"Dur Hyunjin az! Bir şey olacak, Chan'ı ve 2 tane Minho ve yanlarında yatan Jisung'u gördüm."
9. Bölüm-
Gelecek değişebilir değil mi? Her şey her zaman istenilen gibi gitmez bazen. Bu kimi insanı pes ettirir kimi insanın azmetmesine yol açar. Biz hangisi miyiz diye sorarsanız bilmiyorum. Ama şunu biliyorum her zaman her şeye olumlu bakmak gerek annem hep öyle dedi beni öyle büyüttü. Şimdi de dediklerinin hakkını vermeliyim. Ben Seo Changbin isem kimse benim elimden kurtulamaz.
Bazen sadece tüm umutlar tükenir. Bir cevap aranır belki bulunur belki de bulunamaz daha doğrusu düşünmekten yorulup aramaktan vazgeçilir. Sanırım ben cevabımı da izleyeceğim yolu da buldum. Buradan çıkmanın yolunu hem de. Sadece Hyunjin'in gücü faydalı ise buradan çıkabiliriz. Her şey senin elinde Hwang Hyunjin.
~~~
"HYUNJİN! KALK ARTIK! ABİ OTELDE MİYİZ! NE GÖRSEM UYUYORSUN"
"H-hyung ben uyumuyorum ki arkandayım baksana"
"Hyunjin dalga mı geçiyorsun buradasın işte."
"Ama hyung benden şu anda 2 tane var? nasıl oluyor böyle bir şey" Uyuyor gibi gözüken Hyunjin'e dokunduğumda bulut gibi dağılmıştı. İşte bu mükemmel! Hyunjin'in gücü buydu!
"Hyunjin sana iyi haberlerim var..."
~~~
"Şimdi benim serap yeteneğim mi var? Ama çok saçma bir ilaç nasıl yapar ki?
"Hyunjin, şu anda cidden bunu mu soruyorsun? Bize kim bilir orada neler yaptılar ben her şeyi doğal karşılıyorum, sen de öyle yapmalısın.
"Haklısın, peki ne yapacağız şimdi?"
"Çok iyi planım var sadece bekle"
~~~
"Hyung hayır olmaz bak ben yapamam, cidden bak başka bir şey bulalım bu olmaz, hem z-"
"Hyunjin bir dur, bak gelecekte ne gördüysem onu yapacağım, senin de bana yardım etmen gerek ki buradan çıkalım anladın mı?"
"Sadece bu seferlik sana karşı çıkmayacağım..."
~~~
Changbin-
"Minho! Hemen buraya gel lütfen Hyunjin'e bir şey oldu! Lütfen içinde azıcık bir merhamet varsa yardım edersin! Minho!"
"Ne var be! Ne bağırıyorsun? Yanındakine ne oldu?"
"Minho lütfen yardım e-"
"Hey iyi misiniz ya? Neden bayıldı bunlar? Yaratıklar alın şunları dışarı çıkarın bir şey yapın!!"
Planım mükemmel işliyordu. Hyunjin'in gücü cidden işe yarıyordu. Şimdi onlar bizi dışarı çıkardıklarında Jisung ve Minho'yu bulabilirdik.
Tabi ki plan mükemmel işledi aptal yaratıklar tch. Bizi dışarı bırakıp gittiler. Tek sorun sahte Minho'ya yakalanmadan Jisung ve Minho'yu bulmaktı. Bunu da halledebilirdik. Ben biraz hava alıp kapıyı kilitlemeden önceden olduğum yere geri döndüm. Hyunjin'in serabıyla birlikte hem de. Hyunjin de diğerlerini bulmaya gitmişti onları bulursa iş tamamdı.
Hyunjin-
Bu yer o kadar değişik ki aradığını kolayca bulabiliyorsun. Sanki istediğini bulabilme yeri gibi. Ne düşünürsen buluyorsun, çok iyi. Üstün yeteneklerimle hemen onları buldum tabi ki tch her zaman en iyi benim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘌𝘕𝘌𝘠- 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐊𝐢𝐝𝐬
Fanfiction|Tamamlandı| Minho bilinmeyen bir sebep ile ortadan kaybolur. Stray kids Minho'nun gidişi ile yıkılır Onu ararlar ve bulurlar. Değişik farklı bir yerde bulurlar kendilerini. Çok geçmeden birbirlerinden sakladıkları bir sırrı öğrendiklerinde her şey...