Sonra Jisung bağırmaya başladı.
"MİNHO NEREDESİN! LÜTFFEN GERİ DÖN, LÜTFEN! BİZİ SEVİYORSAN!"
Sadece bağırdı ama başka bir işe yaramadı.
En küçüğümüz ama en akıllımız bir soru sordu.
"Hyunglarım şimdi Minho yok. Peki staylere ne diyeceğiz ve şarkımız çıkacak minho olmadan çıkarsak çok kötü şeyler olur."
"Haklısın İnnie ama ilk işimiz Minho'ya neler olduğunu bulmak."
"A-ama hyung, annesi onu tanımıyor. Bu çok saçma değil mi?"
"Öyle İnnie ama bu işi de çözeceğiz, biz Stray Kids'iz her şeyi başarabiliriz. Bunu asla unutma birlikle her şey olur."
.
.
.
Yine kısa bir bölüm daha lhgjwsdgwejdhııjf
Ama bölümün böyle bitmesi gerekiyordu.
Görüşlerinizi alabilirim.
Yepyeni bir bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘌𝘕𝘌𝘠- 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐊𝐢𝐝𝐬
Fanfiction|Tamamlandı| Minho bilinmeyen bir sebep ile ortadan kaybolur. Stray kids Minho'nun gidişi ile yıkılır Onu ararlar ve bulurlar. Değişik farklı bir yerde bulurlar kendilerini. Çok geçmeden birbirlerinden sakladıkları bir sırrı öğrendiklerinde her şey...